AndroidHealthClinic

aaaah mijn gym begint op een speeltuin te lijken

ik zeg gewoon altijd jaja danku kzal er proberen aan te denken en ik doe verder zoals ik bezig was

ik zeg gewoon altijd jaja danku kzal er proberen aan te denken en ik doe verder zoals ik bezig was

Ik verbeter ook wel redelijk veel personen eigenlijk... meestal zijn dit wel beginners. Als ik merk dat ze er rekening mee houden, dan blijf ik hun verbeteren, als ik merk dat het de volgende keer weer van hetzelfde is, laat ik hen aanmodderen... Vind het wel tof om zo ff het aanspreekpunt te zijn, maar maak wel onderscheid tussen gasten die ervoor willen gaan en de rest...

Ik verbeter ook wel redelijk veel personen eigenlijk... meestal zijn dit wel beginners. Als ik merk dat ze er rekening mee houden, dan blijf ik hun verbeteren, als ik merk dat het de volgende keer weer van hetzelfde is, laat ik hen aanmodderen... Vind het wel tof om zo ff het aanspreekpunt te zijn, maar maak wel onderscheid tussen gasten die ervoor willen gaan en de rest...

Gasten zoals jij moeten er meer zijn! Leuk om te horen dat er mensen zijn die beginners enigzins willen aansturen, ipv ze aankijken als zielige ecto.

Eigenlijk moet je niet zo zeuren! Je bent verdomme zelf net 19, bent ook onder de 18 begonnen met trainen en gaat nu lopen janken omdat er mensen van onder de 18 rondlopen....

Jonge mannetjes en kleine meisjes heb je toch overal hoor, wen daar maar aan!
Of niet zeuren of thuis trainen zou ik zeggen maar loop verder niet te janken aub...

ja vind ik ook, tuurlijk kan het wel irritant zijn dat er veel jonge gasten rond lopen, maar jij begon als 16 jarige jochie ook te trainen en ga mij niet vertellen dat je meteen buffed was;) niet hatelijk bedoeld natuurlijk;). iedereen die wilt trainen begint onderaan de ladder, toch?

Gasten zoals jij moeten er meer zijn! Leuk om te horen dat er mensen zijn die beginners enigzins willen aansturen, ipv ze aankijken als zielige ecto.

idd, vind ik ook, maar alleen de gasten waarvan je ziet dat ze hardcore willen gaan en regelmatig komen trainen en niet alleen voor een paar maandjes.

gezellige boel daar:)

• Topic Starter Topic Starter
ja vind ik ook, tuurlijk kan het wel irritant zijn dat er veel jonge gasten rond lopen, maar jij begon als 16 jarige jochie ook te trainen en ga mij niet vertellen dat je meteen buffed was;) niet hatelijk bedoeld natuurlijk;). iedereen die wilt trainen begint onderaan de ladder, toch?

idd, vind ik ook, maar alleen de gasten waarvan je ziet dat ze hardcore willen gaan en regelmatig komen trainen en niet alleen voor een paar maandjes.

ik probeer ook zo veel mogelijk mensen te helpen (kijk topics als voeding en training voor beginners)
maar deze lui zijn allemaal vriendjes van elkaar en luisteren allemaal naar 1 kereltje die toevallig 90 kilo 8 keer kan bankdrukken

als ik wat zeg nemen ze me nie serieus omdat mijn 8rm maar 70 kilo is :P

Dat snap ik ook, mensen die je mening negeren of er niets mee willen doen, die moet je laten. Als mensen echt je advies willen hebben omdat ze nog onwetend zijn, en graag WILLEN leren, dan kan je ze echt wel wat vaker helpen.

WELKOM in Groningen.

ik probeer ook zo veel mogelijk mensen te helpen (kijk topics als voeding en training voor beginners)
maar deze lui zijn allemaal vriendjes van elkaar en luisteren allemaal naar 1 kereltje die toevallig 90 kilo 8 keer kan bankdrukken

Sterker worden RnBflavour.. dan wordt je gelijk wat serieuzer genomen :p (echt zo)

ja als het iemand is die er veel van kent en er goed uit ziet ben ik ook blij dat ze me helpen , maar als het zo een ecto is die wss minder spieren heeft als ik maar dat je mijn gewoon niet ziet door het hogere vet% dan krijg ik er het schijt van !

in de perfecte wereld wel, helaas krijg je vaker negatieve als positieve reacties, of moet je men uit gaan leggen dat niet elk spiertje met een bepaalde oefening getraind hoeft te worden en dat maakt het gewoon niet leuk om alles uit te leggen.

dusja, ik zou misschien ook mensen kunnen helpen in mijn gym, maar omdat de meesten dat toch niet weten te waarderen of me toch niet geloven is de lol er snel af en dan moeten de goeden maar lijden onder de slechten.

weet ik en dik respect voor jou dat je hier voedingsschema's en trainingsschema's voor beginners opstelt!!!!

ok, nav bovenstaande tekst begrijp ik je verhaal beter. het is idd dan frustrerend om zulke gassies te zien trainen.

In de gym moet niemand mij komen zeggen wat ik moet doen of laten (tenzij de baas over de regels natuurlijk) en als mensen iets bezet houden gaan ze meestal snel lopen als ze mij zien aankomen. Met andere BB deel ik dan gewoon het toestel :thumbup: Als ik dit zo allemaal hoor lijkt het idd tijd om wat beters op te zoeken, je bent er 'uitgegroeid' zeg maar.

Er komt een ecto van +- 60 kg naar me en zegt dat ik mijn triceps pushdows fout doe.

Ik kijk hem eens aan, steek de pin op 65 kg en doe 12 herhalingen.

"He kijk ik tricep pushdown jou" :D

Kerel gaat weg...

Ik haat betweeters die 2 weken trainen en denken guru te zijn..

Er komt een ecto van +- 60 kg naar me en zegt dat ik mijn triceps pushdows fout doe.

Kerel gaat weg...

IDD !!

Kerel gaat weg...

Waarop de ecto de pin op 100 kg steekt en 6 herhalingen doet, en daarna blijkt dat de ecto een powerlifter is.

Terug
Naar boven