AndroidHealthClinic

Sticky Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

The Handmaids Tale.
Weet niet zeker of het netflix was? Maar lang geleden dat ik zo onder de indruk was van een serie.
De muziek, de sfeer, de manier van vertellen, het camera werk.. Echt indrukwekkend bij gebrek aan een betere term.

• Topic Starter Topic Starter
Servant of the people staat er op met de acteur Zelensky

Black mirror seizoen 6 komt eraan yes! Net begonnen met Maniac ben heel erg fan geworden van series die echt geestverruimend zijn. Als je echt een episode heb gekeken dat je echt denk huh wtf

Geweldige serie imo.

1653787287423.png

Elizabeth

Eric Cantona passeert de revue

Anderhalve maand verder, maar ik heb hem uit. Was een goede tip. Dankjewel 😊
Kun je mee door naar “snowpiercer” seizoen 1 tot 3 staan er al op en seizoen 4 in 2023….

Indien je van sci fi/space houd is “salvation” ook erg goed.

Designated Survivor is ook de moeite waard.

Kun je mee door naar “snowpiercer” seizoen 1 tot 3 staan er al op en seizoen 4 in 2023….

Indien je van sci fi/space houd is “salvation” ook erg goed.

Designated Survivor is ook de moeite waard.
Nee snowpiercer vond ik niets. Die andere zet ik in mijn lijst, salvation ziet er wel leuk uit. Zag dat Peaky Blinders nieuwe afleveringen heeft dus, ik ga die eerst kijken

Altered carbon is een erg goede sf.

Ik vond zelf Dark ook top.

Kijk nu een Poolse horror: krakowskie pototrski ofzo. Silent sea is ook wel grappig.

Doc over gijzeldrama in Gladbeck op Netflix

Laatst bewerkt:
Cleveland Abduction. Vond 'm erg indrukwekkend

Het waargebeurde verhaal van Michelle Knight. Op 22 augustus 2002, werd Knight ontvoerd door Ariel Castro in Cleveland en elf jaar lang gevangen gehouden in zijn huis.

Terug
Naar boven