AndroidHealthClinic

18 sept. Nederlands kampioenschap treintrekken

in the left corner, weighing in a massive, 160+kg,the huge, the giant: richard van deeeeeeer lindeeeeeeeeeeeeeen... and in the right corner, weighing in 128kg, killer deadlift and a dangerous haircut: Peeeeeeeeeeter de joooooooooong

i want a good clean fight, no elbows, no headbutts

Bring it on!

:popcorn:

Haha prostaatstoter moet jij je stoma niet verschonen? je zit vol stront namelijk!:D

...............uhm ja treinpull was gezellig, leuk weer, vond t leuk dat iedereen elkaar hielp was mijn eerste keer dus was goed. :D make love not war no homo......maybe :p

Skinnie had last van zijn rug na de 1e pull ... en aangezien hij op vakantie ging naar Frankrijk heeft hij gepast voor de 2e pull ...

klopt, was jammer.. maar nadat ik de trein losgetrokken had voelde ik een soort knik in mijn onderrug en voelde mijn benen bijna niet meer.. totaal krachteloos waren ze, probeerde nog een paar stappen maar voelde dat het nutteloos was.
zelfs mijn prachtige, mooie megamonsterbiceps kon me niet helpen:)

toch nog een mooie dag geweest, complimenten voor de organisatie.

en altijd leuk om weer wat DBBers te spreken, skinnie nog sociaal dadelijk ook:)

haha
die richard is wel flink camerageil geloof ik de laatste tijd he!

leuk filmpje!

Leuk en gezellig !!

Helaas was ik er op 17 september tijdens de wedstrijd voor de team's niet bij maar op 18 september heb ik een mooie, goed georganiseerde wedstrijd gezien op een mooie locatie en met goed weer.
Vond de masterklasse indrukwekkend en dit is een klasse die zeker op het treintrekken 2012 terug moet komen.
Goede zet van de organisatie om als deelnemer Richard van der Linde te hebben.
Veel deelnemers gezien die ik niet kende en niet eerder gezien had.
Uit gesprekken met mensen van de organisatie bleek dat zij zeer tevreden waren met de wedstrijd.
Het verhaal dat er water in de wagon (als gewicht) zou zitten is een gerucht dat hierbij naar het rijk der fabellen verwezen kan worden. De machinist vertelde mij dat er alleen tafels en stoelen enz in staan omdat deze wagon door de ZLSM ook als opslag gebruikt wordt.
Daarnaast water gaat bewegen in tegengestelde richting van de trekrichting dus door de beweging zou het gewicht nog veel zwaarder worden.
De locomotief weegt volgens de website van de ZLSM 24000 kg (met diesel, olie enz) en de wagon heeft een gewicht van +/- 28000 kg.

Terug
Naar boven