Fitness Seller

A20 opent zijn deuren weer....OUTLAND!

Bezoekers in dit topic

Mr. B.I.G. zei:
Dutch Windmill en ik zijn gisteren ook geweest! Is een mooie tent, en het geluid is goed! Alleen jammer dat het niet echt druk was!!! Ik denk dat ze het anders aan moeten pakken daar, want het is wel een mooie locatie!!!


aaaaaaaah shit heb ik jullie niet gezien. of jullie moeten al een jaartje of 10 ouder zijn als ik? kaal? ja was helaas beetje rustig. wel perfecte locatie ja. ik wil eigenlijk wel me smirnoff uit een glazen flesje....drinkt lekkerder. Maar wat vinden jullier persoonlijk dat er anders moet dan?:cool:
 
Pff ja was wel heel erg lachen zeg!..heb je ons niet gezien?..hoe kan dat nou..we waren de enige knappe gasten daar! whahahah
 
Ja wilde het net zeggen, je moet ons wel gezien hebben!!! WHAHAHAH!!! Was weer gezellig slettt!!! OMG!!! HEHE
 
ik stond de hele tijd in de buurt van die meid met die lange geverfde rooje haren. daarbij stond 2 van die blonde mannekes die heel soms een bicepcurl voor de spiegel maken. boven was da. ik zag ook nog een beetje stevige ..iets bredere ..kale vanaf beneden met heel de tijd met hun converseren.sorry dude ik heb geen knappe gasten gezien maar heb daar ook niet zoveel kijk op.:cool:
 
hebben jullie dan geen foto hier op het forum
 
JuggerNaut zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Degene die hier vernederd wordt is niemand minder dan Mr BIG..bij ingang zuid ziet u mijzelf..ingang noord DW

ja en links mijn knie;) altijd prettig een duidelijke foto :)
Maar zullen we een weddenschap houden omtrent de sluitingsdatum van outland, ik geef het maximaal een half jaar...

Maar Tommy wat denk jij dan wat ze moeten veranderen om te overleven?
 
Techno techno, is het antwoord!.... dit trekt meer volwassen publiek dan al die hardcore en hardstyle pubers en er komen ook nog lekkere vrouwen op af.

Awakenings in de A20! :)
 
marz01 zei:
ja en links mijn knie;) altijd prettig een duidelijke foto :)
Maar zullen we een weddenschap houden omtrent de sluitingsdatum van outland, ik geef het maximaal een half jaar...

Maar Tommy wat denk jij dan wat ze moeten veranderen om te overleven?

ja da ken ik niet echt zeggen..aan alle dj's en aan alle reclame kan het niet liggen. aan de loactie ook niet . ik snap het niet. ja zelf persoonlijk houdt uik van iets stevigere muziek maar ze draaien het wel lekker hard. en ze hebben allerlei verschillende feestjes geloof ik? ik vind trance niet echt spannend met dj jean en gspott maar half nederland luistert dit toch wel? g spott moeten toch ook veel mensen op afkomen? het was echt heel rustig. Ik ben zelf atmoz turnhout fan ...daar heb ik superherinnerningen aan en is de enigste plek waar ik zoiezo veel lol heb.
 
Nee gek ik ben niet kaal! Je moet me gezien hebben ik droeg een heel geil roze shirt!!!:D
 
Mr. B.I.G. zei:
Nee gek ik ben niet kaal! Je moet me gezien hebben ik droeg een heel geil roze shirt!!!:D

Oeh jammer dat ik dat gemist heb!
 
Mr. B.I.G. zei:
Nee gek ik ben niet kaal! Je moet me gezien hebben ik droeg een heel geil roze shirt!!!:D
vanonder ben je toch kaal... dat bedoelt hij, je had toch je kilt weer aan onder je roze topje;)

Maar zie je waarom ik een dress code zou willen ....voor je het weet is het een gay tent;)


ok OT dan maar weer ik denk zeker dat ze meer variatie in de muziek moet komen om zo een breder publiek te krijgen ( lees meer vrouwen)
 
Mr. B.I.G. zei:
Nee gek ik ben niet kaal! Je moet me gezien hebben ik droeg een heel geil roze shirt!!!:D

Wacht ff dat shirt ken ik ergens van...es even zien...:D
 
@ marz01

Jij geile homo slet van me! Zou je wel willen he!

@ Jug

Nee dit was een andere roze, en als je het maar laat jij opgeblazen pijpekop van me!!!:D
 
Heren, even een nieuwe datum prikken voor onze Outland invasie!

Zat te denken aan zaterdag 21 of 28 Januari

Pick your choice!
 
als het net zo rustig is al toen ik afgelopen vrijdag ging ....dan ga ik niet meer
 
Tommyboy zei:
als het net zo rustig is al toen ik afgelopen vrijdag ging ....dan ga ik niet meer

op vrijdag is het er altijd minder druk..mits er feesten zijn zoals Pussylounge of Back2School bv

Een gewone standaard 'Supersized' zaterdag avond is het aangenaam druk
 
Back
Naar boven