Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaan we die eens kijken.Colony is wel leuke sci fi / actie serie, moeite waard
Hoofdrolspeler bleef beter in het Hebreeuws acteren. Z’n Engels is niet 100% en ik stoorde mij er aanGaan we die eens kijken.
Ik vond Hit & Run ook wel aardig.

Ja, maar het was weer eens wat andersHoofdrolspeler bleef beter in het Hebreeuws acteren. Z’n Engels is niet 100% en ik stoorde mij er aan![]()
Waar gaat dit over?
Joodse diamanthandel en geld witwassen
Ik de hele eerste aflevering, zal waarschijnlijk ook de laatste zijn.Iemand de eerste 5 min van Fubar gezien? Arnold Schwarzenegger die Vlaams praat?![]()
Heb hem daarna afgenokt, niets voor mij. Maar vond dat wel een fantastisch stukje haha
Zo, best veel geduld!Ik de hele eerste aflevering, zal waarschijnlijk ook de laatste zijn.
Schwarzenegger is best een matige acteur. Ik wilde vnl zien hoe hij nu fysiek erbij staat op zijn leeftijd. Valt vlg mij best mee. Ma hij draagt alleen maar oversized shirts enzo en flext misschien 1 x zijn biceps.Iemand de eerste 5 min van Fubar gezien? Arnold Schwarzenegger die Vlaams praat?![]()