XXL Nutrition

*&%$ druk in de gym!

Jinsu zei:
Ach is gewoon geweldig om die kerels dagelijks door de week alleen borst en buik te zien doen en dan nog vaak verkeerd :evil2: , owja gisteren probeerden ze te deadliften, optillen met een bolle rug, uitvoering oefening bolle rug :scratch: , het is niet mijn rug :D .

Advies geven heeft geen nut, volgende keer gaat het toch weer mis ;) .

Advies geven doe ik ook niet meer, ze luisteren toch niet. Moeten hun weten...
Zolang ze maar niet al die apparaten onnoddig bezet houden (lekker zitten ouwehoeren ipv trainen). Gister probeerde er een paar BreeZahs de Leg press... benen vol strekken, knieen verkloten dus.. :scratch: Gelukkig zagen ze dat er bij het bankdrukken weer plaats was.. ja borst is het belangrijkste toch LOL. :cool: kon ik eindelijk die leg press doen.. :D

Hmm als iemand echt de deadlift verkeerd doet, met bolle rug ofzo met veel gewicht dan zeg ik er echt wel iets van. Want zo vernken ze hun rug, das wel zielig. Dus dan help ik wel ff (Nog niet voorgekomen, maar ik heb mezelf voorgenomen om dat wel te doen).

tswhey zei:
ja ja, alle breezah's moeten nog eff snel hun bicepsje op pompen

omg nog maar te zwijgen van de gebeurtenissen in de kleedkamer :eek:

Hoor je verhalen van: "Zo mijn buikspieren zijn echt goed gegroeid in 2 weken
:D " Ze staan alleen maar in de weg als je even wil posen na je training. Met name irritand als je een beetje in shape bent en kan zien waar je nog aan moet werken.

Homer17 zei:
Hmm als iemand echt de deadlift verkeerd doet, met bolle rug ofzo met veel gewicht dan zeg ik er echt wel iets van. Want zo vernken ze hun rug, das wel zielig. Dus dan help ik wel ff (Nog niet voorgekomen, maar ik heb mezelf voorgenomen om dat wel te doen).

Zijn ze al meerdere malen op gewezen, waarom dan nog de moeite doen ??? .

Bij kneets is het net zo, ga je smorgens dan heb je alle ruimte, ga je smiddags of savonds dan moet je een nummertje trekken bij de dumbbells en drukbanken.

afz : een zgn BREEZAH??¿¿

EY

ik val in de categorie breezah? (17 jaar :p )
ik train serieus 4x p week train alles (dus niet all1 biceps/buik)
train hele jaar...
(ff uitsluiten dat ik een 'ik-wil-er-in-de-zomer-lekker-uitzien-bb'er ben)

Ik train all1 savonds en als ik VOOR 8 uur kom is het ook <piep> druk...
Bij onze gym is het dus verstandig om na 8 uur te komen...

P.s. die breezahs zijn toch zo weg :D

chillah?

EN vaak komen ze toch maar 1 a 2 x per week trainen
want ze moeten zo nodig de 'chillende hangjongere' uithangen dus de rest van de week is de gym 4 u...

jay_c zei:
EY

ik val in de categorie breezah? (17 jaar :p )
ik train serieus 4x p week train alles (dus niet all1 biceps/buik)
train hele jaar...
(ff uitsluiten dat ik een 'ik-wil-er-in-de-zomer-lekker-uitzien-bb'er ben)

Ik train all1 savonds en als ik VOOR 8 uur kom is het ook <piep> druk...
Bij onze gym is het dus verstandig om na 8 uur te komen...

P.s. die breezahs zijn toch zo weg :D

EY!!!

jij valt in de categorie breezah niet omdat je 17 bent, M4aR 0mD4t J3 Al1 z0 Ti3pT, jij traint zeker de onderste spier van je borst? :D of de binnenste?
ik ben wel een 'ik-wil-er-in-de-zomer-lekker-uitzien-bb'er zijn, want... what use is the summer if you don't have anything to show... Alleen doe ik het niet alleen daarvoor. Ik geil er enorm op als ik m'n mouwen strak heb zitten. Lekker vol die armen, tenminste, voller dan voorheen ;) wat zielig als je van die voetbal sjappies ziet die so called "the man" zijn, en de chickies denken te scoren... met hun.. -28 cm armpjes en hun iele lijfjes.

Maar, breezahs zijn c3wl en l4470rz want wie breezah is, is bokkepootje! and we all love bokkepootjes. Wel goed dat je 4x per week traint trouwens? Heb je een vriendin? ik geloof dat het dan snel 2x wordt, netzoals wat mij overkomen is. Snel weer overstappen op 3/4 keer.

Ok je hebt gelijk... natuurlijk wil ik er lekker uitzien in de zomer maar dat gaat niet met 2 maandjes van tevoren even snel trainen:P
O ja dat tYp3n zO i$ idd breezah style ja ik zag het op een site staan..
erg stoer je kan er alleen geen ene **** van lezen je moet goed opletten wat er staat.

Die voetbal sjappies zitten hier ook op fitness nu je het zegt valt het me inderdaad op ja. Haha die iele lijfjes :p

Ik heb inderdaad nog geen vriendin nee heb daar wel over in gezeten / ernstig over nagedacht .. ze vragen veel tijd ja......... ik denk dat ik nog maar even geniet van het vrijgezel zijn :D tijd zat nog (17:P)

ik train binnenkant van me borstspier all1 maar haha

ik ga nu maar eens mijn slaap-spier trainen denk ik
nog tips voor?

Terug
Naar boven