MuscleMeat

Sticky Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

The Pharmacist, miniserie, 4x60min ongeveer. Gerelateerd aan de opiaten epidemie, again, interessant.

• Topic Starter Topic Starter
Cobra Kai begint wel ok. Wie vroeger Karate Kid niet onaardig vond moet deze serie maar eens kijken.

Cobra Kai gekeken, echt een enorme cringe serie maar kijkt erg leuk weg in een weekend. De serie laat beide kanten zien van de karakters hoe onbegrepen ze worden, ookal maken ze soms verkeerde keuzes, ze hebben een goed hart. Lekker cliché.

De vriendin van Hawk :heart:

Ik vond the informer goed. Gezien mijn film smaak, is het waarschijnlijk dus een afrader voor DBBers 🙈

Vind LaRusso nog steeds een jochie. Al loopt ie al tegen de zestig aan

Cobra Kai gekeken, echt een enorme cringe serie maar kijkt erg leuk weg in een weekend. De serie laat beide kanten zien van de karakters hoe onbegrepen ze worden, ookal maken ze soms verkeerde keuzes, ze hebben een goed hart. Lekker cliché.
Die cringy stijl lijkt me net heel bewust. Beetje lachen met films uit die tijd.

Ik vin leuk.

Die cringy stijl lijkt me net heel bewust. Beetje lachen met films uit die tijd.

Ik vin leuk.
Ja dat is juist de bedoeling idd. Die Johnny gedraagt zich ook alsof hij rechtstreeks uit de 80s komt stappen. Ik vond het einde ook lachen, de hele school met elkaar aan het vechten. Die vecht scenes zijn ook fucking slecht en dat maakt het juist weer leuk. :-p

• Like
Waarderingen: mat
L'Immortale gekeken een prequel film van Gomorra. Echt een goede film, verheug me nu alweer op het nieuwe seizoen. Gomorra is imo een van de beste series ooit gemaakt, lekker harde misdaad.

Ja dat is juist de bedoeling idd. Die Johnny gedraagt zich ook alsof hij rechtstreeks uit de 80s komt stappen. Ik vond het einde ook lachen, de hele school met elkaar aan het vechten. Die vecht scenes zijn ook fucking slecht en dat maakt het juist weer leuk. :-p
Idd. Kent geen laptop.hoort precies voor het eerst wat van het internet etc.

Zag dat Will Smith ook een van de producers /regisseurs is.

Paar weken terug nog Karate Kid 1 gezien wel leuk om dan ff later zo.iets verfrissends te zien. Het is natuurlijk wel erg Nickelodeonerig.

Away.
Weinig actie, maar kijkt wel lekker weg vind ik. Misschien een beetje slap aftreksel van Armageddon, maar een beetje zoet en de ruimte doet daar denk ik al snel aan denken.

Zag dat Will Smith ook een van de producers /regisseurs is.

Paar weken terug nog Karate Kid 1 gezien wel leuk om dan ff later zo.iets verfrissends te zien. Het is natuurlijk wel erg Nickelodeonerig.
Is zo ongeveer het eerste wat Will Smith heeft aangeraakt wat ik niets vind

Venom is wel mooi.
De perfecte symbiose tussen superheld en acteren. Want Tom Hardy. @Schneider eindelijk eens een degelijke rol voor de man.

Terug
Naar boven