Kaas is groen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 351
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 42kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou dat denk ik dus niet. Meisje geneens volgroeidNee niet echt. Als jij was opgegroeid in die cultuur had je het doodnormaal gevonden dat een meisje van 12 uit zou worden gehuwelijkt aan een man van 80 jaar.

Dat ik argumenten probeer te weerleggen betekent niet dat ze niet aan me besteed zijn. Je denkt er gewoon makkelijk vanaf te komen door zomaar iets te roepen. Jammer eigenlijk.

Dat wij de puberteit erkennen is ook maar een modern verschijnsel. In de 17e eeuw bijvoorbeeld, was iemand kind tot een jaar of 8 en werd deze persoon daarna als volwassene beschouwd en behandeld. Oftewel: hoe we met kinderen / pubers / volwassenen omgaan is cultureel bepaald. Wat ik zei bleek dus te kloppen, je komt met (modern) westerse argumenten aanzetten. Dat is iets wat ik persoonlijk niet correct vind; een cultuur hoort in haar eigen context bekeken te worden.
donder gewoon op man, ga dood ofzo! word helemaal ziek van gasten zoals jij !

Oh noes, hij wordt boos
Argumenteren is inderdaad lastig, beste meneer Old Dutch die alleen over z'n eigen ballen en pik kan posten en voor de rest niks toe te voegen heeft.
donder nou gewoon op naar je pedofiele marrokko islam forum ofzo, zulke zieke gasten zo als jij hebben hier NIETS maar dan ook NIETS te zoeken.

Dat zegt iets over het veranderen van denkbeelden over de wereld door bijvoorbeeld de moderne media en meer internationale betrokkenheid. Dat betekent niet dat ze zonder invloeden van buitenaf ook zouden veranderen. En ook al zouden ze inderdaad automatisch veranderen richting onze cultuur: hoe bewijst dit in godsnaam dat onze cultuur superieur is? superieur en dominant zijn in dit geval totaal andere zaken.

toch logisch? als wij dat als het juiste standpunt zien, en zij ook als ze eindelijk op een hoger niveau zijn, dan waren wij eerst en dus superieur![]()