MuscleMeat

aankomen met weight gainer zonder/met trainen erbij?

Bezoekers in dit topic

tommiee91

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 feb 2010
Berichten
9
Waardering
0
hallo,

ik wil heel graag aankomen, ben 1,86 lang en weeg 63, niks dus! nu wil ik een pot weight gainer van de bodystore.nl halen van 4 kilo, maar ik weet niet of ik ook gewoon aankom zonder er bij te trainen? Want hoef niet echt gespierd te worden maar wel een stuk voller want ben echt mager nu

gr.
 
Gewoon meer eten als dat je nu doet.
Weight gainer is nergens voor nodig. Bovendien kom je er zowat alleen maar vet van aan, ondanks dat ze zeggen dat er speciale MCT vetten in zitten.
 
Ook al eet ik meer en beter, ik kom niks aan.. En dit is gewoon makkelijk en niet duur
 
Als je al meer eet en niet aankomt dan eet je gewoon niet voldoende
 
Maar dat is allemaal niet wat ik vraag, kan ik daar antwoord op krijgen? want wat jullie zeggen heb ik al zovaak gehoord..
 
Echt leuk als ik weer zo'n thread zie waar alle silverbacks als vliegen op stront op afkomen...

"je eet nie gnooeggggg" yeh no ****ing shit, hebben jullie er weleens bij stilgestaan dat niet iedereen genoeg kan eten? Een weightgainer is dan een goed alternatief.

Want hoef niet echt gespierd te worden maar wel een stuk voller

Hier moet ik echter nog wel even op kankeren, dus bij deze.
 
jonge ga spelen aub.. ik vraag om een antwoord op mijn vraag en niet om ander commentaar.
 
vreet lekker die pot weight gainer leeg. Misschien kom je wel aan.

Dat is toch wat je wil horen. Je wilt niet horen dat je MEER moet eten.

Post anders eens je voedingsschema.
 
jonge ga spelen aub.. ik vraag om een antwoord op mijn vraag en niet om ander commentaar.

goed luisteren gast, jij komt hier om een gunst vragen en wij zijn niet verplicht om die te verlenen, wij doen het alleen als we er zelf ook voldoening uithalen

de ene haalt voldoening puur uit helpen, de ander heeft nog iets extra's nodig (bv. een stekelijke opmerking)

als je daar niet tegen kan, snel opkankeren en met je barbiepoppen gaan spelen :fuu:

[/roid rage]
 
haha kk lekker zelf op, heb die reacties al zovaak gevraagd maar ik vraag om een antwoord op mijn vraag en niet om commentaar wat ik al zovaak gehoord heb..
 
Als je er niet bij traint en gewoon die pot leegvreet dan zul je wel zwaarder worden...


Blij?
 
ja super..
nee maar heb dat allemaal al zovaak gehoord snapje en om het voor de 101e keer te horen heeft ook geen zin..
 
maar het komt wel neer op de waarheid.
 
kijk als ik een heel voedingsscheme zou hebbe en speciaal dieet, ja dan zou het ook daarmee kunnen. Maar ben je meer kwijt aan kosten voor ander eten dan dat je zon pot koopt..
 
Echt leuk als ik weer zo'n thread zie waar alle silverbacks als vliegen op stront op afkomen...

"je eet nie gnooeggggg" yeh no ****ing shit, hebben jullie er weleens bij stilgestaan dat niet iedereen genoeg kan eten? Een weightgainer is dan een goed alternatief.



Hier moet ik echter nog wel even op kankeren, dus bij deze.

goed luisteren gast, jij komt hier om een gunst vragen en wij zijn niet verplicht om die te verlenen, wij doen het alleen als we er zelf ook voldoening uithalen

de ene haalt voldoening puur uit helpen, de ander heeft nog iets extra's nodig (bv. een stekelijke opmerking)

als je daar niet tegen kan, snel opkankeren en met je barbiepoppen gaan spelen :fuu:

[/roid rage]

Oke "skld"

Ot; meer eten moet je leren, van de ene op de andere dag opeens 1000 kcal meer eten lukt haast niet. Probeer het eens op te bouwen; de eerste week 250 kcal meer(ongeveer 3 boterhammen per dag meer), de week erna nog eens 250 kcal meer enz enz. Zo zul je meer leren en kunnen eten na verloop van tijd, en uiteindelijk zal je wanneer je boven je onderhoud gaat eten ook nog eens aankomen!
Wanneer je hier de dicipline/tijd/zin/andere vage reden niet voor hebt kan je inderdaad ook een weight gainer halen, wat een stuk makkelijker is;)
 
Laatst bewerkt:
Als je wilt aankomen maar niet wilt trainen (dus in vet) moet je elke dag lekker naar de MC. Succes gegarandeerd!
 
Back
Naar boven