AndroidHealthClinic

Sticky Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

Voor wie fan is van het genre, is de finale versie van The Staircase ook de moeite. De originele minireeks uit 2004, twee episodes uit 2013 en drie uit 2018.

Laatst bewerkt:
Vanavond laatste deel van Tiger King kijken. Is zo één van die zeldzame gevallen waarvan je weet dat je het zal missen :roflol:

Vanavond laatste deel van Tiger King kijken. Is zo één van die zeldzame gevallen waarvan je weet dat je het zal missen :roflol:
Een homo harem is natuurlijk jouw droom. Ze hebben iig al het crystal meth gebruik eruit geknipt behalve die moeder van Travis die op zijn begrafenis ram naar de klote was :roflol:

Er moet wel, in één of andere vorm, een vervolg opkomen. Ik wil in ieder geval zien hoeveel Joe er met hem kan meesleuren. Had hij het niet over 30 namen? De serie toont ook alweer aan slecht het Amerikaanse rechtssysteem in elkaar zit. (@ dealtjes sluiten met de andere betrokkenen)

• Like
Waarderingen: mat
Mag ik hier ook klagen?

Zo ja, wat een KUT serie is die la casa de papel geworden joh... lijkt wel een drama soap geworden. Veel te uitgemolken, helaas!

Voor het eerst in jaren weer eens een serie gekeken. Chernobyl, zeker een aanrader (5 afleveringen). Is trouwens een HBO-serie, dus weet niet of ie ook op Netflix staat / heeft gestaan.

Queen of the South ook een dikke aanrader, helaas lopen we hier nogal achter aangezien er nog maar 2 seizoenen op Netflix staan, terwijl in Murica ze geloof ik al bij seizoen 4 of 5 zijn...

Voor het eerst in jaren weer eens een serie gekeken. Chernobyl, zeker een aanrader (5 afleveringen). Is trouwens een HBO-serie, dus weet niet of ie ook op Netflix staat / heeft gestaan.
Nope. Zou 'm zelf, of andere titels, in serie topic plaatsen. Anders versnippert het allemaal. Series topic was overzichtelijk. Het is wachten tot iemand een videoland topic aanmaakt voor mocro maffia enz.

Juist, daarom vermeld ik hier alleen maar Nextflix producties.

Ik heb geen idee, ik heb geen Netflix en weet verder niet veel af van welke serie wanneer of waar verschenen is, volg het allemaal niet zo.

Ik heb geen idee, ik heb geen Netflix en weet verder niet veel af van welke serie wanneer of waar verschenen is, volg het allemaal niet zo.
Heb je geen kennis/famillie met Netflix. Dan kan je via hun account bij jou thuis kijken/proberen. Staan echt wel leuke dingen op NF hoor.

Ik zit op het moment helemaal in Suits, seizoen 2 bijna voorbij maar er staan inmiddels 7 online dus ik kan nog even vooruit:D

Ik vind het nieuwe seizoen van La Casa Da Papel wel goed ondanks de negatieve reacties die ik her en der heb gelezen.
Mensen klagen over ‘meer van hetzelfde’ maar wat hadden ze nou verwacht?

Terug
Naar boven