XXL Nutrition

Aanhechtings blessure, herstel laten versnellen door test?

MichaelFreeFigh

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Goedenavond!

Heb van mijn eerste kuur test only een kleine blessure aan mijn borst overgehouden die aanhecht naar de schouder.
Herstel gaat redelijk, veel foamrollen etc etc.

Meen ergens gelezen te hebben dat Rob S. test pakte om zijn achillespees sneller te laten herstellen.

Werkt het om bijv. 250 test te pakken om mijn herstel dus te versnellen?

Heb eind augustus me volgende kuur.

Gr

Edit:

Kuur was 8 weken, heb besloten de laatste 2 weken niet af te maken ivm die blessure.
Ben nu al bijna 2 maanden klaar met die kuur.

Laatst bewerkt:
ben je net klaar met je kuur? of hoelang geleden is je kuir geweest

Lees je vraag nog eens door... Waar is de blessure door ontstaan....

De enige manier om sneller te herstellen is helaas rust. AAS gaan je niet helpen. Zoveel mogelijk je oefeningen aanpassen en veel herhalingen met laag gewicht.

Ik merkte wel beter en sneller blessure herstel van een klein beetje deca. Maar ik zou in jou geval niet on gaan alleen maar om te herstellen. Ik was toen der tijd continue on dus lastte ik een bridge in van een klein beetje test en klein beetje deca om te herstellen en heel licht of soms niet te trainen. Als de blessure weg was gooide ik mn doseringen weer flink omhoog.

Maar dit is op jou van toepassing. Al zou low test low deca je blessure misschien wel goed doen, zou het aan de andere kant zonde zijn van je tijd on. Want dan zou je na herstel waarschijnlijk een echte kuur er in gooien en dan ben je zo 20-24weken on. Wat geen ramp zou zijn maar zorgt wel voor een langer herstel van je eigen productie. En dat alleen voor een blessure.

• Topic Starter Topic Starter
Lees je vraag nog eens door... Waar is de blessure door ontstaan....

Doordat ik me chest te hard heb getraind tijdens mijn kuur. Met een herstelkuur ga ik niet zo hard..?

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Maar de antwoorden zijn tot nu toe duidelijk. Rustig aan doen. Ik ga verder met foamrollen en lichtjes trainen. Hopen dat ik over 2 maanden hersteld ben en me volgende kuur kan knallen.

sorry man maar vind t erg dat je voor een blessure die zelf ook kan herstellen aan de aas gaat. ik vind dus dat je hormoon huishouding meer serieus moet nemen dan een blesuret die zelf ook kan herstellen.

Het is al belachelijk genoeg om het idee te hebben dat testosteron je blessure vlugger zou genezen. Is even absurd als dat topic over tandpasta op je tepels smeren om gyno of puffy nippels te verminderen.

Het is al belachelijk genoeg om het idee te hebben dat testosteron je blessure vlugger zou genezen. Is even absurd als dat topic over tandpasta op je tepels smeren om gyno of puffy nippels te verminderen.

Dus volgens jou bevorderd testosteron ALLEEN de spiergroei, en niet de peesgroei? Lol

Dus volgens jou bevorderd testosteron ALLEEN de spiergroei, en niet de peesgroei? Lol

Als je pezen en aanhechtingen sterker wil maken moet aan de sth is mij altijd verteld
deca kan positief zijn vanwege het vocht dat het mee brengt
zie het als een beetje smeer olie voor jij fiets ketting
maar je kan beter eerst leker zelf herstellen
want het is nu overbelast je neemt wat je word sterker je gaat zwaarder training
je voelt je beter door de extra smering in je pezen en gewrichten
je stopt
en een paar weken later zelfe problemen

ik zie het vaker in de sport school

gaan ze zo een paar jaar en ze komen niet meer terug om dat ze echt naar de kloten zijn en niet
Meer kunnen trainen

Meesten bij bij op de sportschool komen niet meer terug omdat de winter begint :p

Weet niet veel over AAS en blessureherstel maar het is volgens mij algemeen bekend dat juist doordat de spiergroei op AAS zoveel harder gaat dan de peesgroei je kans hebt op blessures, zoals jij nu ook merkt.

Verder is rust bij mijn weten de enige oplossing en is ook alles wat je tegenkomt op andere fora en dergelijke. HGH zou kunnen helpen maar is heel duur, Deca kan de pijn maskeren door synovaal vocht ( weet niet zeker of ik het zo goed zeg ) maar daarmee los je niks op.

Weet niet veel over AAS en blessureherstel maar het is volgens mij algemeen bekend dat juist doordat de spiergroei op AAS zoveel harder gaat dan de peesgroei je kans hebt op blessures, zoals jij nu ook merkt.

Verder is rust bij mijn weten de enige oplossing en is ook alles wat je tegenkomt op andere fora en dergelijke. HGH zou kunnen helpen maar is heel duur, Deca kan de pijn maskeren door synovaal vocht ( weet niet zeker of ik het zo goed zeg ) maar daarmee los je niks op.
Helemaal mee eens!

Oke duidelijk mannen. Bedankt voor jullie reacties!

Ik ga gewoon normaal herstellen tot het beter is. En daarna pas weer kuren!

whats wrong with that! haha maar ik snap wel wat je bedoelt XD

Hangt een beetje af van de aard van de blessure. Als je een steeds terugkomende of moeilijk herstellende ontsteking hebt in een peesgebied kan aas hier zeker een goede invloed op hebben.

Het kan ook prachtige resultaten opleveren in een revalidatieproces waarbij krachtverlies heeft opgetreden. Ik ben een beetje flabbergasted door de reacties in dit topic. Er wordt gedaan alsof TS iet compleet krankzinnigs vraagt.

Inderdaad. Peesproblemen ontstaan ook dikwijls omdat de spieren te vlug groeien en de pezen niet kunnen volgen. Elke keer dat ik peesproblemen (elleboog) kreeg, was dat juist tijdens gebruik van testosteron. Ik vraag mij wel af waarom je lol achter je bericht plaatste.

Test only is juist nadelig voor je aanhechtingen. Herstel spieren is andere zaak dan dit.

Deca is enigste mogelijkheid. Dit wel icm hcg en best hmg.

Effect van hgh is twijfelachtig op de sterkte van de aanhechtingen.

deca & misschien hgh

Terug
Naar boven