Fitness Seller

8-jarig meisje wil scheiden

achterlijk volk

Het is gewoon een beproeving voor dat meisje, zo heeft Allah het gewild dus ik snap niet waarom iedereen hier op tegen is?

Die arabier wilde gewoon een maagd die strakker dan strak was. En hij wilde de profeet nog voorbij streven qua leeftijd. :)

En in Jemen concluderen ze dat mensen hier verslaafd zijn aan drugs en dat alle vrouwen h**ren zijn.

ach ja:o

En in Jemen concluderen ze dat mensen hier verslaafd zijn aan drugs en dat alle vrouwen h**ren zijn.

Kan toch aardig kloppen wat je zegt. Kijk de drugs-topic@dbb maar eens. Ghb'tje hier, pille'tje daar. En sommige vrouwelijke leden beweren hier zelfs gratis schoenen te krijgen enkel door te lachen.

Het gaat daar nog onder het mom van rijg een kleuter aan je leuter. :doggy: :eek:

Een 8-jarig meisje dat op eigen wil een scheiding aanvraagt en iemand aanklaagt? Behoorlijk intelligent dan..

mijn idee...

Toch beval de rechter de arrestatie van haar vader, die geestelijk in de war zou zijn geraakt, en haar echtgenoot.

'in de war'? En haar 'echtgenoot' niet? omg.

''Mijn vader sloeg me en vertelde dat ik deze man moest trouwen en indien ik dat niet deed, ik zou worden verkracht. Geen wet en geen sjeik in dit land zouden mij kunnen helpen. Ik weigerde, maar ik kon het huwelijk niet stoppen. Ik vroeg en smeekte mijn moeder en tante om te helpen, maar ze zeiden niks te kunnen doen. Daarom sta ik nu hier'', zei ze tegen de rechter.

8 jaar :eek: , of fake, of nobelprijsvoer.

In Jemen mag men niet trouwen met meisjes jonger dan 15 jaar. In 1998 werd het evenwel wettelijk mogelijk dat ouders een huwelijkscontract tussen hun kinderen konden maken, ook wanneer zij onder de 15 zijn. Maar de echtgenoot mag het huwelijk dan niet consumeren voordat het meisje 15 is.

godskolere. Een huwelijk consumeren?

En WTF moet een vent van 30 met een meid van 8 ??? :spaz:

Ik neem aan dat die retorisch bedoeld is?

Misschien wil spiertje16 dit zometeen nuanceren? Is toch de Moslim expert van het board?

Nee, dat is Stillstrong :D

Ben ik de enige die twijfelt aan de waarheid van dit artikel?

Nee, denk ook niet dat het een waar verhaal is want1) is dat achtjarig meisje slimmer dan onze 8jarige meisjes (weten wat verkrachting inhoud, naar een rechtbank stappen en dan nog de wet kennen ook ivm met de wettige leeftijd wanneer ze mogen trouwen) maar het gebeurd wel veel en veel te veel in die landen. Maar tja, wat goed is voor mohammed is goed voor de rest ook he

Wordt je iig niet als pedo gezien in Jemen, kunnen onze pedo's daar ook niet naartoe? Zijn wij ervanaf.

verplichte afbeelding in deze thread:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit kan ook maar alleen in een islam land..

gelukkig zie je dit hier niet stel je voor :roflol:

kan alleen in achmed land zoiets, belachelijk!

Dus die zit hier niet meer? Terect ook, vond zijn praatjes niet kunnen, eindelijk werd er opgetreden.
Als ie maar niet terug komt onder spiertje 17 ofzo iets.

Ik vind een kruis in je avatar ook niet echt kunnen. Verheerlijking van martelwerktuigen tssk.

Terug
Naar boven