AndroidHealthClinic

A20 opent zijn deuren weer....OUTLAND!

Bezoekers in dit topic

Nee ook op zaterdag is de tent daar maar half vol hoor! Ik zou graag mee willen maar zit dan al weer volop in mijn voorbereiding dus beter dat ik niet ga!!!
 
Ik heb die tent 3 december een kansje gegeven, maar dat was ook de laatste keer dat ik daar kom. Stel asociale pubers die geen sfeer weten neer te zetten, want dat doe je toch met zn allen? Was om 2 uur alweer pleitte en om die tijd was het nog steeds niet vol. Ik geef Outland nog een jaartje ofzo :cool:
 
Mr. B.I.G. zei:
Nee ook op zaterdag is de tent daar maar half vol hoor! Ik zou graag mee willen maar zit dan al weer volop in mijn voorbereiding dus beter dat ik niet ga!!!


Op de zaterdag dat ik er was, was het ook maar half vol en werd het pas druk toen ze de kelder sloten.
Er werd gezegd datde avond ervoor de tent afgeladen vol was, vanwege een feest (15 years of hc) en dat het daarom zo stil was.

Op zich blijft het een mooie tent, maar er moet serieus aan het concept gewerkt worden, ben ik bang. Meer vrouwen, ouder publiek trekken,...
toch kan het aan de reclame niet liggen. Misschien is het gewoon de verkeerde tijd om zo'n grote nieuwe discotheek te openen, gezien de recessie enzo.
 
2hard2die zei:
Op de zaterdag dat ik er was, was het ook maar half vol en werd het pas druk toen ze de kelder sloten.
Er werd gezegd datde avond ervoor de tent afgeladen vol was, vanwege een feest (15 years of hc) en dat het daarom zo stil was.

Op zich blijft het een mooie tent, maar er moet serieus aan het concept gewerkt worden, ben ik bang. Meer vrouwen, ouder publiek trekken,...
toch kan het aan de reclame niet liggen. Misschien is het gewoon de verkeerde tijd om zo'n grote nieuwe discotheek te openen, gezien de recessie enzo.
Maar de vraag is hoe krijg je oudere dames in de tent??
toch maar wat mannelijke dbb-ers als paaldansers daar neergooien;)
 
Tja, ik hoor graag de hardere house-varianten, maar staat toch een beetje als vrouwonvriendelijk te boek.
Techno zou een mooie tussenoplossing zijn! En vrouwvriendelijker én lekker knallen!

Trouwens Marz01 : ga jij maar lekker tegen die paal aanrijden!
 
Wij vallen toch onder 'breed publiek' dacht ik zo
 
Is wel een geinig tentje, ga nog wel eens een keer kijken... als de rest nu wel meegaat!
 
Datum DBB-Invasie geprikt..28 Januari!
 
Kom gewoon eens een keer naar Amsterdam. Altijd feest (en voor mij tenminste do-able :P)
 
Beter de 28ste naar Jimmy Woo
Ik ben toevallig vorige maand naar Outland geweest met Santai.
Was wel lache, allemaal kleine indo's daar :P
 
JuggerNaut zei:
Datum DBB-Invasie geprikt..28 Januari!

Staat er op die datum iets bijzonders gepland in Outland.?
Valt de 29ste trouwens op vrijdag of zaterdag.?

...

En ik wil ook mee!
 
Dani zei:
Kom gewoon eens een keer naar Amsterdam. Altijd feest (en voor mij tenminste do-able :P)

Jij bent altijd do-able op feesten in A'dam?

Of lees ik iets verkeerd? :D
 
2hard2die zei:
Jij bent altijd do-able op feesten in A'dam?

Of lees ik iets verkeerd? :D
Hahaha je leest iets verkeerd :D ;)
 
Iemand nog Outland met oud en nieuw?
 
2hard2die zei:
Staat er op die datum iets bijzonders gepland in Outland.?
Valt de 29ste trouwens op vrijdag of zaterdag.?

...

En ik wil ook mee!

Ik kon nog niet kijken in de agenda v januari..ik ga ervan uit dat t een gewone supersized avond is

de 28e valt op een zaterdag
 
Ben benieuwd of het met oud en nieuw nog wat was.
 
Back
Naar boven