MuscleMeat

Aan de Belgen... waar haal je dextrose?

1.49 voor 500 gram bij de tuinen

kon het zelfs ook in de supermarkt halen voor een paar euro

btw zitter in druivesap ook geen dextrose ?

Waarom dan niet ipv een whey een weight gainer. Heb je ook de eiwitten en de dextrose.

In Aalst is er een fabriek Amylum waar je dit kan kopen. Kleinste hoeveelheid is wel een emmer denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Pommy zei:
In Aalst is er een fabriek Amylum waar je dit kan kopen. Kleinste hoeveelheid is wel een emmer denk ik.

Amylum !!! ik passeer er elke dag s'ochtends, maar als particulier kan je daar geen dextrose kopen denk ik.
Enkel grote hoeveelheden gaan daar buiten.

vraag ff aan een werknemer daar of hij een schepje kan missen :D (voor mij ook een dan ;) )

@Santino:
wat kost dat in de apotheek?

wat is een reform zaak?

Alien zei:
@Santino:
wat kost dat in de apotheek?

wat is een reform zaak?

Niet zoveel hoor 1-2 Euro voor 250-500 Gram.

Reform zaak is z'n winkeltje waar ze allemaal van die natuurtoestanden verkopen 135 soorten thee 293 verschillende vitamines je kent het wel :D

• Topic Starter Topic Starter
overal vind je het nu wel, die dextrose
natuurwinkel, supermarkt, apotheek, boerenbond(aveve) ...

In sluis

In sluis voor 1.5 euro per 500 gr. Cheap en lekker en Sluis kan je beschouwen als half Belgisch ;)

ik heb eens gehoord dat je in delhaize ook zou kunne kopen... ben er zelf nog niet achtergegaan want ik heb nog de dextrose staan van XXL :)
maar ga er normaal binne 2 weken achter ik laat wel iets weten.
misschien kan je ondertussen zelf al eens gaan kijken
Er is toch wel een Delhaize in je buurt?:p
groeten

Dextrose als in de zin van druivensuiker (snoepjes)?
Gewoon in de supermarkt :cool:

Je hebt dextrose (in korrelvorm dat je moet oplossen in water), maar daarnaast heb je ook dextro energy (zo in witte tabletten). Is dextro energy ook goed? Want het probleem is het volgende: als je aan 40g moet geraken, moet je al snel zo'n 7 tabletten innemen (bijna zo"n heel pak)...en tevens is het ook duurder...

ik vind de gewone dextrose om op te lossen in water namelijk nergens (heb gekeken in de supermarkt en in een natuurwinkel...)

kiki ga dan naar een apotheek. Ik neem "energypur" in pakkies van 500g.

Terug
Naar boven