kiki84
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euhm en waar koop je het dan in een apotheek?In sluis voor 1.5 euro per 500 gr. Cheap en lekker en Sluis kan je beschouwen als half Belgisch![]()
Het is ook weer niet zover voor mij...Daarvoor hoef je echt niet tot Sluis te gaan hoor
gewoon plaatselijke biowinkel, supermarkt, apotheek
kost bijna nix
Dat is om je insuline level weer op te krikken? Soms heb ik weinig kracht om een training te doen zeker als je al een tijdje bezig bent.
Helpt het daar goed tegen? 'k Ben wel geen bb maar training is hezelfde.
welke winkel is dit waar ze verkopen aan 2euro de kilo? ik ben ook van dendermondeJup, herken ik.
Verkopen ze vaak in de apotheek als je hen naar druivesuiker vraagt.
Ik heb hem alleen al goedkoper gevonden.
Ik dacht die Glucopur ooit eens 1.70€ betaald te hebben in de apotheek , best prijzig voor 250g, als je weet dat ik nu 2€ betaal voor 1kg.
welke winkel is dit waar ze verkopen aan 2euro de kilo? ik ben ook van dendermonde
mag ik dan ook vragen waarom je dit niet meer gebruikt? is het inefficient of gebruik je gewoon andere dingen...?http://www.maelegijs.be/ is daar aan de vlasmarkt
let wel, die 2€ was paar jaar geleden é, hoeveel ze nu vragen weet ik niet, ik gebruik al paar jaar geen dextrose meer.