XXL Nutrition

8 maanden training

• Topic Starter Topic Starter
@ kyle

Heel erg bedankt:). ik heb 14 jaar lang gevoetbald, en zat nooit onder de 75 kg, ik had een redelijke bouw van mezelf ( zie foto hieronder ).
in 8 maanden tijd ga je echt niet kuren, me ouders die zouden me wat doen :d. Ik hou het bij creatine en weightgainers, op dit moment cut ik, en gebruik ik alleen whey gold en een Pre workout ( NOXIPRO ). Thats it. Wel merk ik dat op kracht mijn rug nog aardig achterloopt. Biceps chest en nek gaan eigenlijk heel snel, maar mijn rug ben ik niet tevreden over. En ja ik bench 130 kg 6x max en dat met spotter :)

---------- Post toegevoegd Sun 29 Apr 2012 om 01:42 ----------

Dus je wilt zeggen dat 15 + kg en een daling van bodyfat mogelijk is in 8 maanden tijd? Dan moet ik wel de slechtste genen hebben op aarde als ik met strict eten en trainen dat in 2+ jaar haal

Het kan echt wel, maargoed, ga me verder niet druk om maken over al die haat reacties, ik train op mijn manier en doe het volkomen nat. Bedankt in iedergeval voor de reacties:)

Laatst bewerkt:
T zou kunnen. Ze zijn vrij jong, niet al te lang. Pics zijn de denk ik ook gemaakt na een stevige workout.

Maar ik zag een leg pic voorbij komen, waardoor ik begin te twijfelen. Zeker door je achtergrond verhaal.

T zou kunnen. Ze zijn vrij jong, niet al te lang. Pics zijn de denk ik ook gemaakt na een stevige workout.

Maar ik zag een leg pic voorbij komen, waardoor ik begin te twijfelen. Zeker door je achtergrond verhaal.

twijfelen over wat?, ik heb 14 jaar gevoetbald, 4 jaar op hoog niveau, mijn vader en oom precies hetzelfde, het zijn beide meso's 100 + 'rs met niet veel bodyfat. ?

--

Laatst bewerkt:
twijfelen over wat?, ik heb 14 jaar gevoetbald, 4 jaar op hoog niveau, mijn vader en oom precies hetzelfde, het zijn beide meso's 100 + 'rs met niet veel bodyfat. ?

Het feit dat je elke keer in verdediging schiet, zegt eigenlijk al genoeg matie.

Maar tis jouw lichaam, dus jij weet t t best.

De reden dat ik zo in verdediging schiet is dat iedereen begint te zeiken over gebruik van roids. Klopt, ik ben een natural. thank you ;)

Kijk is naar mn foto voordat ik begon hierboven gepost ;)

Ja dat merk ik helaas, heel deze topic gaat over gebruiken, erg jammer.

Laatst bewerkt:
Naja, ik noem het niet echt arogantie. Kan het slecht hebben als mensen te snel oordelen en dat vooral doen door bullshit te praten. En al zeker me achtergrond er bij te gaan zoeken, moet je niet doen.
Dan heb je het verkeerde forum gekozen, gast :D

Je stats zijn wel ziek voor 8 maand, maar aangezien ik zelf heel hard ging het eerste jaar en je duidelijk een sterk beginframe had, heb ik er eigenlijk geen moeite mee om het te geloven. Binnenkort gaat iedereen hier aan het voetballen :p

Hallo dynamic sports

Dikke progressie wel, netjes ;).

nee niet echt na een hevige workout... meer op een rustdag.. wel bij de zonnebank hihi :$

Progress :o

Krachtstats?

psychisch xD

krachtstats dan ?

Kan best dat je 15+kilo aankomt maar ook nog eens een daling in BF%? Als dit waar is is dat best ziek! Vooral ook met je bench stats.

Mijn eerste paar maanden wist ik geen reet van wat ik deed in de fitness zaal maar na een jaar getrained te hebben was ik ongeveer 12-13kilo aangekomen met een wat hogere bf%, bench was 100kg. Zonder enige supplementen apart van whey shakes, dus geen creatine etc. Nou vraag ik mij af of je supplementen heb gebruikt? Zo ja, welke?

Mocht dit kloppen, zeer goed gedaan;)!

2q2l0ko.gif

zie geen pics?
of ligt dat aan mij

ik zie geen duidelijke foto's ...
probeer die eerst even te posten braco :)

Dat dere BP lulz

Terug
Naar boven