MuscleMeat

A20 opent zijn deuren weer....OUTLAND!

• Topic Starter Topic Starter
*bump*

Ben je er klaar voor Juggernaut.

• Topic Starter Topic Starter
Mars zei:
Ben je er klaar voor Juggernaut.

Not yet :p

Eerst nog even Flex weekend meepakken en daarna weekendje weg met het vrouwtje

Ik zit te denken aan 2e weekend in December..dus hou hem alvast vrij :cool:

Voel me een beetje triest om als topic starter te moeten zeggen dat ik er nog steeds niet ben geweest:(

Groeten!

haha ben er ook nog niet binnen geweest,
ik heb wel in de rij gestaan met 8 dames maar die hadden toch het idee op een gabberfeest te komen gezien het publiek en zijn dus na 10 minuten wachten en onderhandelen naar het centrum gegaan.

marz01 zei:
haha ben er ook nog niet binnen geweest,
ik heb wel in de rij gestaan met 8 dames maar die hadden toch het idee op een gabberfeest te komen gezien het publiek en zijn dus na 10 minuten wachten en onderhandelen naar het centrum gegaan.

Je staat in de rij met 8 dames en dat meld je niet ff aan je bb broeders?! ;)

Mans zei:
Je staat in de rij met 8 dames en dat meld je niet ff aan je bb broeders?! ;)

haha ik zal je ff uit je droom halen; niet alle forumleden zien eruit als bulker, sinterklaas bestaat niet, de 8 dames zagen er niet allemaal uit als pamela anderson;)

Ik heb geen gabber gezien, gelukkig niet. stelletje zielepoten.

Ik ben 2 weken eterug op Blackout geweest. Pandje ziet er zeker goed uit. Overal hangen lcdschermen waarop je bijv de dj ziet. Mensen zijn ok. Hoop wel dat er nog andere sTen komen qua muziek

ik zal er binnenkort ook een keer aan moeten geloven ...

Zou vorig weekend gegaan zijn maar was al te laat! Miss dit weekend ff kijken, maar ziet er langs de buitenkant zekers ok uit, alleen heb geen zin in een gabberfeest! Moeten natuurlijk wel volle bak mooie vrouwen aanwezig zijn!!! Iemand??

ghegheghe...als ik nie hoef te werken ben ik je man:D

ik ben er een maandje terug nog geweest. Die brace moest ook optreden en nog een paar andere 'artiesten'. Was zeker de moeite waard. Lekker jonge chickies :hornyna:

Brace, mijn god haha.

die brace kan me ook een reet roesten maar het ging mij om te vrouwtjes die daar op af komen. 80% vrouw wel te verstaan.

Mmm maar die gast is 18 ofzo? Lijkt me dat daar dan ook voornamelijk pubermeisjes op afkomen? Ennieweei, ik ga wel een keer als de minimumleeftijd 21 is :P

ja wat is dat nou brace. zeer teleurstellend. hoerenmuziek:rolleyes:

Binnekort eens even een kijkje nemen!!

Das mooi, kan ik met je meerijden :D

Was jij niet degene die " de dj - handshake" über cool vond? :rolleyes:

Terug
Naar boven