JuggerNaut
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 4
Mr. B.I.G. zei:

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mr. B.I.G. zei:

Mr. B.I.G. zei:HEHE oh ja was ff vergeten wie er bij jullie de touwtjes in handen heeft!!!![]()
![]()
JuggerNaut zei:Het is je vergeven..maar kan me er best wat bij voorstellen om niet gezien te willen worden met iemand waarvan zijn harses zo opgezwollen is![]()
![]()
Mwa..Hemkade is ook niet verkeerd tochIs lang geleden dat ik daar geweest ben zeg.. welk feestje ga je heen?
dutch windmill zei:uhm..ik dacht dat we alleen met de mannen gingen
Is 5 minuten bij mij vandaan..dus kunnen we wat grietjes oppikken en daarna met zijn allen in mijn nieuwe jacuzzi !

Mr. B.I.G. zei:Jongens ik kan de 10e niet meegaan,want ben afgelopen weekend weer alleen weg geweest en heb nu met mijn stomme kop beloofd om met haar naar de Skihut te gaan!!! HEHE OMG!!!
marz01 zei:toch best lekker hoor outland, keiharde stampende housemuziek, whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,, helemaaal losssssssssssssssssssss.......
Nee zaterdag niet, is niet goed voor mijn gezondheidJuggerNaut zei:
ik ga een rustig avondje in breda centrum houden.
Mr. B.I.G. zei:Jongens ik kan de 10e niet meegaan,want ben afgelopen weekend weer alleen weg geweest en heb nu met mijn stomme kop beloofd om met haar naar de Skihut te gaan!!! HEHE OMG!!!
Testo zei:

marz01 zei:Nee zaterdag niet, is niet goed voor mijn gezondheidik ga een rustig avondje in breda centrum houden.
Maar Outland was best grappig hoor,:
Gemiddelde leeftijd rond de 22 denk ik.
Verhouding man-vrouw = 70%-30%.
Slechts 60% vulling van de tent schat ik zo, de vorige keer stond er een flinke rij nu kon ik zo doorlopen.
Er zijn 3 zalen maar er waren er slechts 2 open.
Muziek met pavo , pila en miss monica was echt super, lekker hard alleen die piep zit nog in mijn oren
Maar ik verwacht niet dat ze het op deze wijze gaan trekken, ik weet niet of het aan de locatie ligt( te ver van het centrum, geen bar in de buurt), het deurbeleid (mouwloze shirts, nikes, alles mag..) of de muziek ( hard, harder hardst..trekt niet echt veel vrouwen aan denk ik dus of meer variatie of meer thema-feesten)
Tommyboy zei:heej iedereen van het forum vanaaf gaat ik naar de outland!!!! kom ook kom ook haha.![]()
![]()
(robbert hosper? juggernnaut?)