Fitness Seller

aaaah mijn gym begint op een speeltuin te lijken

Komt mij bekend voor... al de magere mannetjes komen nu weer terug trainen in mijn fitness precies. Ik heb er helemaal niets tegen, maar is idd wel lastiger nu het terug drukker wordt. Gelukkig hebben de meesten nog respect en nemen ze niet te lang een bankje ofzo squatrek in.

Wat wel eens wilt helpen bij het benchen... vraag of je ff tussendoor mag benchen... eerste keer warm je ff op en dan verhoog je iedere keer het gewicht... eens je hoog genoeg zit (80 kg ofzo) laat hun dan de schijven maar verwisselen... jij haalt hun 5kg er toch ook af? :D

Eigenlijk moet je niet zo zeuren! Je bent verdomme zelf net 19, bent ook onder de 18 begonnen met trainen en gaat nu lopen janken omdat er mensen van onder de 18 rondlopen....

Jonge mannetjes en kleine meisjes heb je toch overal hoor, wen daar maar aan!
Of niet zeuren of thuis trainen zou ik zeggen maar loop verder niet te janken aub...

Gewoon stug blijven doortrainen en niet concentreren op die irritante mensen.

Verder zou ik wel luisteren naar die oudere meneer, die heeft een stuk meer ervaring dan jij en hij doelt denk ik alleen maar op het feit dat als je zo nog jaren doorgaat, dat je uiteindelijk thuis zit met de blessures. Volgens mij is die kerel nog niet zo gek hoor.

hahah bij ons schrijven elke dag ook weer 3 nieuwe breezers in. Die tent begint zo vol te raken pffff....en dan ook echt van die lui die 3x per week biceps trainen en dan elke keer 5 oefeningen van 4 setten doen ??? :eek:

• Topic Starter Topic Starter
probleem opgelost

rnb heeft een kaaaaamer:D:D:D

en gaat nu lekker bij harimau trainen ;)

harimau ???

gewoon op de wat minder gangbare uurtjes trainen, laat in de avond of overdag/smiddags
doe ik ook altijd, tis ff uitvinden wat ongeveer de drukste tijden zijn en die moet je gewoon ontwijken.

• Topic Starter Topic Starter
gewoon op de wat minder gangbare uurtjes trainen, laat in de avond of overdag/smiddags
doe ik ook altijd, tis ff uitvinden wat ongeveer de drukste tijden zijn en die moet je gewoon ontwijken.

ja is leuk in theorie

maar om die tijd zit ik altijd op school ;)

koop een shotgun en knal de hele gym overhoop, zo ben je nog het enigste lid en kan je rustig trainen.

ja is leuk in theorie

maar om die tijd zit ik altijd op school ;)
dan moet je spijbelen ;)

iig bij mij in de gym verschilt het zowel van dag tot dag als de tijd van de dag.

ik train ook meestal in m'n tussenuurtjes of s'avonds rond etenstijd of erg laat, soms moet ik ook wel noodgedwongen tijdens de drukte, maargoed ik doe maar 5 oefeningen per training, dus lang hoef ik dan nooit te w88.

het is pas half februari en nu al de jaarlijkse breezer trektocht naar de gym???

komt zeker door het warme weer dat ze er zo vroeg bij zijn dit jaar???

Eigenlijk moet je niet zo zeuren! Je bent verdomme zelf net 19, bent ook onder de 18 begonnen met trainen en gaat nu lopen janken omdat er mensen van onder de 18 rondlopen....

Jonge mannetjes en kleine meisjes heb je toch overal hoor, wen daar maar aan!
Of niet zeuren of thuis trainen zou ik zeggen maar loop verder niet te janken aub...

Hahahahaha, de waarheid kan hard zijn. :D

Terug
Naar boven