XXL Nutrition

A20 opent zijn deuren weer....OUTLAND!

HEHE oh ja was ff vergeten wie er bij jullie de touwtjes in handen heeft!!!:p :D

OH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NIET WEER!!! Moet zeggen nu ik er ook een paar keer IRL mee gepraat heb, dat ik ook wel een beetje bang van haar ben geworden!!!:D

JuggerNaut zei:
Het is je vergeven..maar kan me er best wat bij voorstellen om niet gezien te willen worden met iemand waarvan zijn harses zo opgezwollen is :o :D

Mwa..Hemkade is ook niet verkeerd toch:cool: Is lang geleden dat ik daar geweest ben zeg.. welk feestje ga je heen?

Hehe, ik herkende je bijna niet joh:D

De 10de is het Hardcore Junky in de Hemkade.

uhm..ik dacht dat we alleen met de mannen gingen???

Is 5 minuten bij mij vandaan..dus kunnen we wat grietjes oppikken en daarna met zijn allen in mijn nieuwe jacuzzi !

• Topic Starter Topic Starter
dutch windmill zei:
uhm..ik dacht dat we alleen met de mannen gingen???

Is 5 minuten bij mij vandaan..dus kunnen we wat grietjes oppikken en daarna met zijn allen in mijn nieuwe jacuzzi !

Heb afgelopen weekend mijn 'mannen-avond' al gehad Rocco..ik heb een kortere strippenkaart dan jij :p

toch best lekker hoor outland, keiharde stampende housemuziek, whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,, helemaaal losssssssssssssssssssss.......

Jongens ik kan de 10e niet meegaan,want ben afgelopen weekend weer alleen weg geweest en heb nu met mijn stomme kop beloofd om met haar naar de Skihut te gaan!!! HEHE OMG!!!

Skihut haha. wat erg.

Mr. B.I.G. zei:
Jongens ik kan de 10e niet meegaan,want ben afgelopen weekend weer alleen weg geweest en heb nu met mijn stomme kop beloofd om met haar naar de Skihut te gaan!!! HEHE OMG!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

Neem ze nou gewoon mee naar A20 dan..gooien we de vrouwen bij elkaar en gaan we [qoute marzo1] lossssssssssssssss [/qoute marzo1]

marz01 zei:
toch best lekker hoor outland, keiharde stampende housemuziek, whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,, helemaaal losssssssssssssssssssss.......

Zo mag ik het horen! Zie je zaterdag!?

Groeten R

JuggerNaut zei:
Zo mag ik het horen! Zie je zaterdag!?

Groeten R
Nee zaterdag niet, is niet goed voor mijn gezondheid;) ik ga een rustig avondje in breda centrum houden.

Maar Outland was best grappig hoor,:
Gemiddelde leeftijd rond de 22 denk ik.
Verhouding man-vrouw = 70%-30%.
Slechts 60% vulling van de tent schat ik zo, de vorige keer stond er een flinke rij nu kon ik zo doorlopen.
Er zijn 3 zalen maar er waren er slechts 2 open.
Muziek met pavo , pila en miss monica was echt super, lekker hard alleen die piep zit nog in mijn oren;)

Maar ik verwacht niet dat ze het op deze wijze gaan trekken, ik weet niet of het aan de locatie ligt( te ver van het centrum, geen bar in de buurt), het deurbeleid (mouwloze shirts, nikes, alles mag..) of de muziek ( hard, harder hardst..trekt niet echt veel vrouwen aan denk ik dus of meer variatie of meer thema-feesten)

Mr. B.I.G. zei:

En de 17e naar de Matrixx?

Testo zei:

Hey maat ik zou super graag meegaan, maar heb helaas een bedrijfsuitje dus....!!! Had graag weer ff met "het groepje' op stap gegaan maar helaas...!!! IK wil nog ff 1x helemaal los, voordat ik eind december weer in voorbereiding ga!:p :D :cool:

heej iedereen van het forum vanaaf gaat ik naar de outland!!!! kom ook kom ook haha. :D :D :D (robbert hosper? juggernnaut?)

marz01 zei:
Nee zaterdag niet, is niet goed voor mijn gezondheid;) ik ga een rustig avondje in breda centrum houden.

Maar Outland was best grappig hoor,:
Gemiddelde leeftijd rond de 22 denk ik.
Verhouding man-vrouw = 70%-30%.
Slechts 60% vulling van de tent schat ik zo, de vorige keer stond er een flinke rij nu kon ik zo doorlopen.
Er zijn 3 zalen maar er waren er slechts 2 open.
Muziek met pavo , pila en miss monica was echt super, lekker hard alleen die piep zit nog in mijn oren;)

Maar ik verwacht niet dat ze het op deze wijze gaan trekken, ik weet niet of het aan de locatie ligt( te ver van het centrum, geen bar in de buurt), het deurbeleid (mouwloze shirts, nikes, alles mag..) of de muziek ( hard, harder hardst..trekt niet echt veel vrouwen aan denk ik dus of meer variatie of meer thema-feesten)

opzouten met themafeesten ....kledinggezeik moet er niet zijn dus laat het zo maar houden. dresscodes houden juist mannetjes en vrouwtjes weg

vanaaf dus !!!!!!

Tommyboy zei:
heej iedereen van het forum vanaaf gaat ik naar de outland!!!! kom ook kom ook haha. :D :D :D (robbert hosper? juggernnaut?)

Dutch Windmill en ik zijn gisteren ook geweest! Is een mooie tent, en het geluid is goed! Alleen jammer dat het niet echt druk was!!! Ik denk dat ze het anders aan moeten pakken daar, want het is wel een mooie locatie!!!

Ben benieuwd welke naam er straks weer prijkt op die hut :D

Terug
Naar boven