ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Waarvan akte
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarvan akte
Zouden zijn medegevangenen geweten hebben dat hij een pedobear was toen hij die twee jaar uitzat? Heb het altijd apart gevonden dat hij de boel daar zo'n beetje runde.
Niemand kent Bananaman, dat vond ik geweldig vroeger.Ik vind 't leuk om kinderseries terug te kijken die ik vroeger keek maar alleen bepaalde afleveringen van herinner.
Bedankt voor de tip, leuke serie iddOzark laatste paar aflevering van s4 staan er sinds een week op. Serie is de moeite waard om te binge.
Ik snap niet dat mensen nog steeds van die abonnementen afsluiten. Het is maar afwachten wat erop komt en daar betaal je dan voor, zelfde met Spotify. En als je internet storing heeft dan heb je nog niks. Alles is gewoon gratis te downloaden, sluit een pctje op de tv aan en je bent overal vanaf.wij hebben sinds kort premium tv. (zal waarschijnlijk anders heten) kastje sluit je aan, internet er op en die gast waar ik het gehaald heb heeft abonement geactiveerd. Enigste wat ik niet erop heb is Disney+. voor de rest alle zenders en streamers wereldwijd. f1, ufc. alle netflix wereldwijd. 160euro voor het kastje en een jaar abonement.
Ik snap niet dat mensen nog steeds van die abonnementen afsluiten. Het is maar afwachten wat erop komt en daar betaal je dan voor, zelfde met Spotify. En als je internet storing heeft dan heb je nog niks. Alles is gewoon gratis te downloaden, sluit een pctje op de tv aan en je bent overal vanaf.
Heb nu ook youtube. Had ik veel eerder moeten doen 👌Spotify is wel chill. Gewoon een family abbo nemen voor €15 en die vervolgens met 6 man sharen (gewoon alle 6 hetzelfde adres invullen). €2,5 pp. Prima toch?
Ik zou best ergens voor willen betalen als je dan alles hebt, maar dat is er niet. En als je een pctje in de cinewall bouwt dan zie je die niet en heb je ook nergens een kabel lopen. Ik heb al vanaf heel vroeger de tv aan een pc hangen en vind het echt super. Youtube zonder reclames enzo.Niet iedereen is gierig / broke en niet iedereen heeft zin om te kloten met HDMI kabels van PC naar TV waar je vervolgens over struikelt etc etc.
Een Netflix abo kost maar 10 euro ofzo… vind dat zeker het geld waard als je een beetje houdt van series en docu’s.
Youtube vanced is gratis op de telefoon en dan heb je ook youtube zonder reclames.Heb nu ook youtube. Had ik veel eerder moeten doen 👌
Das gewoon IP tv toch? Zit zelf ook te denken om zoiets binnenkort aan te schaffen. Meteen geen gezeik meer met eredivisie westrijden.wij hebben sinds kort premium tv. (zal waarschijnlijk anders heten) kastje sluit je aan, internet er op en die gast waar ik het gehaald heb heeft abonement geactiveerd. Enigste wat ik niet erop heb is Disney+. voor de rest alle zenders en streamers wereldwijd. f1, ufc. alle netflix wereldwijd. 160euro voor het kastje en een jaar abonement.
Ruk app eerst gedownload daarna abonnement afgesloten 🤣Ik zou best ergens voor willen betalen als je dan alles hebt, maar dat is er niet. En als je een pctje in de cinewall bouwt dan zie je die niet en heb je ook nergens een kabel lopen. Ik heb al vanaf heel vroeger de tv aan een pc hangen en vind het echt super. Youtube zonder reclames enzo.
Youtube vanced is gratis op de telefoon en dan heb je ook youtube zonder reclames.
Zo’n pctje is ook niet gratis en als je ergens iets wilt kijken op je telefoon of tablet moet je het daar eerst opzetten.Ik zou best ergens voor willen betalen als je dan alles hebt, maar dat is er niet. En als je een pctje in de cinewall bouwt dan zie je die niet en heb je ook nergens een kabel lopen. Ik heb al vanaf heel vroeger de tv aan een pc hangen en vind het echt super. Youtube zonder reclames enzo.
Jij luistert nog meer dan mij.Ruk app eerst gedownload daarna abonnement afgesloten 🤣
Youtube pc tv etc e
Deed ik 10 jaar geleden vind het zo veel fijner werken. Interactieve tv stream klaar.
Werkt altijd snel en geen gedoe. Zelfde als die kastjes. Ja super makkelijk/goedkoop maar ik hou van kwaliteit en wil gewoon dat alles altijd goed werkt. Irriteer mij dood aan matige kwaliteit of dat je om de haverklap moet laden en dat soort geintjes
![]()
En net kan wel uit 😐
![]()
Voornamelijk afspelen op achtergrond is wel chill en kan mijn scherm uit doen en yt afspelen tijdens het werk.
ik vind het ideaal. enigste issue dat we etegen zijn gekomen is dat sommige netflix series het beeld niet goed staat maar dat heeft te maken met de beeld instellingen. zelden een stotterend beeld maar who care als alles binnenkomt voor minder dan 10 euro per maand. heb alleen geen idee hoe het heet. misscine is het wel IP tv. zal me maat eens appenDas gewoon IP tv toch? Zit zelf ook te denken om zoiets binnenkort aan te schaffen. Meteen geen gezeik meer met eredivisie westrijden.
inderdaad IPTV kastje zelf is van XsariusDas gewoon IP tv toch? Zit zelf ook te denken om zoiets binnenkort aan te schaffen. Meteen geen gezeik meer met eredivisie westrijden.
Maar alles werkt dus top? Dan moet ik er binnenkort ook maar aan geloven.
ja alles werkt goed. had zondag morgen even dat UFC stoorde tijdens een gevecht maar schakel je gewoon over naar de volgende zender. zelfde met de formule 1. als het al hapert zap je gewoon door naar de volgende zenderMaar alles werkt dus top? Dan moet ik er binnenkort ook maar aan geloven.