Fitness Seller

Aankomen spiermassa vrouw anabolen

Verbaas me eigenlijk dat dit nog niet gezegd is:
Je traint 3 jaar, veel vet vanaf. 52kg op 172cm. Heb je überhaupt van het woord bulken gehoord? Oprecht laat de aas links liggen en ga eerst nog maar een paar jaartjes zelf bouwen.

Een vrouw met 14% vet is knetterdroog, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze een sixpack heeft.
Ze weegt 52 kilo bij 1,72m dus er zit nog niet zoveel spiermassa aan.

Daarom mijn advies aan TS; ga eerst een tijdje op de natuurlijk manier bulken want er zit nog genoeg potentie in.
Lees je ondertussen in over de verschillende middelen en overweeg goed of het je waard is, want vrijwel altijd gaat er wat vrouwelijkheid verloren.

Wellicht dat een foto van je lichaam voor meer opheldering kan zorgen?

Je kan vanaf jouw gewicht nog makkelijk 15kg spiermassa opbouwen zonder steroïden.
Volgens mij heb je het gewoon nog niet echt geprobeerd en ben je bang weer vetter te worden.
Dat gaat sowieso gebeuren, of je nou naturel bulkt of op drugs.
Blijf voorlopig nog maar uit de buurt van drugs. Zonde om jezelf te beschadigen op een punt waar nog super makkelijk en veel te behalen valt zonder drugs.. echt heel makkelijk.

Meer eten = meer massa.

Ik zou persoonlijk een vrouw nooit anabolen aanraden vanwege de androgene bijwerkingen! Oxandrolone (Anavar) op lage dosis is wel vrij mild wat betreft bijwerkingen.
Begint over androgene ellende te praten, en raadt vervolgens Oxandrolone aan :rolleyes:

bovendien als je fake anavar hebt, goodluck met je dikke kaaklijn en je snor, het zijn geen supplementen!
Of je nou Anavar hebt of een andere werkzame stof, dat risico op dat kaaklijn verhaal heb je volgens mij bij alle bekendere middelen wel als vrouw zijnde als de dosis maar hoog genoeg is. Dus snap jouw opmerking niet zo goed...

@Philoreedijk Zou eerst eens wat beter in voeding en training gaan inlezen want wat jij wil is prima naturel haalbaar en voordat ik als vrouw toch met AAS zou beginnen zou ik toch wel zeker willen weten dat ik naturel er alles aan heb gedaan, en ik denk niet dat jij daadwerkelijk naar je potentieel bezig bent geweest voor deze doelen, 14% voor een vrouw is daarnaast lean as f**k en ik ben zonder vervelend proberen te doen oprecht benieuwd naar foto's, want het zal waarschijnlijk dichter bij 20% liggen dan bij 14% (niks ten nadele van jou, maar dat leert de ervaring van mensen die met shredded-as-f**k stats strooien), zou als je dan tzt alsnog het besluit tot AAS neemt eens proberen te zoeken naar threads van andere dames die ervaring hebben en eerst eens goed met hun babbelen. Volgens mij is het ook nog altijd niet ten onrechte de trend om maar standaard low dose anavar aan te raden, want dat is zo androgeen als de pest voor een vrouw en dus sneller risico op bijwerkingen. Zeggen verschillende mensen die echt goed in de materie zitten hier ook elke keer weer iirc.

Terug
Naar boven