Fitness Seller

Aankomen

Wesley02

Novice
Waardering
0
Lengte
1m51
Ik heb eigenlijk een hele simpele vraag hoe kan ik het snelst aankomen ivm ondergewicht 1,81m en 55k heb het gevoel dat ik genoeg eet want ik prop mezelf vol tot er echt niks meer bij kan heeft iemand goede tips voor mij?

Ik ga nu sinds een week naar de gym voor kracht training maar ik ben een beginner en train nu rustig met weinig gewicht op 3x15 wil groot en gespierd worden wat is voor mij een goed trainingschema?

begin eerst eens je voeding behoefte te bereken en daarop je voeding afstemmen dat boven je behoefte uit komt
staan hier genoeg tips op de site om alles te bereken en hoe je een voeding schema moet maken
je eet gewoon te weinig of je mankeert iets aan bvb je schildklier dit kun je laten controleren
al zou het probleem daar niet zitten denk ik

heb zelf zeer goed gemerkt dat als je ff tijd er aan besteed dat je er veel profijt van zult hebben

begin eerst eens je voeding behoefte te bereken en daarop je voeding afstemmen dat boven je behoefte uit komt
staan hier genoeg tips op de site om alles te bereken en hoe je een voeding schema moet maken
je eet gewoon te weinig of je mankeert iets aan bvb je schildklier dit kun je laten controleren
al zou het probleem daar niet zitten denk ik

heb zelf zeer goed gemerkt dat als je ff tijd er aan besteed dat je er veel profijt van zult hebben
Dat.
Reken je onderhoud uit en ga daar 500 kcals boven zitten.

Post eens wat je eet op een dag.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor alle goeie tips maar waar kan ik me voedings behoefte berekenen en wat voor shakes kan ik het beste nemen ik heb nu weight gainer van bodystore.nl maar heb ook het gevoel dat ik andere shakes moet hebben.

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------