MuscleMeat

aaaah mijn gym begint op een speeltuin te lijken

Waarop de ecto de pin op 100 kg steekt en 6 herhalingen doet, en daarna blijkt dat de ecto een powerlifter is.

nee we kende hem dus wisten we het , en het staat er bij dat hij nog maar 2 weken trained , powerlifter of niet op 2 weken tijd kan je geen 100 kg 6x

Eigenlijk moet je niet zo zeuren! Je bent verdomme zelf net 19, bent ook onder de 18 begonnen met trainen en gaat nu lopen janken omdat er mensen van onder de 18 rondlopen....

Jonge mannetjes en kleine meisjes heb je toch overal hoor, wen daar maar aan!
Of niet zeuren of thuis trainen zou ik zeggen maar loop verder niet te janken aub...

als ze trainen ist geen probleem, maar een gym is geen hangplek ouwe :rolleyes:

Als ik thuis zou trainen dan zou ik breezahs uitnodigen, dat motiveerd mij altijd perfect! :D

Als je van het goed bedoelde "gezeur" af wil, koop je toch een mp3 speler.......

What the hell, koop alleen een oortelefoon en druk het snoertje onder je shirt, als iemand dan wat tegen je zegd
reageer je met : "IK KAN JE NIET VERSTAAN"
eventueel kan je er achteraan zeggen "EN DAT WIL IK OOK ZO HOUDEN" :D

In mijn sportschool zou dat eerste ruim voldoende zijn, overegens vind ik het nooit een probleem als mensen me tips geven om beter / gezonder / veiliger te trainen.

Watbetreft breezer bitches en popie jopies van 15, tip ze eens dat een beetje vent 100 kilo drukt.
(barrel pas optillen als ie blouw word) :D

Bij ons zijn de goedevoornemen mensen al weer zo`n beetje verdwenen.
Alleen nog serieuze sporters dus, met dito tips ! :cool:

Laatst bewerkt:
mp3 speler werkt ook erg goed in deze situaties, gewoon hard je muziek aan, ik heb het heel vaak niet door als mensen tegen me praten en dat is wel lekker, vooral als je een setje aan het doen bent.

Hehe ... ik zit nu in een sportschool waar die goed voornemen lui bijna niet komen. Bij ons ligt gewoon ijzer en gaan met die handel..

De goed voornemen stroom gaan allemaal naar die andere commerciele sportschool ... Daar doe ik het computeronderhoud af en toe ... KWam ik daar vorige week dinsdag... en druk :eek: :eek: Bedenk dat er 18 apparaten staan plus 3 bankjes en een rack dumbbells... als er meer dan 65 lui (ook een deel op de 14 cardio apparaten) lieg ik dus niet .... Blij dat ik daar weg ben.

help :eek: :eek:

gisteravond was het bar en boos.
het begint echt op een jeugdhonk te lijken.

even alles opgesomt

- 20 ondervoede kereltjes van nog geen 18 jaar (toen ik net begon was ik 1 van de enige onder de 18) in een hokje van misschien 40 vierkante meter
- daarbij nog 5 meiden van 13 jaar :eek: die de heertjes komen vermaken met af en toe eens een bankdruk fail van 20 kg :o
- elke week weer 3 breezers en 1 breezersletje derbij
- bankdrukken nu de ganze avond bezet.....gelukkig deed ik lower body
- ze vertellen mij de volgende dingen
- ik moet geen grip trainen maar handschoentjes kopen :rolleyes:
- ik ben niet natural omdat ik een eiwitshake na de training neem :rolleyes:
- de meiden vragen zich steeds af waarom ik mijn armen niet zoveel train

tot overmaat van ramp begon er gisteraaf nog een kerel van in de 40 tegen mij te zeiken (vroeger wedstrijdbodybuilder en gebruiker)
- ik moest mijn good mornings niet met meer dan 40 kilo doen (slecht voor de rug)
- ik moest mijn bar tijdens het squatten helemaal opmijn traps doen. low bar was uit den boze omdat ik dan kracht met mijn armen moest zetten om de stang tegen te houden
- ik was eigenwijs omdat ik het met bovenstaande niet eens was :D

jullie hier nu ook steeds meer last van?

word nu echt tijd voor een beter gym al is deze qua beschikbare halters,dumbels, rekken niet zo slecht

zow ff me frustratie weer kwijt

wat zit jij te klagen :rolleyes:

ik train meestal in de middag, dan is er bijna een 'vast' clubje zeg maar, nergens last van. meeste apparaten en toestellen, dumbbelles en barbells zijn gewoon vrij.

we helpn elkaar wel eens, zeggen hollo omdat we elkaar een beetje kennen en voor de rest laten de meesten me met rust en dat hou ik graag zo

er is wel één gozer die constant als hij mij ziet of ik in de buurt kom van die geluiden gaat maken omdat ik als ik zwaar train ook zwaar ga ademen en omdat ik een zware stem heb.... figure it out.. zou wel eens tikkertje willen doen met die ecto, maar dan met 40kg dumbbells

K heb nu een goed truckje gevonden om mensen weg te jagen
die bankjes bezet houden.
Arrogant kijke naar die persoon tot hij zich ongemakkelijk voelt en ophoepelt. :D
En verder kijk ik zo veel mogelijk naar de grond tijdens het rusten bijv,
want anders komen er steeds wannabe's praatjes slaan. :mad:

Terug
Naar boven