MuscleMeat

Aanleg voor mijn leeftijd ? graag ook Advies en tips.

Aanhechtingen doe je helaas niks aan, zijn wel wat mensen op het forum die hetzelfde hebben. Bij mij is het asymmetrisch

• Topic Starter Topic Starter
Borst is al ietjes minder maar nog steeds een black hole in t midden haha

Laatst bewerkt:
Heeft iemand nog wat meer tips etc? ik sta er graag voor open

Eerste foto had jij normale houding, de rest werd steeds erger en erger. Blijkbaar alleen borst en biceps getraind, want je ziet eruit alsof je een aap nadoet. Denk eraan ;)

Hoezo verschil , hoe minder gewicht hoe meer hh ik kan he

Ja, maar als je failure 6*80 is, dan zou je verwachten dat je de 95 niet omhoog zou krijgen, want weet wel, van 80 naar 100 is 1/4 meer gewicht.

Je zit zelfs hoger dan de 1RM calculator, en die zijn meestal nogal genereus.

die BP is trouwens wel redelijk sterk voor jouw leeftijd, misschien doe je niet de hele ROM?

zet er meestal aan elke kant 3schijfen van 10kg en en stang is 20 dus red ik meestal 6x , en 1rep op 100kg wel met hulp he een beetje maar om terug te zetten

---------- Post toegevoegd 12 April 2013 om 20:48 ----------

Willen jullie recente foto's zien van nu ?

Je drukt bijna meer dan je squat?

Naar massa toe een prima progressie, well done !
Houding valt op alsmede verhoudingen. Focussen op die punten een aanrader, zou zeker een switch doorvoeren in schema als dat nog niet gebeurd is.

Al met al netjes.

Succes

Hoebedoel je een switch ? ik doe nu 4daagse split eerst 3 daagse en nu doe ik ook compounds

mooie vooruitgang ;)

Tnx ! maar kan iemand mij helpen waar mijn zwakke punten liggen ik zelf zie dat niet goed

Oke tnx dus dan kan ik het best 2x in de week borst pakken op dinsdag en zaterdag

Oke tnx dus dan kan ik het best 2x in de week borst pakken op dinsdag en zaterdag

2 maal is prima, wissel af met je oefeningen. Beetje zoeken wat je het lekkerst ligt. Lekker slow concentrated fly's doen wonderen bij mij, mogelijk heb je daar iets aan.

Tnx man ik ga t proberen misschien pak ik niet goed fly's en ligt het daar aan, maar gewoon dus langzaam terug wat je bedoelt en dat goed uitrekken beneden? of ook langzaam heen

---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 13:08 ----------

Eerste foto had jij normale houding, de rest werd steeds erger en erger. Blijkbaar alleen borst en biceps getraind, want je ziet eruit alsof je een aap nadoet. Denk eraan ;)

Wat zeg jij nou weer?! Die bovenste foto zijn gewoo alle 3 foto's zelfde houding alleen die beneden is gespannen shouders naar vormen ;)

Terug
Naar boven