AndroidHealthClinic

Sticky Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

Tiger King is one wild documentary. Here's some of the wildest, most outrageous moments from Joe Exotic, Carole, Doc Antle and the rest of the people involved.

Ik heb de serie uitgekeken. Heerlijk hersenloos entertainment. Het is allemaal zo extreem dat het volledig scripted lijkt.

Dat 1 feit echt is, geeft genoeg grond om te kunnen zeggen dat iets is gebaseerd op waargebeurde feiten, I rest my case :)
Wat, ben je nou echt zo dom? Zoek die serie eens op man. Er gaat net buiten de camera zelfs iemand dood...:roflol: Hoe erg wil je het scripten als de hoofdpersoon 20 jaar krijgt en er doden vallen, etc.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Wat, ben je nou echt zo dom? Zoek die serie eens op man. Er gaat net buiten de camera zelfs iemand dood...:roflol: Hoe erg wil je het scripten als de hoofdpersoon 20 jaar krijgt en er doden vallen, etc.
Ik stond er ook versteld van dat veel beelden gewoon echt toevallig geschoten beelden zijn, met inderdaad doden, zwaar gewonden, mensen die duidelijk heel fel onder invloed zijn..’ best grillig allemaal

Mijn punt ging niet over het feit dat zulke programma's vaak gescript zijn (ik zal de volgende keer het woordje vaak eraan toevoegen ter nuancering voor jouw brein :)), maar over het feit dat ik ze daarom niet bekijk. Dat deze serie wellicht niet gescript is doet niets af aan het feit dat zulke programma's pijn doen aan mijn brein. Heeft niets met intelligentie te maken, maar met jouw interpretatie van hetgeen ik in eerste instantie zei.

Ik stond er ook versteld van dat veel beelden gewoon echt toevallig geschoten beelden zijn, met inderdaad doden, zwaar gewonden, mensen die duidelijk heel fel onder invloed zijn..’ best grillig allemaal
Niet alles is echt heb ik gevonden (sommige dingen zijn nagemaakt door de makers), je zou de man zijn podcast moeten bekijken wil je de echte beelden zien.

Laatst bewerkt:

Ik vind die posters bij de intro tekst van zulke series vaak al genoeg zeggen, op de 1 of andere manier gaan mijn nekharen van dit soort series overeind staan. Dat heb ik ook met van die Amerikaanse Docu's over eender wat, want het gaat negen van de tien keer om een feit, dat aan het einde naar voren komt en heel veel lading heeft gekregen door de narrators, omdat ze er zo lang over doen om to the point te komen en er inmiddels en halszaak van hebben gemaakt. Het zijn vaak nieuwsberichten die verteld worden in een paar uur. Maar het blijven nieuwsberichten zonder noemenswaardige feiten. Ik vind dat zonde van mijn tijd, zelfs in onze Semi-Lockdown :p

Ik vind die posters bij de intro tekst van zulke series vaak al genoeg zeggen, op de 1 of andere manier gaan mijn nekharen van dit soort series overeind staan. Dat heb ik ook met van die Amerikaanse Docu's over eender wat, want het gaat negen van de tien keer om een feit, dat aan het einde naar voren komt en heel veel lading heeft gekregen door de narrators, omdat ze er zo lang over doen om to the point te komen en er inmiddels en halszaak van hebben gemaakt. Het zijn vaak nieuwsberichten die verteld worden in een paar uur. Maar het blijven nieuwsberichten zonder noemenswaardige feiten. Ik vind dat zonde van mijn tijd, zelfs in onze Semi-Lockdown :p
Ik kijk zelf onder normale omstandigheden bijna geen tv, deze serie vond ik toch iets speciaal hebben. Het is redelijk objectief weer gegeven allemaal (de partijen laten gewoon hun eigen standpunten zien zonder dat deze beïnvloed lijkt door de programmamaker.
Je word van de gehele serie natuurlijk niks wijzer en een echt verhaal zit er niet in. Eigenlijk laat de serie zien wat een land van extremen Amerika is

• Like
Ik heb net Caliphate gekeken. Vond dat ook wel spannende serie :)

Normaliter vinden wij Scandinavische series altijd wel lekker wegkijken, dit is toch wel even wennen.. :p

Normaliter vinden wij Scandinavische series altijd wel lekker wegkijken, dit is toch wel even wennen.. :p

Het is geen standaard Scandinavische detective idd. Het gaat meer om diverse aspecten van terrorisme: radicalisering, ronseling, uitreizigers, aanslagen, preventie van al die narigheid. Er zit overigens wel een leuke plottwist in. En die man van Pervin is eigenlijk best een goede acteur.

• Like
Het is geen standaard Scandinavische detective idd. Het gaat meer om diverse aspecten van terrorisme: radicalisering, ronseling, uitreizigers, aanslagen, preventie van al die narigheid. Er zit overigens wel een leuke plottwist in. En die man van Pervin is eigenlijk best een goede acteur.

Als je het zo verteld dan is mijn interesse wel weer gewekt. :cool:

• Like
Waarderingen: Pren
Mijn aanraders:
La Casa de Papel (4de seizoen begint juist vandaag)
SOS (Sons of Anarchy) beste serie voor mij.Zijn 7 seizoenen maar weet echter niet of ze het nog altij spelen op Netflix.
Narcos 3 seizoenen
Pablo Escobar el patron del male (vergelijkbaar met Narcos maar gaan iets dieper in op de feiten) 1S van rond de 40 afleveringen.Voor mij beter dan Narcos...
Prison Break

Veel plezier ermee in deze corona tijden!

Terug
Naar boven