Crazybosnia
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
@ kyle
Heel erg bedankt
. ik heb 14 jaar lang gevoetbald, en zat nooit onder de 75 kg, ik had een redelijke bouw van mezelf ( zie foto hieronder ).
in 8 maanden tijd ga je echt niet kuren, me ouders die zouden me wat doen :d. Ik hou het bij creatine en weightgainers, op dit moment cut ik, en gebruik ik alleen whey gold en een Pre workout ( NOXIPRO ). Thats it. Wel merk ik dat op kracht mijn rug nog aardig achterloopt. Biceps chest en nek gaan eigenlijk heel snel, maar mijn rug ben ik niet tevreden over. En ja ik bench 130 kg 6x max en dat met spotter
---------- Post toegevoegd Sun 29 Apr 2012 om 01:42 ----------
Het kan echt wel, maargoed, ga me verder niet druk om maken over al die haat reacties, ik train op mijn manier en doe het volkomen nat. Bedankt in iedergeval voor de reacties
Heel erg bedankt
. ik heb 14 jaar lang gevoetbald, en zat nooit onder de 75 kg, ik had een redelijke bouw van mezelf ( zie foto hieronder ).in 8 maanden tijd ga je echt niet kuren, me ouders die zouden me wat doen :d. Ik hou het bij creatine en weightgainers, op dit moment cut ik, en gebruik ik alleen whey gold en een Pre workout ( NOXIPRO ). Thats it. Wel merk ik dat op kracht mijn rug nog aardig achterloopt. Biceps chest en nek gaan eigenlijk heel snel, maar mijn rug ben ik niet tevreden over. En ja ik bench 130 kg 6x max en dat met spotter

---------- Post toegevoegd Sun 29 Apr 2012 om 01:42 ----------
Dus je wilt zeggen dat 15 + kg en een daling van bodyfat mogelijk is in 8 maanden tijd? Dan moet ik wel de slechtste genen hebben op aarde als ik met strict eten en trainen dat in 2+ jaar haal
Het kan echt wel, maargoed, ga me verder niet druk om maken over al die haat reacties, ik train op mijn manier en doe het volkomen nat. Bedankt in iedergeval voor de reacties

Laatst bewerkt: