Sister Ray
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 58kg
Hallo
Straks zal ik men eerste trainingsschema opstellen maar eerst wat raad vragen.
Men doel is wat massa en kracht aanwinnen aan het bovenlichaam. De trainingen zullen thuis plaatsvinden en ik heb 2 dumbbells ter beschikking.
In principe zou ik elke dag kunnen trainen dus ik dacht aan een 5day split. (borst-rug-shouders-biceps&tricepts-taille)
In de weekends rust.
Zou dit overkill zijn voor een beginner?
Mijn oefeningen ga ik hieruit halen. Zijn 4 oefeningen per dag voldoende? (3x8reps?)
Even mededelen dat het niet mijn bedoeling om dit te bereiken.
Is het af te raden om ook nog 2x per week te gaan lopen? Zal dit contraproductief werken? (verlies van massa en ingenomen kcal ed?)
Ik heb geen idee van mijn vetpercentage, maar zo in principe niet veel meer moeten zijn dan 11%. Ik heb mijn eetpatroon zo'n 2tal weken aangepast en dat zit nu ook wel ongeveer in orde.
Alvast bedankt.
Straks zal ik men eerste trainingsschema opstellen maar eerst wat raad vragen.
Men doel is wat massa en kracht aanwinnen aan het bovenlichaam. De trainingen zullen thuis plaatsvinden en ik heb 2 dumbbells ter beschikking.
In principe zou ik elke dag kunnen trainen dus ik dacht aan een 5day split. (borst-rug-shouders-biceps&tricepts-taille)
In de weekends rust.
Zou dit overkill zijn voor een beginner?
Mijn oefeningen ga ik hieruit halen. Zijn 4 oefeningen per dag voldoende? (3x8reps?)
Even mededelen dat het niet mijn bedoeling om dit te bereiken.
Is het af te raden om ook nog 2x per week te gaan lopen? Zal dit contraproductief werken? (verlies van massa en ingenomen kcal ed?)
Ik heb geen idee van mijn vetpercentage, maar zo in principe niet veel meer moeten zijn dan 11%. Ik heb mijn eetpatroon zo'n 2tal weken aangepast en dat zit nu ook wel ongeveer in orde.
Alvast bedankt.

.
Hetgeen ik wil bereiken moet zeker thuis te doen zijn. Dumbbells zijn tot 20 kg. Best beginnen met 15 zeker om de bewegingen correct onder controle te krijgen.