XXL Nutrition

A20 opent zijn deuren weer....OUTLAND!

He Hans Teeuwen!! :D

Moet jij niet werken trouwens?

Ben je vanavond in gym Alkmaar btw?

Peoples zei:
He Hans Teeuwen!! :D
Moet jij niet werken trouwens?
Ben je vanavond in gym Alkmaar btw?
Scheuren wel heel hard de ontopic bocht uit nu :p
Ik ben aan het werk :) Ben vanavond va 1730 aanwezig.

• Topic Starter Topic Starter
**** Brace!

Weer ontopic graag...

mooi zie ik je vanavond, met je handshake!! :)

Wordt eens tijd dat zo´n tent in Alkmaar komt. Zo te lezen is het wel een mooie tent.

Afgelopen Zaterdag ben ik "even" gaan kijken. Mooie tent, helaas was het niet echt druk, maar dat kwam omdat de vrijdag tot aan de nok toe vol had gezeten met 15 years of hc, zei de toiletdame. Publiek is verder wel ok en relaxed, maar toch ook wel veel jong publiek. Ik hoop niet dat de hele horde Hollywood pubers hier heen gaan trekken , want dat zou de ondergang betekenen van een club met veel toekomstperspectief.
Het geluid is super, en als het volume opengedraaid worden scheuren je trommelvliezen! Die bas moet je voelen en dat hebben ze goed begrepen bij outland!
Ik ga cker nog een keer terug, Ik hoop dat het dan wat drukker wordt..

Vanavond nog even overlegd met DW en de 10e zal hem gaan worden!

Voetjes van de vloerrrrrrrrrr

JuggerNaut zei:
Vanavond nog even overlegd met DW en de 10e zal hem gaan worden!
Voetjes van de vloerrrrrrrrrr

Ok minimeet;)
Maar het is zeker te hopen dat ze wat strenger aan de deur gaan worden en dus wat jonger publiek terug naar hollywood schoppen (is die roberth ook weer blij met wat 15 jarige kippetjes;) )

marz01 zei:
Ok minimeet;)
Maar het is zeker te hopen dat ze wat strenger aan de deur gaan worden en dus wat jonger publiek terug naar hollywood schoppen (is die roberth ook weer blij met wat 15 jarige kippetjes;) )

:roflol:

10 december?

Mike is bang dat we de rape drug in zijn drankje doen.

De 10e gaan we los en gaat zeker weer een hele geile boel worden!!!:D

maniac zei:
:o Tsja, ik heb de foto's gezien van het kamp...

Maar ik sta de 10de in de hemkade, zou graag meegaan maar dit stond eerder gepland.

Als ik jou niet voor ben;)

Het is je vergeven..maar kan me er best wat bij voorstellen om niet gezien te willen worden met iemand waarvan zijn harses zo opgezwollen is :o :D

Mwa..Hemkade is ook niet verkeerd toch:cool: Is lang geleden dat ik daar geweest ben zeg.. welk feestje ga je heen?

Gaan we de 10e ook alleen naar de A20 of gaan we eerst ook nog ff gezellig in de Sorbonne kijken!!!?

Mr. B.I.G. zei:
Gaan we de 10e ook alleen naar de A20 of gaan we eerst ook nog ff gezellig in de Sorbonne kijken!!!?

Hangt er vanaf hoelang het duurt voordat me vriendin klaar is voor de spiegel:D

Gaat je meissie ook mee dan?!! NEE TOCH???

Terug
Naar boven