XXL Nutrition

Shocking News A fifth of European Union will be Muslim by 2050

• Topic Starter Topic Starter
Het Westen is in mijn ogen allang verloren als toekomstige dominantie. Het zit vastgeketend aan valse schuldgevoelens, vergrijzing, materialisme en (coïtusuele) decadentie. Daarbij komt nog de multiculturele puinhoop en je kunt niet anders vaststellen dat Europa definitief gaat veranderen.

Nu ben ik nogal pessimistisch ingesteld maar dat neemt niet weg dat Europa op dit moment een stille dood sterft. De ontwikkelingen die zich nu afspiegelen zijn namelijk dramatisch en uniek in de Europese geschiedenis. De Europese grootmachten (Frankrijk, Engeland, Duitsland) zijn niet meer dan een schim van wat ze ooit waren. Ze worstelen allemaal net zo hard met de vergrijzing en de massa-immigratie en missen leiderschap dat de problemen daadwerkelijk aanpakt.

Het grootste probleem van de Europese volkeren is dat de jeugd het probleem onderkent en weigert de ogen te openen. Hier en daar wat morren op massa-immigratie, maar stug voortdoen met de koers naar extinctie. De Tweede Wereldoorlog is in mijn ogen hét punt geweest wat bepalend was voor de toekomst van Europa. Men kan niet ontkennen dat Europa naar alle waarschijnlijkheid er een stuk sterker uit was gekomen, indien de ASmogendheden de oorlog hadden gewonnen. Het streven naar gelijkheid, de opkomst van de politieke correctheid, de massa-immigratie, de verdwijning van etnocentrisme en eigenwaarde bij de Europese volkeren zijn allemaal ontstaan ná 1945..

Persoonlijk denk ik niet dat de etnische Europeaan volledig zal uitsterven, wel dat het geminoriseerd zal worden binnen een aanzienlijke tijd, en die 2050 is een ruwe schatting. Uiteraard heeft niemand een glazen bol, maar samen met statistici en demografen verkeer ik op een zeer veilig gebied met de bewering dat Noord-West-Europa de komende decennia een radicale samenstellingswissel zal doormaken. Een die uniek is in de Europese historiografie.

De etnisch Europese bevolking bezit een geldende ''death wish'', ze puurt alsnog enkel vreugde uit de eigen vernietiging.

Laatst bewerkt:
Persoonlijk denk ik niet dat de etnische Europeaan volledig zal uitsterven, wel dat het geminoriseerd zal worden binnen een aanzienlijke tijd, en die 2050 is een ruwe schatting. Uiteraard heeft niemand een glazen bol, maar samen met statistici en demografen verkeer ik op een zeer veilig gebied met de bewering dat Noord-West-Europa de komende decennia een radicale samenstellingswissel zal doormaken. Een die uniek is in de Europese historiografie.

goed zo, niets knapper dan een halfbloedje en intelligenter dan een jood, wat hebben we eigenlijk te klagen?

We hebben ze nodig gehad voor werk, ze zijn hier massaal naartoe gekomen, hebben gewerkt, en nu is het werk weg en zitten ze alleen maar op hun reet. Beter nu het werk weg is gaan ze gewoon weer terug naar dat almachtige marokko aangezien ze toch alleen maar wat tegen Nederland en Nederlanders hebben en op een uitkering leven. Dat is het enige waar het ze om te doen is, gratis geld, op je reet zitten en andere mensen lastigvallen en overlast veroorzaken. Als je kan werken ga je aan het werk, klaar. Behalve als je een of andere lichamelijke of geestelijke beperking hebt, het lijkt erop alsof een groot deel van de marokkanen dat 2de heeft, maar dat doet er niet toe.
Gedraag je, kijk eerst naar je eigen rotkop en situatie voordat je kritiek hebt op nederlanders die zich wèl normaal kunnen gedragen en werken.

mazzel

We hebben ze nodig gehad voor werk, ze zijn hier massaal naartoe gekomen, hebben gewerkt, en nu is het werk weg en zitten ze alleen maar op hun reet. Beter nu het werk weg is gaan ze gewoon weer terug naar dat almachtige marokko aangezien ze toch alleen maar wat tegen Nederland en Nederlanders hebben en op een uitkering leven. Dat is het enige waar het ze om te doen is, gratis geld, op je reet zitten en andere mensen lastigvallen en overlast veroorzaken. Als je kan werken ga je aan het werk, klaar. Behalve als je een of andere lichamelijke of geestelijke beperking hebt, het lijkt erop alsof een groot deel van de marokkanen dat 2de heeft, maar dat doet er niet toe.
Gedraag je, kijk eerst naar je eigen rotkop en situatie voordat je kritiek hebt op nederlanders die zich wèl normaal kunnen gedragen en werken.

mazzel

Kleine denkfout jij maakt totaal geen onderscheid tussen verschillende generaties jongeman.

Dam dit is wel bruut nieuws!

Schokkend nieuws !

Als het kwaad (de moslims) 50 % uitmaken van de europese bevolking zijn we sowieso al verloren, dit nieuwsbericht is DE waarschuwing voor in ieder geval nederland om op het laatste redmiddel te stemmen, de pvv.

Grappig dat de nederlandse kippen zonder koppen zo leuk zeggen, pvv is het geluid maar niet de oplossing :roflol:

Met een beetje geluid los je dit probleem niet op, tenzei het geluid is van machinegeweren en bommen.Pvv is De oplossing, stemmen dus !

Engels begrijpend lezen is ook al lastig voor je Arnoldfan?
Is het nu een stuk minder erg en kunnen wij rustig op de PVDA stemmen?

Laatst bewerkt:
edit misschien iets te grof :o

Laatst bewerkt:
Het Westen is in mijn ogen allang verloren als toekomstige dominantie. Het zit vastgeketend aan valse schuldgevoelens, vergrijzing, materialisme en (coïtusuele) decadentie. Daarbij komt nog de multiculturele puinhoop en je kunt niet anders vaststellen dat Europa definitief gaat veranderen.

Nu ben ik nogal pessimistisch ingesteld maar dat neemt niet weg dat Europa op dit moment een stille dood sterft. De ontwikkelingen die zich nu afspiegelen zijn namelijk dramatisch en uniek in de Europese geschiedenis. De Europese grootmachten (Frankrijk, Engeland, Duitsland) zijn niet meer dan een schim van wat ze ooit waren. Ze worstelen allemaal net zo hard met de vergrijzing en de massa-immigratie en missen leiderschap dat de problemen daadwerkelijk aanpakt.

Het grootste probleem van de Europese volkeren is dat de jeugd het probleem onderkent en weigert de ogen te openen. Hier en daar wat morren op massa-immigratie, maar stug voortdoen met de koers naar extinctie. De Tweede Wereldoorlog is in mijn ogen hét punt geweest wat bepalend was voor de toekomst van Europa. Men kan niet ontkennen dat Europa naar alle waarschijnlijkheid er een stuk sterker uit was gekomen, indien de ASmogendheden de oorlog hadden gewonnen. Het streven naar gelijkheid, de opkomst van de politieke correctheid, de massa-immigratie, de verdwijning van etnocentrisme en eigenwaarde bij de Europese volkeren zijn allemaal ontstaan ná 1945..

De etnisch Europese bevolking bezit een geldende ''death wish'', ze puurt alsnog enkel vreugde uit de eigen vernietiging.

Kort gezegd,back to the 40's

Fonkmeistah is lid van Stormfront? Zo niet maak een account aan heb je een hoop vriendjes met dit soort teksten.

Het is een zeer subjectieve mening dat regeringsleiders in de door jou genoemde landen het niet goed aanpakken. In de wereld waarin allerlei nieuwe technieken ontwikkeld worden waardoor we instaat zijn veraf dichbij te brengen. Dus alle ontwikkelingen die er op dit moment gaande zijn leiden ertoe dat we een multiculturele samenlevening tegemoet gaan.
Grenzen vervagen hierdoor.

Als je wil dat de wereld er beter voor gaat staan dan dat jij nu schetst zal je bij jezelf moeten beginnen. Positief denken en in oplossingen in plaats van in problemen en zoals in jouw geval "de dood" van Europa constateren.

Laatst bewerkt:
Fonkmeistah is lid van Stormfront? Zo niet maak een account aan heb je een hoop vriendjes met dit soort teksten.

Het is de waarheid wat hij hier verteld, prachtig stuk tekst, karma ervoor fonkmeistah, ik ben trots op je, **** die moslims met hun linkse aanhang.

Dit is exact hoe ik erover denk. Chapeau. Hoewel met uitzondering dat ik zou willen dat die oorlog nooit begonnen was. Had een hele hoop mensenlevens gescheeld, had er waarschijnlijk voor gezorgd dat onwenselijke modernisering en decadentie pas later optraden, en had Oost-Europa minder geleden onder het machtsvacuuum dat nu werd opgevuld door de Soviet-Unie

Oost Europa was ook als lebensraum gebruikt door de Duitsers, de Slavische volkeren waren net zo goed untermenschen voor Hitler en zijn trawanten.

Wensen dat Duitsland de oorlog gewonnen had, hoe gestoord moet je dan zijn.

Ik heb het erover dat ik zou willen dat die oorlog nooit begonnen was. Dan had Oost-Europa nog steeds haar grote Joodse populatie inclusief wetenschappers gehad die onvermijdelijk voor economische voorspoed zouden hebben gezorgd.

Het machtig worden van de sovjetunie heeft de wereld wel verbeterd.

Ik heb het erover dat ik zou willen dat die oorlog nooit begonnen was. Dan had Oost-Europa nog steeds haar grote Joodse populatie inclusief wetenschappers gehad die onvermijdelijk voor economische voorspoed zouden hebben gezorgd.

Ik heb het over Fonkmeistah.

Het machtig worden van de sovjetunie heeft de wereld wel verbeterd.

Hoe? Afghanen die wapens hebben, verkoop van militaire toestellen aan terroristen en schurkenstaten? Plundering van de nationale hulpbronnen door criminele organisaties en corrupte overheden. Wereldwijde verspreiding van russische criminele organisaties. Massa alcoholisme in ex-sovietstaten doordat men anders te verveeld was. Gigantische fabrieken die nu leeg staan, prachtige natuur dat verwoest is om gigantische boerderijen op te zetten?

Ik kan nog even doorgaan :)

Ik heb het over Fonkmeistah.

dan heb ik niets gezegd

Oost Europa was ook als lebensraum gebruikt door de Duitsers, de Slavische volkeren waren net zo goed untermenschen voor Hitler en zijn trawanten.

Wensen dat Duitsland de oorlog gewonnen had, hoe gestoord moet je dan zijn.

Jij bent echt een selectieve lezer. Waar staat dat 'wensen' wat jij aanhaalt? Ik schrijf enkel dat West-Europa en haar etnische bevolking naar alle waarschijnlijkheid er een stuk sterker (zowel economisch als de populatie) was uitgekomen indien de ASmogendheden de oorlog zouden hebben gewonnen. Het feit dat jij dat niet wilt inzien zegt al genoeg over je bekrompenheid. Daar is niks 'goeds' of 'slechts' aan, slechts een gegeven.

Uiteraard valt er over te speculeren, echter zoals ik ook al eerder schreef, zouden er veel desastreuze ontwikkelingen waar we anno 2009 mee kampen, niet de kans hebben gehad om zich te ontkiemen zoals het ontstaan van multiculturele verloederingen in de Europese landen. Onder het mom van "nooit meer", is Europa een hielenlikker van de VS geworden en is de daadkracht van de Europese landen ver te zoeken. Verder zorgt de Europese Unie alleen maar voor dat we verder wegkwijnen in de Globalistische verloedering.

Dit alles zegt natuurlijk niks over de gruwelijkheden die zijn gepleegd in de Tweede Wereldoorlog. Dat staat onomstotelijk vast maar heeft op dit verhaal geen betrekking. Wat Eric en Xtralarge doen, is door emotie er bij te halen en dat een extra lading geven door de kennis van nu, wetende wat de nazi's voor gruwelijkheden in de oorlogsjaren zouden plegen. Alleen zegt dat helemaal niets over de positie van Europa na de oorlog en zuiver de feiten op een rij te zetten.

Men kan niet ontkennen dat Europa naar alle waarschijnlijkheid er een stuk sterker uit was gekomen, indien de ASmogendheden de oorlog hadden gewonnen

Dat klinkt toch wel als een wens. Tevens ben jij gewoon een groot voorstander van raspuurheid, tot op het extreme af. Je doet voorkomen alsof Europa verworden is tot een soort van multiculturele hel terwijl onze welvaart en welzijn buiten crisissen die niks te maken hebben met migratiepolitiek op het hoogste punt ooit staan.

Jij denkt dat een krachtige leider alle problemen gaat oplossen terwijl jouw grote voorbeeld van krachtig leiderschap in feite de aanjager is geweest van veel problemen. Lijkt me echt heerlijk een maatschappij waar de ene groep zich superieur voelt aan de andere en waarbij dat ook wettelijk geregeld is. Of een maatschappij waar volledige gehoorzaamheid aan de staat in feite de enige optie is, alles opofferen voor het hogere doel.

Selectieve lezers? Je hebt geen idee over het werkelijke scenario wat er gebeurd zou zijn als ze hadden gewonnen. Laat je zieke fantasieen rusten en probeer iets zinnigs te zeggen over het hier en nu of over 50 jaar.

Nogmaals --> denken in oplossingen in plaats van zieke gedachtengangen verspreiden.

Edit --> Fonkmeistah; geef eens antwoord ben je extreemrechts denkend?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven