Fitness Seller

Aankomen

Wesley02

Novice
Waardering
0
Lengte
1m51
Ik heb eigenlijk een hele simpele vraag hoe kan ik het snelst aankomen ivm ondergewicht 1,81m en 55k heb het gevoel dat ik genoeg eet want ik prop mezelf vol tot er echt niks meer bij kan heeft iemand goede tips voor mij?

Ik ga nu sinds een week naar de gym voor kracht training maar ik ben een beginner en train nu rustig met weinig gewicht op 3x15 wil groot en gespierd worden wat is voor mij een goed trainingschema?

begin eerst eens je voeding behoefte te bereken en daarop je voeding afstemmen dat boven je behoefte uit komt
staan hier genoeg tips op de site om alles te bereken en hoe je een voeding schema moet maken
je eet gewoon te weinig of je mankeert iets aan bvb je schildklier dit kun je laten controleren
al zou het probleem daar niet zitten denk ik

heb zelf zeer goed gemerkt dat als je ff tijd er aan besteed dat je er veel profijt van zult hebben

begin eerst eens je voeding behoefte te bereken en daarop je voeding afstemmen dat boven je behoefte uit komt
staan hier genoeg tips op de site om alles te bereken en hoe je een voeding schema moet maken
je eet gewoon te weinig of je mankeert iets aan bvb je schildklier dit kun je laten controleren
al zou het probleem daar niet zitten denk ik

heb zelf zeer goed gemerkt dat als je ff tijd er aan besteed dat je er veel profijt van zult hebben
Dat.
Reken je onderhoud uit en ga daar 500 kcals boven zitten.

Post eens wat je eet op een dag.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor alle goeie tips maar waar kan ik me voedings behoefte berekenen en wat voor shakes kan ik het beste nemen ik heb nu weight gainer van bodystore.nl maar heb ook het gevoel dat ik andere shakes moet hebben.

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------

Marina ik eet sochtends havermout of ei met spek, kaas etc en een shake er bij rond 5 uur eet ik warm met een shake er bij en savonds maak ik weer wat warms met een shake er bij en tussen door eet ik ook nog kleine dingen gebruik me shakes nu 3x per dag

je kan je volstoppen met een 1kg pinda's of 1kg broccoli zit wel een groot verschil in

Bedankt voor alle goeie tips maar waar kan ik me voedings behoefte berekenen en wat voor shakes kan ik het beste nemen ik heb nu weight gainer van bodystore.nl maar heb ook het gevoel dat ik andere shakes moet hebben.

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------

Marina ik eet sochtends havermout of ei met spek, kaas etc en een shake er bij rond 5 uur eet ik warm met een shake er bij en savonds maak ik weer wat warms met een shake er bij en tussen door eet ik ook nog kleine dingen gebruik me shakes nu 3x per dag

geen wonder dat je 55kg weeg als je dat eet op een dag.
ook zijn shakes geen maaltijdvervangers, die moet je bovenop je voeding nemen, niet inplaats van.

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet het meest ei met kaas en spek omdat volgens mij dat het beste zou zijn gecombineerd met de shakes wat kan ik er naast nog meer eten om een beter resultaat te krijgen

---------- Toegevoegd om 11:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

Broken bat ik neem me shakes ook bij de maaltijden niet inplaats van wat kan ik volgens jou beter doen aan me eet patroon ik wil heel graag aankomen en wat groter worden?

Hou eens exact bij wat je eet.. Want als ik lees wat je eet snap ik wel dat je niet aankomt...

om zicht te krijgen op wat je aan het doen bent... en wat je zou moeten/kunnen doen; maak je een voedingsschema

maak een schema op basis van je onderhoudsbehoefte,
-500 cal als je wil cutten
+500 cal als je wil bulken

zorg voor
2-2,5 gr eiw/kg lich. gewicht
min 1 gr (goede) vetten/ kg lich.gewicht
de rest van je benodigde cal kan je uit je KH halen

gebruik een [Link niet meer beschikbaar]
om alles wat je eet in te zetten, overzicht te krijgen en eventueel aanpassingen te maken.
Vul wel je eigen voedingsmiddelen in in de calorietabel.
Dus bij een product wel even de kcal en ekv van JOUW product invullen.
Staat iets er niet in dan vul je dat in op een plek van iets wat je niet eet.

Ik eet het meest ei met kaas en spek omdat volgens mij dat het beste zou zijn gecombineerd met de shakes wat kan ik er naast nog meer eten om een beter resultaat te krijgen

Broken bat ik neem me shakes ook bij de maaltijden niet inplaats van wat kan ik volgens jou beter doen aan me eet patroon ik wil heel graag aankomen en wat groter worden?

Als je niet aankomt meer eten.. zoals al paar keer gezegd is.
Is helemaal geen hogere wiskunde.. eet gewoon meer.
Marina heeft hierboven al uitgelegd wat je binnen moet krijgen aan e/k/v

Marina1975 wat houdt cutten & bulken presiec in mischien ook wel handig om te weten

cutten = afvallen = vet% verlagen
Bulken = aankomen in spiermassa maar je kan niet aankomen zonder ook iets in vet aan te komen.

Ik heb zelf ook op ernstig ondergewicht: 46 kilo bij 1.73m. Nu wil ik heel snel aankomen en het liefst ook in combinatie met om de dag krachttraining en heel veel eten. Nu lees ik heel vaak dat je niet meer dan 0.5 kg aan moet komen per week in de bulk, omdat dat dan voornamelijk vet zou zijn, maar moet ik mij daar in mijn geval ook zorgen om maken of kan ik gewoon (als het lukt) met 1 kilo per week aankomen, aangezien ik toch al vet ondergewicht heb? Ik ben natuurlijk ook veel te mager en dat weet ik ook wel, maar toch vind ik het ergens zonde om in verhouding veel meer vet dan spier aan te komen.

Ik heb zelf ook op ernstig ondergewicht: 46 kilo bij 1.73m. Nu wil ik heel snel aankomen en het liefst ook in combinatie met om de dag krachttraining en heel veel eten. Nu lees ik heel vaak dat je niet meer dan 0.5 kg aan moet komen per week in de bulk, omdat dat dan voornamelijk vet zou zijn, maar moet ik mij daar in mijn geval ook zorgen om maken of kan ik gewoon (als het lukt) met 1 kilo per week aankomen, aangezien ik toch al vet ondergewicht heb? Ik ben natuurlijk ook veel te mager en dat weet ik ook wel, maar toch vind ik het ergens zonde om in verhouding veel meer vet dan spier aan te komen.

gewoon een surplus van 500 kcal en geduld, meer kun je niet doen.

Zelf ben ik ook begonnen met 1,82 +- 59 kg. Mijn advies is om je lichaam eerst te laten wennen aan het feit dat je meer voeding binnen moet krijgen. Je hebt een dun postuur dus een snel metabolisme neem ik aan en komt niet gemakkelijk massa aan. EET! Werkt alles wat op je pad komt! Chips, patat, alles! Laat je lichaam wennen aan het nemen van 6-8 maaltijden per dag! (Zijn ook meer specifiekere methode's voor met clean voedsel ect) zodra je dit hebt gedaan maak je een mooi voedingsschema (behoefte +'500+ kcal) en blijf lekker DBF lezen en doortrainen. Gr :)

Je propt jezelf vol zeg je terwijl je na je ontbijt pas weer om 5 uur uit?

Man man man...

Terug
Naar boven