- Waardering
- 51
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 58kg
- Vetpercentage
- 16%
Neh dat was ik niet! Dah was een n*ger!Peoples zei:Was jij niet degene die " de dj - handshake" über cool vond?![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neh dat was ik niet! Dah was een n*ger!Peoples zei:Was jij niet degene die " de dj - handshake" über cool vond?![]()

Scheuren wel heel hard de ontopic bocht uit nuPeoples zei:He Hans Teeuwen!!
Moet jij niet werken trouwens?
Ben je vanavond in gym Alkmaar btw?
Ben vanavond va 1730 aanwezig.JuggerNaut zei:Vanavond nog even overlegd met DW en de 10e zal hem gaan worden!
Voetjes van de vloerrrrrrrrrr

)marz01 zei:Ok minimeet
Maar het is zeker te hopen dat ze wat strenger aan de deur gaan worden en dus wat jonger publiek terug naar hollywood schoppen (is die roberth ook weer blij met wat 15 jarige kippetjes)

JuggerNaut zei:Vanavond nog even overlegd met DW en de 10e zal hem gaan worden!
Voetjes van de vloerrrrrrrrrr
maniac zei:

JuggerNaut zei:Mike, je kunt ook gewoon zeggen dat je niet met ons wil stappen hoor![]()
![]()
![]()
Volgende keer dan kerel!![]()
Maar de 10e blijft staan![]()
Tsja, ik heb de foto's gezien van het kamp...Mike is bang dat we de rape drug in zijn drankje doen.

maniac zei:Tsja, ik heb de foto's gezien van het kamp...
Maar ik sta de 10de in de hemkade, zou graag meegaan maar dit stond eerder gepland.
Als ik jou niet voor ben![]()
Is lang geleden dat ik daar geweest ben zeg.. welk feestje ga je heen?Mr. B.I.G. zei:De 10e gaan we los en gaat zeker weer een hele geile boel worden!!!![]()

Mr. B.I.G. zei:Gaan we de 10e ook alleen naar de A20 of gaan we eerst ook nog ff gezellig in de Sorbonne kijken!!!?