XXL Nutrition

8 maanden training

• Topic Starter Topic Starter
Zoals ik al zei, ik eet alles, ananas etc van alles tussendoor, ik hou niet echt mijn schema aan. probeer het zo goed en zoveel mogelijk te doen. zit nu in mn cut fase, eet wel veel minder ofHorse. Maar toch jammer dat je accused voor iets waar je dik naast zit.

Presenteer ons anders eens duidelijke foto's zonder dat Servisch geprul met het licht. Grote foto met wat duidelijke poses. Daar was je neefje ook geen krak in dus dat zal ook wel in de genen liggen.

14 kg omhoog en bf omlaag, mijn turkse reet ''genen'' in 8 maanden tijd

...

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 17:22 ----------

Presenteer ons anders eens duidelijke foto's zonder dat Servisch geprul met het licht. Grote foto met wat duidelijke poses. Daar was je neefje ook geen krak in dus dat zal ook wel in de genen liggen.
ff speciaal voor deze ethug....
rsg5sg.jpg

dichterbij kan niet, aub kom nu ff met 1 foto van jou.. wss geen 1 proportie.. geen definitie.. just 87 kg vocht BUAHAHA

Of het met of zonder roids gedaan is weet ik niet, kan me ook niks schelen.
Maar zeker mooi gedaan allebei!

Ik ben voor de duidelijkheid geen servier, en hou dat voor je, je weet niet waar ik vandaan kom en me achtergrond is ;) noem me nooit een servier.

Laatst bewerkt:
haters gonna hate

geen van de fotos doet het bij mij :mad: zal wel aan m'n pc liggen zeker?

Dankje broer!

Nette progressie, met welke krachtstats begon je?
Je bench (8 x 130kg) is goed hoog voor 8 maanden training.

Nette progressie, met welke krachtstats begon je?
Je bench (8 x 130kg) is goed hoog voor 8 maanden training.

Ik begon met 40 kg, na 2 weken zat ik al snel op 60. en probeer voor mezelf altijd om de 2 weken 5 tot 10 kg meer te proberen ( uiteraard met een spotter ).

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 17:55 ----------

14 kg omhoog en bf omlaag, mijn turkse reet ''genen'' in 8 maanden tijd

I'm sorry bro, het is toch echt waar :)

Dat derr myspace angles van je neefje/strong light/ dat dere celltech.

Jij strong traps/dat dere celltech.
Succes boys met jullie lifting goals of 2013.

P.s geef nou de andere jongens geen valse hoop met je herp derp genetics, ben ermee eens van hardwork dedication maar het gaat wel erg hard bij jullie.

Laatst bewerkt:
Thanks bro, jij ook succes! haha :)

word nu toch wel nieuwsgierig door je avatar (no homo) kan je ze eens uploaden via tinypic?

Mooie progressie, er zijn zeker mensen die op zo'n korte tijd zo'n resultaten kunnen halen.
Je houding en arrogantie daarentegen is beneden alle peil.

Ga zo door met trainen en blijf met je beide voeten op de grond.

Terug
Naar boven