Fitness Seller

Shocking News Saudiër (80) krijgt 10-jarige bruid terug

Nee dat mag je niet zeggen jij ongelovig zwijn. Dat is Westerse onwetendheid. Je moet het in de contex zien :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haar vader, die haar had uitgehuwelijkt, kwam erachter en bracht het kind terug naar haar 80-jarige echtgenoot.

:roflol: k*t kotslims. afschieten dat tuig.

Zie je wel....De islaam sucks!!!

zonde voor da meiske, en wat is da met die achterlijke vader jong, die gaat die nog eens gaan terugbrengen ook.

ze moesten ze alletwee met hun ballen aan een vleeshaak aan de torenkraan hangen een dan een paar toerkes goed doordraaien, tzan hun leren, de zwijnen

De olie is precies wat naar z'n kop gestegen.

bevestigd maar weer eens wat een achterlijke middeleeuwse godsdienst de islam is

Dat kind is op alle mogelijke manieren voor het leven verminkt.

Maar al zou die ouwe geen coïtus met haar hebben, wat moet ie uberhaupt met een 10 jarige??
Goeie diepgaande gesprekken mee voeren??

Dat kind is op alle mogelijke manieren voor het leven verminkt.

Maar al zou die ouwe geen coïtus met haar hebben, wat moet ie uberhaupt met een 10 jarige??
Goeie diepgaande gesprekken mee voeren??

allahmaal pedofielen daar
tijd voor een kruistoc...kruisraket

allahmaal pedofielen daar
tijd voor een kruistoc...kruisraket

Geen idee of ze allemaal zo zijn.
Maar we horen wel vaker vreemde verhalen over die olie-baronnen aldaar.

Teveel geld maakt je kennelijk op zijn zachts gezegd een beetje vreemd.

wat een playboy! leuke vader heeft dat meisje trouwens ook!

Ik heb normaal geen problemen met andere culturen, maar van deze onzin krijg ik toch ook erg radicale ideeen. Tijd voor een mooie grote atoombom.

• Topic Starter Topic Starter
Jij doet nu voorkomen alsof jij wél een autoriteit bent en ik moet sidderen voor jou kennis.

Dat is dan jouw interpretatie. Wat ik ermee wil zeggen is dat zo'n uiterst kortzinnig en kort door de bocht antwoord realiteit naast zich neer legt en verkeerd generaliserend is en enige vorm van inhoudelijke kennis bij voorbaat al uitsluit.

Hoewel mijn opmerking bij nader inzien niet heel fijnzinnig was, probeer ik te zeggen dat ik een politiek systeem gebaseerd op religieuze bronnen verwerp.

Daar zijn we het dan eens.

Wat betreft deze opmerking:

Ik vind het interessant dat je hier nu een leuk liberaal vrijzinnig licht op probeert te schijnen door te pretenderen dat dit zelfs voor arabische landen met een sharia extreem is.

correctie: volgens sommige sharia's is dit extreem.

Wederom lijk je niet direct te bevatten dat er geen 1 Sharia is...net zo min als er een Europese wetgeving is. De wetgeving hier verschilt met die in Engeland. En zo verschilt ook de Sharia van land tot land, regio tot regio en stroming tot stroming.

Jammer genoeg is er GEEN legale minimum leeftijd waarop een kind mag trouwen in Saudi-Arabie. Lees bijvoorbeeld de woorden van deze verlichte geest.

http://www.wnd.com/index.php?fa=PAGE.view&pageId=68074

Een huwelijks contract kan al getekend worden door de vader van het kind wanneer zij slechts 1 jaar oud is... waar is hier de consensus van de bruid? Wat betreft de vertegenwoordigers die bij hun volle verstand zijn: hij doet iets wat bij de wet is dus daar is in dit geval geen reden om dat te betwijfelen.

En wat is nou precies je punt? Het gaat immers nog steeds over Saudie Arabie. En misschien weet je ook nog dat de Sharia in Saudie Arabie een nationale Sharia is.

Nu kan je dit natuurlijk pareren door te zeggen dat dit een 'verkeerde' interpretatie zou zijn van de islamitische geschriften, maar we moeten niet vergeten dat Muhammed (pbuh) zijn vrouw Aisha huwde op haar zesde. Kortom theoretisch gezien zouden deze praktijken in ieder land met een sharia kunnen voorkomen daar deze niet in strijd is met de handelingen van de profeet.

Het gaat er niet om dat dit hele simpele feit te verachterlijk is voor woorden, maar vooral om het feit dat je alles over een kam probeert te scheren.

Daarmee schakel je dus de situatie in Saudie Arabie gelijk aan die in andere landen en culturen en dat is simpelweg niet zo.

En theoretisch gezien zou je in Nederland een wetsaanpassing kunnen doorvoeren waardoor coïtus met minderjarigen weer legaal gaat worden. Ik ben het volledig met je eens...maar het is simpelweg ook heel goed nmogelijk in Nederland dat wets aanpsassingen een heel ander juridisch kader plaatsen om coïtus met minderjarigen. De mogelijkheid dat iets theoretisch mogelijk, misschien ooit van toepassing zou kunnen zijn gaat in deze situatie dan ook niet op.

In de tijd van Mohammed werden hier kinderen ook uitgehuwelijks voor zij volwassen werden.

Gadverredamme, hoe walgelijk het voor zo'n kind moet zijn om opeens een 80 jarige vent als man te hebben... Hopelijk gaat hij snel dood

Terug
Naar boven