Fitness Seller

18 sept. Nederlands kampioenschap treintrekken

Sorry richard maar ik heb pv gebeld en het der over gehad kan jij mijn vertellen dan dat het normaal is gebant vvan een wedatrijd teworden omdat je beetje laat afmeld roy heeft dit via msn mijn toegestuurd

Ik weet niet hoe het zit maar bel Roy op en praat het uit ipv hier op het forum.
Richard

Ik weet niet precies hoe dit zit maar om zo af te geven op de organisatie vind ik wel erg zwak, want de wedstrijd van afgelopen weekend was goed georganiseerd.
Dus als je precies wil weten hoe dit zit PrinceVegetta neem dan contacty op met de mensen tussen wie dit speelt voordat je ONZIN gaat verkondigen!

Ik weet wel precies hoe dit ging, vandaar dat ik dit zeg, en als iemand of een organisatie zo iets uithaalt, uit beledigen van iemand zijn moeder door sarcastische woorden vind ik het ook heel erg. Ik zei nergens dat de wedstrijd van zondag niet goed georganiseerd was, want alles ging echt keurig en was leuk. Maar zei als organisatie hebben ook fouten gemaakt in het verleden en zouden wat netter moeten omgaan met atleten. Als 1 atleet is er niks dat je kan doen tegen een organisatie.
Het is geen onzin wat ik zeg. Contact werd genomen tussen de mensen, en wat ik beweer was de resultaat van de gesprek.

Gelijk heb je wel over dat het eigenlijk niet op de forum moet worden, dus ga ik niks meer over dit zeggen.

Laatst bewerkt:
Ik wil hier wel kort op reageren, daarna ook niet meer.
Als organisatie hebben we zeker in het verleden fouten gemaakt, maar dat staat los hiervan.
We hebben als organisatie wel een inschrijving gehad van Bodybull, maar geen uitschrijving.
Lijkt mij toch netjes als er dan contact is met de organisatie, toch?
Roy is door de organisatie aangesteld als scheidsrechter en niet voor de in en/of uitschrijvingen.
Dus zouden wij het zeer op prijs stellen dat als men zich bij ons inschrijft, dat men zich ook bij ONS uitschrijft.
Verder kan Bodybull ten alle tijden contact met mij opnemen en ga ik absoluut niet via het forum verder in discussie hierover.

Verder alle atleten: super gedaan zondag.

Roy heeft pattent op domme uitspraken, ik zou me er niet veel van aan trekken. En koek geeft aan dat hij aangesteld is als scheidsrechter dus het lijkt me ook niet dat hij je voor altijd kan bannen.

Laatst bewerkt:
Sorry richard maar ik heb pv gebeld en het der over gehad kan jij mijn vertellen dan dat het normaal is gebant vvan een wedatrijd teworden omdat je beetje laat afmeld roy heeft dit via msn mijn toegestuurd

Over netjes op tijd afmelden gesproken.
Jij was ook degene die met de Dutch League niet meer op kwam dagen en helemaal niet had afgemeld bij Sarko.
Via het forum moesten we lezen dat je er geen zin meer in had en niet meer meedeed om de reden dat het te veel tijd kost en geld en dat deze competitie niks voorstelde, blablablabla.
Wees gewoon eerlijk en zet organisaties niet te kakken , je zet jezelf een beetje voor lul op deze manier.

Dat wou ik toch nog effe kwijt.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 23:27 ----------

Richard, van harte met de overwinning!! :1e:

Over netjes op tijd afmelden gesproken.
Jij was ook degene die met de Dutch League niet meer op kwam dagen en helemaal niet had afgemeld bij Sarko.
Via het forum moesten we lezen dat je er geen zin meer in had en niet meer meedeed om de reden dat het te veel tijd kost en geld en dat deze competitie niks voorstelde, blablablabla.
Wees gewoon eerlijk en zet organisaties niet te kakken , je zet jezelf een beetje voor lul op deze manier.

Dat wou ik toch nog effe kwijt.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 23:27 ----------

Richard, van harte met de overwinning!! :1e:

weet niet waar jij over praat maar beetje raar dat jij dit zegt werd gvd door staco elke wedstrijd afgezeken en jah kost me idd veel tijd en geld en dat de compititie niks voorstelde heb ik nooit gezegd!

ik weet niet waar je dit vandaan haalt??

maar ik ga niet al mijn tijd en geld en energie in een wedstrijd stoppen waar ik toch elke keer wordt afgezeken dus rukspin80 shut the **** af

Jaimy, dat over die competitie was volgens mij jou reactie op hyves bij Johnny, maar dat doet er niet toe, JE HAD JE NOOIT AFGEMELD.

Sarko heeft je niet afgezeken.
Jij zet zelf op het forum, effe 300kg voor die vrachtwagen hangen en tijdens de wedstrijd worden jullie het zwaarste team genoemd.

Als je dat al afzeiken noemt heb je volgens mij geen incasseringsvermogen.

Tja wat moet je van Roy zeggen hij is scheids niet meer en niet minder.

eindelijk weer iets leuks te beleven hiero :P

Roy heeft pattent op domme uitspraken, ik zou me er niet veel van aan trekken. En koek geeft aan dat hij aangesteld is als scheidsrechter dus het lijkt me ook niet dat hij je voor altijd kan bannen.

Volgens mij is die ook in te huren als clown en als imitator van Sugar lee hooper.

Hey Peter beter jammer dat jij zo negatief kan reageren over bepaalde mensen. Scoor je echt punten mee!

Hey Peter beter jammer dat jij zo negatief kan reageren over bepaalde mensen. Scoor je echt punten mee!

Het is niet over bepaalde mensen, specifiek Roy eigenlijk. Ik wil ook helemaal geen punten scoren bij hem, dus dat komt even mooi uit!
Ik snap trouwens niet waar over jij je druk maakt? Of heeft Roy zich nu voor jou voeten geworpen als je mental coach? Ik hoop echt voor je dat je wat dat betreft die stripfiguur links laat liggen, want je ging net zo goed ;-)

Laatst bewerkt:
Het is niet over bepaalde mensen, specifiek Roy eigenlijk. Ik wil ook helemaal geen punten scoren bij hem, dus dat komt even mooi uit!
Ik snap trouwens niet waar over jij je druk maakt? Of heeft Roy zich nu voor jou voeten geworpen als je mental coach? Ik hoop echt voor je dat je wat dat betreft die stripfiguur links laat liggen, want je ging net zo goed ;-)

Ik vat dit op als een persoonlijke aanval naar mij toe, want tenslotte bepaal ik zelf wel met wie ik omgaat en niemand anders.
Men weet dat Wim Wamsteker mijn trainer en mental coach is, dus als je het niet weet benoem dat dan ook niet!
Roy is iemand die wel probeert de sport positieve bekendheid te geven en mooie evenementen te organiseren.
Maar sommige mensen zijn alleen maar goed in mensen afkraken op een forum terwijl het forum iets is om met respect met elkaar te communiceren!!
Dit is het laatste wat ik hierover wil en ga zeggen.

Richard

Ik vat dit op als een persoonlijke aanval naar mij toe, want tenslotte bepaal ik zelf wel met wie ik omgaat en niemand anders.
Men weet dat Wim Wamsteker mijn trainer en mental coach is, dus als je het niet weet benoem dat dan ook niet!
Roy is iemand die wel probeert de sport positieve bekendheid te geven en mooie evenementen te organiseren.
Maar sommige mensen zijn alleen maar goed in mensen afkraken op een forum terwijl het forum iets is om met respect met elkaar te communiceren!!
Dit is het laatste wat ik hierover wil en ga zeggen.

Richard

Vat het op zoals je wilt, wie aan Roy komt komt aan jou? En wat je zegt over dat Roy de sport positieve bekendheid wil geven etc. laat me niet lachen! Roy is een man die zelf in het verleden een aantal grote namen in deze sport openlijk afkraakte! En deze mensen openlijk betichte van doping gebruik, om zijn eigen atleet een beetje op een voetstuk te zetten. Roy is de man die hier op deze site onder verschillende andere namen steken onder water gaf en hele gemene opmerkingen maakte naar mensen. Moet ik nog even door gaan? En dan praat jij over respect en hoe hoe ik met mensen moet communiceren? En een forum is er niet alleen om elkaar de hele dag maar lieve complimentjes te geven, Maar soms is de waarheid keihard in een open dialoog, maar zodoende krijg je wel een eerlijk zelf beeld. En Roy is duidelijk niet eerlijk en dat spreek ik uit (onder mijn eigen naam) Wat jij daar mee doet en hoe jij daar mee omgaat is aan jou.

Peter de Jong

Laatst bewerkt:
Kijk petrof zegt tenminste waar het opstaat, ik ben het helemaal eens met hem!!

Punt is dat roy helemaal maar ook helemaal niks in te brengen heeft in deze sport. En wat petrof zegt over dat afkraken van grote name heb ik ook eerder gehoord. !

in the left corner, weighing in a massive, 160+kg,the huge, the giant: richard van deeeeeeer lindeeeeeeeeeeeeeen... and in the right corner, weighing in 128kg, killer deadlift and a dangerous haircut: Peeeeeeeeeeter de joooooooooong

i want a good clean fight, no elbows, no headbutts

Bring it on!

:popcorn:

Terug
Naar boven