AndroidHealthClinic

Aanbevolen Gyno-Artsen?

HGH123Power

Novice
Waardering
2
Ik vroeg me af of hier nog bodybuilders zijn die hun gyno hebben weggehaald bij een arts/plastische chirurg.

Ik herriner me dat een poster hier Rob S. een plastische chirurg aanbeveelde Dr. van Oosterom in het Medisch Centrum Alkmaar.

Had z'n volledige tissue er uit gehaald zodat het niet meer terug kon keren en was hier zeer tevreden over, maar het is al ruim 7 jaar geleden geloof ik. Zijn er bekende artsen/plastische chirurgen die jullie kennen waar veel bodybuilders langs zijn gegaan?

Ik heb het gewoon bij een plastisch chirurg laten doen in het ziekenhuis.
Het is echt erg netjes gedaan, heb er helemaal niks op aan te merken.

@Jespertie heb je een foto van hoe je gyno eruit zag? Bij mij wilde ze er in het ziekenhuis niks aan doen..

@Jespertie heb je een foto van hoe je gyno eruit zag? Bij mij wilde ze er in het ziekenhuis niks aan doen..

Heb geen foto's gemaakt voor de operatie, maar moet zeggen dat het niet super groot was. Heb je het al lang?
Ben op m'n 12e een keer doorverwezen naar de kinderarts door de huisarts, die heeft me toen verteld dat het niks was en dat het na 1/2 jaar wel weg ging. Op m'n 16e nogmaals heengegaan, aangegeven dat het pijn deed en dat het me in de weg zat. Weer doorverwezen naar de kinderarts, die wel een operatie voorstelde toen. Nu 3 weken terug geopereerd. Was allemaal relatiet snel geregeld.

Ik heb het in mijn puberteit gekregen. Later wel gekuurd en nu nog steeds maar is niet gegroeid sindsdien. Was bij huisarts doorverwezen naar afdeling chirurgie in ziekenhuis maar die kneus van een chirurg wou mij niet opereren omdat het volgens hem niet groot genoeg was. Ik gaf wel aan dat ik in het dagelijks leven erg veel last er van had vanwege de pijn.
Kwam op mij over als pure afgunst van die arts toen ik mn trui uitdeed. Misschien nog eens proberen en vragen om een andere arts. Las op internet ook veel slechte recensies over hem, leest zich o.a. totaal niet in voorafgaand aan consulten en neemt de klachten van patienten totaal niet serieus.

Ik heb het in mijn puberteit gekregen. Later wel gekuurd en nu nog steeds maar is niet gegroeid sindsdien. Was bij huisarts doorverwezen naar afdeling chirurgie in ziekenhuis maar die kneus van een chirurg wou mij niet opereren omdat het volgens hem niet groot genoeg was. Ik gaf wel aan dat ik in het dagelijks leven erg veel last er van had vanwege de pijn.
Kwam op mij over als pure afgunst van die arts toen ik mn trui uitdeed. Misschien nog eens proberen en vragen om een andere arts. Las op internet ook veel slechte recensies over hem, leest zich o.a. totaal niet in voorafgaand aan consulten en neemt de klachten van patienten totaal niet serieus.

Wat zegt de huisarts ervan?

Huisarts vond de gyno erg genoeg om mij door te verwijzen. Heb na bezoek aan chirurg geen contact meer met huisarts gehad.

Voor de TS, zou absoluut niet voor de 'goedkoopste' optie gaan, mocht je het zelf gaan betalen. Ik snap natuurlijk dat het veel geld kan schelen, maar bedenk wel dat er qua kwaliteit verschil in zit. Als het niet goed gedaan wordt loop je misschien wel de rest van je leven met een flink litteken rond, of als je nóg een keer geopereerd moet worden, besef wel dat je dan nogmaals je portemonnee kan leeghalen.

Terug
Naar boven