Had jij ook zo'n onweerstaanbare drang om Carole Baskin neer te hoeken?Vanavond laatste deel van Tiger King kijken. Is zo één van die zeldzame gevallen waarvan je weet dat je het zal missen![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had jij ook zo'n onweerstaanbare drang om Carole Baskin neer te hoeken?Vanavond laatste deel van Tiger King kijken. Is zo één van die zeldzame gevallen waarvan je weet dat je het zal missen![]()

Heb die rommel na 10 minuten afgezet.Vanavond laatste deel van Tiger King kijken. Is zo één van die zeldzame gevallen waarvan je weet dat je het zal missen![]()
Heb ik wel bij andere iigHad jij ook zo'n onweerstaanbare drang om Carole Baskin neer te hoeken?![]()
Ik wil dat eendje een klap geven.
Als je er iets aan wilt doen? "Pats!" Komop dan
eens checken.Deze is goed:
Heb je “Jusqu'au déclin” al gezien op Netflix?
![]()
Watch The Decline | Netflix Official Site
An accident at a remote training camp leaves a group of survivalists bitterly divided — and caught in a brutal fight for their lives.www.netflix.com
Franse serie gedubbed int Engels?Deze is goed:
![]()
An accident at a remote training camp leaves a group of survivalists bitterly divided — and caught in a brutal fight for their lives.www.netflix.com
Boys wanneer komt The Last Kingdom weer? Eigenlijk de enige serie waar ik me nog op verheug.
Gezien.Deze is goed:
![]()
50 shades of black, geen serie maar een film. Lijkt me wel iets voor jou, normaal ook op popcorntime te vinden.Ik overweeg nu toch eens Netflix aan te schaffen,nu ik vaker thuis ben en in de weekenden en avonduren wel tijd heb.
Wat zijn must see's voor een newbie? Heb alleen black mirror, Chernobyl en 1 seizoen Breaking Bad gezien. Verder nooit echt series gekeken .
Plot lijkt me wel grappig. Maar hoe kom je erbij dat dit wel iets voor mij zou zijn, aangezien ik Black Mirror en Chernobyl noemde. Valt niet echt in hetzelfde straatje.50 shades of black, geen serie maar een film. Lijkt me wel iets voor jou, normaal ook op popcorntime te vinden.

Omdat er ook een succesvolle man in zit die in mijn ogen een beetje op jou lijkt qua gedragPlot lijkt me wel grappig. Maar hoe kom je erbij dat dit wel iets voor mij zou zijn, aangezien ik Black Mirror en Chernobyl noemde. Valt niet echt in hetzelfde straatje.![]()
Heb mijn post aangepast. Je hebt mij teleurgesteld. Heb je ook nog GOEIE aanraders? Docu's mag, gewoon vermaak ook, maar wel een beetje niveau.Omdat er ook een succesvolle man in zit die in mijn ogen een beetje op jou lijkt qua gedrag

Bro's before Ho's?Heb mijn post aangepast. Je hebt mij teleurgesteld. Heb je ook nog GOEIE aanraders? Docu's mag, gewoon vermaak ook, maar wel een beetje niveau.![]()
Ik had gehoopt dat het over wat anders ging. De titel was veelbelovend.....helaas...Omdat er ook een succesvolle man in zit die in mijn ogen een beetje op jou lijkt qua gedrag