apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Er zijn ook stammen die ergens in de Amazone gebied in de middle of ****ing nowhere wonen en andere mensen eten. Voor hun is dit heel normaal.Jij snapt er dus helemaal niks van en hebt niet goed gelezen. WIJ noemen dat pedofilie; hier in ONZE cultuur.
---------- Toegevoegd om 18:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------
Impliceren dat er "superieure" culturen zijn..... Oh my god.
![]()
Betekend dit dan dat ik voor deze mensen respect moet hebben en niet mag oordelen omdat hun een ander cultureel proces doorlopen hebben?
Nee sorry, er is wel degelijk verschil in culturen en er zijn wel degelijk culturen die superieur zijn ten opzichte van anderen. Ik ben geen xenofoob, maar je kan gauw genoeg zien wanneer een cultuur achterlijk.
Over het huide topic onderwerp bijv. Mensenrechten worden daar dagelijks geschonden en meisjes, meerderjarig of minderjarig, worden uitgehuwelijkt AAN NEVEN EN BROERS. En jij wilt zeggen dat onze cultuur niet superieur is aan deze? Landen waarin vrouwen worden behandelt als een stuk stront en toestemming van hun man moeten vragen wanneer ze hun zus op willen zoeken? Landen waarin vrouwen gestenigd worden wanneer ze verkracht worden omdat ze dit hadden moeten voorkomen? Landen waarin de meeste scholing zo ****ing laag is dat er mensen wonen die het westen haten maar het bij wijs van spreken niet eens op een kaart zouden kunnen aanwijzen?
Laat me niet lachen met je, zoals je zelf al zei, middeleeuwse cultuur.
Laatst bewerkt: