AndroidHealthClinic

7 weeks out flex cup

• Topic Starter Topic Starter
Als je naar een % of 4 wil dan heb je nog wel wat te doen in 2 maand!

Word met de dag strakker en beter, meeste vet zit bij benen en billen.
Maar we houden stug vol word allemaal voor het 1st dus we zien wel,ik wil natuurlijk wel knal hard.
Eet nog redelijk kh ,80 gr havermout 60 gram brinta en 1 kilo aardappelen per dag.En doe maar 3 a 4 x cardio 25 min,dus we hebben nog wat speelruimte...

Benen lopen indd een serieus stuk voor op de rest van je lichaam!
Als de rest op het niveau zou zijn van je benen, zou het je fysiek een heel stuk impressiever maken. :)

Aan de andere kant, kunnen je benen nooit voorlopen, je benen kunnen alleen achter lopen of je ub :p

Zieke benen, vind het ook tof dat je mee doet aan de Flex Cup.
Heel veel succes

Jep benen lopen flink voor op boven kunnen er niet veel zeggen,word me eerste wedstrijd,volgend jaar is alles compleet:cool:

Hoe bedoel je porter hoe ik er in ga?

Wat ga je doen qua voorbereiding/training. benen wat meer rust en meer op je UB ?

Holy smokes! Voor zulke benen zou ik echt heel wat over hebben :eek:. Geweldig! :D

Ik vind je upperbody ook erg goed, gaat helemaal goed komen die flex cup!

Kwa training blijven we idd die benen alleen maar rekken dus lunges traplopen,licht en veel hh. Ub knallen maar ook met supersets en affentoe zwaar,maar veel focus op uitvoering.

Dieet is flink aangepast, alleen nog maar vis aardappelen whey groente noten,
veel kh zijn geschrapt en de moeilijke tijd gaat nu wel echt beginnen.
Werk ook in de bouw dus word ff bijten.
Fotos aankomend weekend ofzo.

De platz vd flex cup? :D

nog 7 weken? zou je dieet even aanscherpen hoor. 2 weken voor je wedstrijd moet je al eigenlijk zo goed als klaar zijn. Zeker als dit je eerste keer is. Dus je hebt nog maar 5 weken vriend.

ik zou proberen toch nog wel een paar procent te zakken zodat je definitie er nog beter uitkomt!:) idd goede benen maar daar is iedereen het wel over eens:)

damn die benen zijn gruwelijk!

hey man hoe staat het er nu voor? nog pics?

respect! ik wil ook zulke poten :)

mooie poten, vind alleen je dat je schouders en bovenkant borst wel aandachtpuntjes zijn. Succes verder!

Lol so jelly of legs! En de rest eigenlijk ook.. FML :(

Thnx jongens, Gewicht zakt langzaam naar 87,5 nu, vet is zon 8% schat ik maar we meten niet,we gaan af op de spiegel.
Er moet iig nog wel wat af maar gaat prima,doordat we meer kh geschrapt hebben trek ik steeds strakker.En word het ook wat moeilijker haha.
Morgen ff wat fotos,ze moeten nog op de pc gezet worden.

okee ik ben benieuwd!

ziet er netjes uit......en ik moet zeggen in het echt nog beter ;)

5,5 weeks out.

Na 45 min cardio,benen lkr vol.

123mostm.jpg

123buik.jpg

123rug.jpg

124rug.jpg

Terug
Naar boven