XXL Nutrition

Sticky Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

Bruin. Stelletje vieze notenkauwers.

1664296176912.png

If you know, you know.

• Topic Starter Topic Starter
High Plains Drifter uit '72 met Clint Eastwood gezien gister. Enigste wat beetje te pruimen is tussen al die geforceerde rotzooi tegenwoordig op nf

Net gekeken en vond t wel een goede film eigenlijk. Gedaramtiseerd verhaal natuurlijk maar er speelt van alles in die Franse achtersteden en zou me niet verbazen dat als er rellen komen dit eerst van 'onderaf' komt.
Ondertussen wel enkele keren teveel gezien dit onderwerp.
Er ontbreekt me wat originaliteit. Alsook het echte verhaal wordt niet goed verteld. Hadden ze beter de tijd genomen en een mini serie gemaakt.

Dahmer gemist natuurlijk, je hebt het veel te druk met je crypto en zelf entrepreneurschap denk ik :D

Snap de kritiek op die miniserie over Dahmer niet zo. Vond het een goeie, afgewogen serie, met respect naar de nabestaanden. Veel aandacht ook voor de families en voor de aftermath van de moorden, het onrecht dat de families en die buurvrouw is aangedaan, racisme bij de politie et cetera.

Als nabestaanden niet ingelicht zijn, is dat wel weer minder respectvol natuurlijk. Verder wordt t serial killer genre wel heel erg uitgemolken door streamingdiensten en documentairemakers. Maar ja

Snap de kritiek op die miniserie over Dahmer niet zo. Vond het een goeie, afgewogen serie, met respect naar de nabestaanden. Veel aandacht ook voor de families en voor de aftermath van de moorden, het onrecht dat de families en die buurvrouw is aangedaan, racisme bij de politie et cetera.

Als nabestaanden niet ingelicht zijn, is dat wel weer minder respectvol natuurlijk. Verder wordt t serial killer genre wel heel erg uitgemolken door streamingdiensten en documentairemakers. Maar ja
Vorm van publiciteit

Vorm van wokeism en deugmenscherij.

Met 200mio streams bij release de beste première van een Netflix original ooit, geen publiciteit meer nodig dacht ik eigenlijk.

Vorm van wokeism en deugmenscherij.

Met 200mio streams bij release de beste première van een Netflix original ooit, geen publiciteit meer nodig dacht ik eigenlijk.
Mijn fout, ik dacht dat die discussie voor de première begon, maar het was een dag daarna zie ik

• Like
Waarderingen: Vonk
Goedgekeurd

Een andere insteek tegenover eerdere documentaires. Ze laten vooral zijn advocate aan het woord. De audiotapes zijn dan ook met haar.

cvcvc.png

Terug
Naar boven