MuscleMeat

18 sept. Nederlands kampioenschap treintrekken

Zo ik was er bij vandaag pffff
Man wat was die trein zwaar:eek:. Voor een ieder die heeft meegedaan petje af
Het was een geweldige dag erg gezellig en sportief :)

Over mijn plaats zal ik maar niets vertellen hahaha nog niet eens een full pull

Maar toch tevreden voor mijn eerste wedstrijd de 11,15 meter hoop ik dan ook volgend jaar dik te gaan verbeteren:D

http://www.youtube.com/watch?v=gf8P7SHWHaI

Laatst bewerkt:
wat is skinnie stil ??

congrats big D

• Topic Starter Topic Starter
Een droge dag en veel publiek, een groot deelnemersveld en een prachtig decor, meer was er niet nodig om een prachtig NK treintrekken neer te zetten.
Hoewel het niet voor iedereen even gemakkelijk was om het gevaarte voort te trekken, was het een spannende wedstrijd vandaag.
Velen zaten dicht bij elkaar met de tijden en/of de afstanden.
Respect oogste Danny Roelofsen, die na een hersenbloeding en een periode in een rolstoel te hebben doorgebracht, de trein vandaag te hebben voort getrokken.
Mooi was ook het moment dat de organisatie de prijs, waarop Ted van der Parre maar liefst 19 jaar op heeft moeten wachten, de prijs die hij won in 1992 tijdens de sterkste man van de wereld in Ijsland had gewonnen en nooit had ontvangen alsnog na enig schrijf en mail werk via de firma Hasbro (voorheen Tonka) in ontvangst mocht nemen.

Het was een mooie dag en hiervoor willen wij dan ook iedereen bedanken.

Eindstand:

Heren +100 kg

1. Arno Louwsma
2. Destrey Raymond
3. Marinjo Kautz
4. Ferdinand Vader
5. Jan Muurman
6. Johnny Meijerhof
7. David Panders
8. Jan Willem Jacobsen
9. Omar Vierhout
10.Alex Wetzler
11.Rico Paardekooper
12.Robert Timmers
13.Henk Jan Bunschoten
14.Kenneth Schins
15.Aaron Wetzler

Heren -100 kg

1.Dennis Roelofs
2.Danny van Pijkeren
3.Klaas Liemburg
4.Kevin Pothoff
5.Danny Roelofs
6.Emiel Swarts
7.Cobie Simmons

Masters

1.Richard van der Linden
2.Eduard Jongeling
3.Rinus Souiza
4.Marco Nafzger
5.Pascal Padovani
6.Richard Dirven
7.Gradus Ruisbroek
8.Jan Vieleers

Dames

1.Sylvia Mazowiecki
2.Heidi van der Linden
3.Janet Jongeling
4.Melissa Muurman

1410382658_5_aujz.jpeg

1410383202_5_uN7K.jpeg

1410385212_6_srIZ.jpg

1410386095_5_nPqY.jpeg

1410386427_5_99ay.jpeg

1410414117_5_6ajc.jpg

1410429004_6_4KTh.jpg

1410447685_5_d1MZ.jpg

1410453128_5_O_Fc.jpeg

1410459000_5_GMBi.jpeg

1410461105_5_grC5.jpeg

1410462959_5_qYVq.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
nog wat foto's.

1410464155_5_FwBL.jpg

1410465545_5_Z3Av.jpg

1410468533_5_SO56.jpeg

1410473806_5_IUcR.jpeg

1410474978_5_qi1C.jpg

1410476223_5_enUd.jpg

1410483164_5_4BoF.jpg

1410489651_5_Pwsx.jpeg

Even een kort verslag van gisteren:

Nadat de dames en heren - 100 kg, de locomotief hadden getrokken, werd er voor de heren 100+ en Masters een extra wagon aan gekoppeld. Dit zou tesamen 52 ton opleveren.
Door de organisatie werd verteld, dat deze wagon nog wat goederen zou bevatten. Het zou 4 of 8 ton kunnen zijn, maar het gewicht was onbekend. Later heb ik vernomen van een vrouw - die contact had met één der personeelsleden van het spoor zelf - dat de wagon over 20.000 liter water zou beschikken(??) Als dat verhaal waar is - zou dat betekenen dat er 72 ton getrokken zou worden.

Hoe dan ook, het was een stuk zwaarder dan voorgaand jaar. Blijkende uit het feit dat er maar 4 (eerste ronde 5) deelnemers waren, (als ik het goed heb gezien) die het voertuig over de volle 25 meter wisten te trekken. (waaronder ikzelf gelukkig)

De tweede heat ging een heel stuk zwaarder. Hoe dat kwam weet ik niet, maar iedereen moest flink inleveren t.o.v. de eerste heat. Het kan de vermoeidheid zijn, maar als je kijkt naar de uitslagen naar vorig jaar, dan zie je geen grote verschillen tussen de 2 heat's.

Mensen wezen mij erop dat ik tijdens deze wedstrijd praktisch rechtop stond, dus heb technisch gezien veel seconden laten liggen. Maar na 4 jaar weer mijn eerste wedstrijd, mag ik niet klagen met mijn plaatsing.

Gelukkig was het droog gebleven tot aan de prijsuitrijking. Verder vond ik de organisatie een dikke voldoende waard en de sfeer was bovengemiddeld goed!

ZIet er weer beestig uit!

Verslagje ...
5e plek in de +100kg klasse ... dik maar dan ook dik tevreden ...
met mijn 105kg en 39 jaar viel ik net buiten de -100kg en Masters ...
1e pull een 6e plek en 2e pull beter gedaan ...
had het gevoel dat de langere jongens beter uitkwamen tussen de spoorbielzen ...
Conclussie ... 10/15 kg erbij bulken ...
Complimenten aan iedereen die deel heeft genomen ... het was loeizwaar !!
:D

Wie is die chick met dat lange haar in dat witte shirt ernaast? Best een lekker ding volgens mij... ;)

beste mensen,

ik kon er helaas niet bij zijn vanwege de verjaardag van mijn Moeder!!
doordat ik dit 5 dagen van te voren gemeld heb dat ik niet kon meedoen hierdoor
werdt er tegen mij gezegd door Roy dat ik bij deze nooit meer mag meedoen en (inschrijven) omdat hij vond dat ik niet op tijd had afgezegd (5 dagen van te voren)

Ik heb aangegeven dat ik dit zwaar kinderachtig vond en het nergens op sloeg dat hij zo tegen mij te keer ging met woorden zoals : Gefeliciteerd met je MOEDERTJE en dat ik dat niet van te voren kon weten dat ik dan al eerder had moeten afzeggen mensen kunnen nu eenmaal ook wel eens wat vergeten roy!!

Goeiedag allemaal, het was een leuk, sportief en goed georganiseerd weekend met veel publiek.
Alle deelnemers hebben goed hun best gedaan om de trein vooruit te krijgen.
Zaterdag was het mooi om te zien hoe je als team eigenlijk op elkaar ingespeeld moet zijn om de trein snel vooruit te krijgen.
Zondag waren er in totaal 34 atleten die meededen met deze wedstrijd het maakt niet uit of je klein, groot, licht, zwaar, man of vrouw bent als je wilt krig je de trein in beweging.
Ik moet zeggen dat ik zowel zaterdag als zondag heb genoten van de sfeer onderling en de publieke belangstelling die er was, ook de belgische, duitse en nederlandse tv die verschillende atleten interviewde waaronder ik.
De organisatie had voor alles gezorgd eten, drinken, fruit noemt het maar op, volgend jaar kom ik zeker weer terug al was het maar voor Thermo 2000 waar wij de zaterdagavond hebben door gebracht.

Richard

idd het was een mooie wedstrijd zaterdags nog ff gekeken en zondags er vol tegen aan gegaan deze wedstrijd was goed georganiseerd met genoeg eten en drinken
de pauze tussen de 1e en de 2e pull was vrij lang maar dat ligt aan mij denk want ging zo mooi haha
maar verder mooie dag gehad met heel veel publiek en ben er volgend jaar zeker weer bij

groeten arno

idd het was een mooie wedstrijd zaterdags nog ff gekeken en zondags er vol tegen aan gegaan deze wedstrijd was goed georganiseerd met genoeg eten en drinken
de pauze tussen de 1e en de 2e pull was vrij lang maar dat ligt aan mij denk want ging zo mooi haha
maar verder mooie dag gehad met heel veel publiek en ben er volgend jaar zeker weer bij

groeten arno

gefeliciteerd man met de overwinning

beste mensen,

ik kon er helaas niet bij zijn vanwege de verjaardag van mijn Moeder!!
doordat ik dit 5 dagen van te voren gemeld heb dat ik niet kon meedoen hierdoor
werdt er tegen mij gezegd door Roy dat ik bij deze nooit meer mag meedoen en (inschrijven) omdat hij vond dat ik niet op tijd had afgezegd (5 dagen van te voren)

Ik heb aangegeven dat ik dit zwaar kinderachtig vond en het nergens op sloeg dat hij zo tegen mij te keer ging met woorden zoals : Gefeliciteerd met je MOEDERTJE en dat ik dat niet van te voren kon weten dat ik dan al eerder had moeten afzeggen mensen kunnen nu eenmaal ook wel eens wat vergeten roy!!

Dit is wel triest. Als je niet kan vanwege elke reden, is het te begrijpen, al is 5 dagen een beetje laat om af te melden, als organisatie kan je wel zeggen dat het wat laat was, maar om te zeggen dat je nooit meer mag mee doen en dat ze op een negatieve manier over je moeder praten is echt triest voor een organisatie. Vooral van een organisatie die geen goede reputatie heeft qua organisering van wedstrijden. Dit zegt veel van de organisatie.

Dit is wel triest. Als je niet kan vanwege elke reden, is het te begrijpen, al is 5 dagen een beetje laat om af te melden, als organisatie kan je wel zeggen dat het wat laat was, maar om te zeggen dat je nooit meer mag mee doen en dat ze op een negatieve manier over je moeder praten is echt triest voor een organisatie. Vooral van een organisatie die geen goede reputatie heeft qua organisering van wedstrijden. Dit zegt veel van de organisatie.

Ik weet niet precies hoe dit zit maar om zo af te geven op de organisatie vind ik wel erg zwak, want de wedstrijd van afgelopen weekend was goed georganiseerd.
Dus als je precies wil weten hoe dit zit PrinceVegetta neem dan contacty op met de mensen tussen wie dit speelt voordat je ONZIN gaat verkondigen!

Jongens, ik sla dit jaar over.

Maar wens iedereen veel succes :)

Sorry richard maar ik heb pv gebeld en het der over gehad kan jij mijn vertellen dan dat het normaal is gebant vvan een wedatrijd teworden omdat je beetje laat afmeld roy heeft dit via msn mijn toegestuurd

Terug
Naar boven