XXL Nutrition

Sticky Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

Deze is goed:

Heb je “Jusqu'au déclin” al gezien op Netflix?

Snap de hype rond La casa de papel niet. Eindelijk eens aan begonnen en we vergeten zelfs verder te kijken na 2 episodes.

Stoor me vaak aan de dialogen en het geforceerde drama-gehalte :(

Boys wanneer komt The Last Kingdom weer? Eigenlijk de enige serie waar ik me nog op verheug.

Ik overweeg nu toch eens Netflix aan te schaffen,nu ik vaker thuis ben en in de weekenden en avonduren wel tijd heb.

Wat zijn must see's voor een newbie? Heb alleen black mirror, Chernobyl en 1 seizoen Breaking Bad gezien. Verder nooit echt series gekeken .

Ik overweeg nu toch eens Netflix aan te schaffen,nu ik vaker thuis ben en in de weekenden en avonduren wel tijd heb.

Wat zijn must see's voor een newbie? Heb alleen black mirror, Chernobyl en 1 seizoen Breaking Bad gezien. Verder nooit echt series gekeken .
50 shades of black, geen serie maar een film. Lijkt me wel iets voor jou, normaal ook op popcorntime te vinden.

50 shades of black, geen serie maar een film. Lijkt me wel iets voor jou, normaal ook op popcorntime te vinden.
Plot lijkt me wel grappig. Maar hoe kom je erbij dat dit wel iets voor mij zou zijn, aangezien ik Black Mirror en Chernobyl noemde. Valt niet echt in hetzelfde straatje. :P

Edit: zie nu dat ie een 3.5/10 krijgt op IMDB. Natuurlijk is dit subjectief, maar dat is wel echt extreem laag.
Ik zie nu de trailer, 2 minuten van mijn leven verneukt. Dacht dat je mij wel wat hoger had zitten.

Plot lijkt me wel grappig. Maar hoe kom je erbij dat dit wel iets voor mij zou zijn, aangezien ik Black Mirror en Chernobyl noemde. Valt niet echt in hetzelfde straatje. :P
Omdat er ook een succesvolle man in zit die in mijn ogen een beetje op jou lijkt qua gedrag

• Haha
Waarderingen: BB_
Omdat er ook een succesvolle man in zit die in mijn ogen een beetje op jou lijkt qua gedrag
Heb mijn post aangepast. Je hebt mij teleurgesteld. Heb je ook nog GOEIE aanraders? Docu's mag, gewoon vermaak ook, maar wel een beetje niveau. :)

Terug
Naar boven