AndroidHealthClinic

8 weken winny - weinig resultaat, wie een mooi kuurschema voor mij? ( echte kuur )

Nakuur op 250 of 375 test is 3 weken voldoende, (12-14 is 3 weken) hoelang wil je onderdrukken? Daarnaast is in mijn ogen 250 e5d voldoende op de stats van de TS. Waarom zou jij dbol kiezen als kickstarter? Winstrol heeft de TS al gehad, zodoende weet hij wat voor effect dit op zijn lichaam heeft en welke sides hij mag verwachten. Dit geeft hem vervolgens een goed beeld wat de Test e doet met zijn lijf, omdat je voor jezelf de effecten van de winstrol en test e kan onderscheiden.

Valt mij altijd op dat veel mensen hier gelijk volgas willen kuren, ik geloof meer in het opbouwen hiervan. Licht beginnen en steeds iets zwaarder/toevoegen, leuker voor je lichaam en minder sides. Misschien duurt het iets langer, maar so what?

Je onderdrukt toch al en je bent toch al aan het kuren, waarom dan half werk doen?

@ Mcvk: Precies t is juist de kunst om met zo min mogelijk aas het meeste eruit te halen

Je onderdrukt toch al en je bent toch al aan het kuren, waarom dan half werk doen?

Dus ga je maar gelijk een week langer Nolvadex snoepen gewoon omdat het kan? Nolvadex is ook gewoon een zwaar medicijn.

Tenzij Gyno die nog niet weg is na 3 weken zie ik geen reden om langer na te kuren.

het is ook allemaal zo verleidelijk he hahaha :)
misschien een idee...
je schema wat je nu eet er op te gooien en laten checken, ookal denk je zelf dat er niks mis mee is.
en bloed laten prikken kan maar bij z'n lage kuur zou ik simpel weg gewoon de tijd nemen, gewoon lekker 8weken minimaal off.
en indd lees even goed voor je spuit gaat zetten.

Terug
Naar boven