- Waardering
- 1.269
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk, propaganda!Servant of the people staat er op met de acteur Zelensky
In twee nachten tijd twee seizoenen gekeken. Veel beter ga je ze niet vinden.
Ben dit gaan kijken, is echt apart. Leuk!
Anderhalve maand verder, maar ik heb hem uit. Was een goede tip. Dankjewel 😊Ozark laatste paar aflevering van s4 staan er sinds een week op. Serie is de moeite waard om te binge.
Kun je mee door naar “snowpiercer” seizoen 1 tot 3 staan er al op en seizoen 4 in 2023….Anderhalve maand verder, maar ik heb hem uit. Was een goede tip. Dankjewel 😊
Anderhalve maand verder, maar ik heb hem uit. Was een goede tip. Dankjewel 😊
S3 was niet de beste, begon wat traag.Eerste 2 seizoenen waren top. Daarna vond ik het maar matig en daarom ook afgehaakt
Nee snowpiercer vond ik niets. Die andere zet ik in mijn lijst, salvation ziet er wel leuk uit. Zag dat Peaky Blinders nieuwe afleveringen heeft dus, ik ga die eerst kijkenKun je mee door naar “snowpiercer” seizoen 1 tot 3 staan er al op en seizoen 4 in 2023….
Indien je van sci fi/space houd is “salvation” ook erg goed.
Designated Survivor is ook de moeite waard.
Hmm gek, ik vind ozark juist een van de weinige series die elk seizoen beter wordt ipv andersom. Maar smaken verschillen uiteraard.Eerste 2 seizoenen waren top. Daarna vond ik het maar matig en daarom ook afgehaakt
Ja die snap ik wel. Vond hem op een gegeven moment een beetje eentonig, maar vond dat dat werd goedgemaaktEerste 2 seizoenen waren top. Daarna vond ik het maar matig en daarom ook afgehaakt
Eens!!