Fitness Seller

7 weeks out flex cup

Waarom zoveel aardappelen? Zodat je wel een beetje een vol gevoel hebt? Wel echt respect dat je dat weg kan krijgen, heb zelf een hekel aan aardappelen.

strong wheels!

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zoveel aardappelen? Zodat je wel een beetje een vol gevoel hebt? Wel echt respect dat je dat weg kan krijgen, heb zelf een hekel aan aardappelen.

Ik ga goed op aardappelen,vol gevoel nee niet echt.Ik eet ze koud op me werk met een fles water ernaast haha en bakkie gekookte kip lekker hoor! alles went.
Ben gezakt naar 700 gram aardappels nu.

Vet % weet ik niet we meten niet,we gaan op de spiegel nu is het zaak om die benen gestreepter te krijgen groot zijn ze wel.

Voor de rest bedankt voor de motivatie,die zal ik nog wel nodig hebben dit worden wel de zwaarste weken!

Gave updates :) mooi om te zien die progressie, begint echt mooi te vormen. Suc6!

nice man, respect. ff vraagje, welke aardappels eetje en stoom je ze ofzo?

succes!

Foto van gisteren

pics1.jpg

legs.jpg

Laatst bewerkt:
keurig man zie steeds meer lijnen.......kom trainen in dat broekie dan ;)

Baxkie!!!

Zo je stringetje ook gekocht man haha ik zie je topic nu pas maar gaaf dat je door hebt gezet om de wedstrijd te doen. Gaat je maatje ook de 11e het podium op?

Je shape is in ieder geval goed, veel succes de aankomende weken!
Zelf kan ik er helaas niet bij zijn om te komen kijken, kom de 17e pas terug! Greetz

Wauw super fysiek man!

nette quads

Dikke benen man

Baxkie!!!

Zo je stringetje ook gekocht man haha ik zie je topic nu pas maar gaaf dat je door hebt gezet om de wedstrijd te doen. Gaat je maatje ook de 11e het podium op?

Je shape is in ieder geval goed, veel succes de aankomende weken!
Zelf kan ik er helaas niet bij zijn om te komen kijken, kom de 17e pas terug! Greetz

Hoffieh!
Ja string heb ik al haha,vermaak je je daar een beetje?
Ik had je nog gewhatsapt,maar je reageerde niet ontvang je die daar niet?
Dacht al dat je later pas terugkwam,er zal zoiezo wel gefilmt worden en of fotos dus. we bellen nog ff he.

Nee inderdaad whatsapp werkt hier niet, heb geen internet op me telefoon.
Maar het bevalt hier zeker goed! De schotse whisky, biertjes en ontbijtjes bevallen me prima en heb ook een goede gym gevonden dus nog lekker door aan het buffelen.
Succes met je voorbereiding! Spreek je!

Mag ik vragen hoe je die foto's zo mooi gelijk in een bijlage kan maken? Ik wil dat zelf graag ook in een topic doen om het mooi, strak en overzichtelijk te houden! Bij voorbaat dank!

Ziet er fantastisch uit man! Echt respect voor iemand zoals jij die zich zo goed aan zijn schema houdt! Je ziet er kurkdroog uit en je benen zijn enorm!

Goed bezig hier :thumbs:

je benen zijn echt huge:O goed droog al, maar maak is een goede foto waar je schouders goed uitkomen? ben ik wel benieuwd naar

naturel?

nice shape gek!!:D

veel suc6 met je wedstrijd!!!ziet er super goed uit

Terug
Naar boven