Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een ellendige links, zoveel reclame
Vreemd ik zie geen reclame. Of ik heb een filter in mezelf geprogrameerd of ik heb een addblocker.
Ach, normaal heb ik liever af en toe een reclame dan alles achter een betaalmuur staat. Maar dit zijn er gewoon belachelijk veel![]()
uBlock Origin - Free, open-source ad content blocker.
uBlock Origin is not just an “ad blocker“, it's a wide-spectrum content blocker with CPU and memory efficiency as a primary feature. Developed by Raymond Hill.ublockorigin.com

Anderhalf uur van mijn leven verspilt.
Thx ik had m nog niet gezien

Ik vond Moonfall wel kick maar het vertrouwen is nu weg ben ik bang?
Wat?Ik vond Moonfall wel kick maar het vertrouwen is nu weg ben ik bang?
Vond Moonfall ook wel een leuke film. Maar dat vind ik al snel van een rampenfilmIk vond Moonfall wel kick maar het vertrouwen is nu weg ben ik bang?
Haha me2. Ga je ook door tot de bodem bij een zak m&m's?Vond Moonfall ook wel een leuke film. Maar dat vind ik al snel van een rampenfilm

Haha nee. Als ik dat in huis haal, haalt het de film niet eens 😬Haha me2. Ga je ook door tot de bodem bij een zak m&m's?
Nee, wel bij een bus Pringles.Haha me2. Ga je ook door tot de bodem bij een zak m&m's?
Dacht ik al jij en ik zijn 2 tegenstellingen

Same.Haha nee. Als ik dat in huis haal, haalt het de film niet eens 😬
Bij voorkeur geel of blauw