Fitness Seller

Sticky Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

Fauda vind ik tot nu toe echt goed. Hoewel de Joden natuurlijk weet de goeden zijn en de Palestijnen de kwaden laat het ook de onredelijke machtsmisbruik vanuit de Joden zien.

The night agent.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.034
Screenshot_20230428_225042_Chrome.jpg

Misschien niet onaardig binnenkort eens te aanschouwen

The man in the High Castle.... een zeer opmerkelijke serie die op zeer subtiele wijze toont hoe makkelijk je in een fascistische staat kan verzeilen en dit ook als normaal kan gaan beschouwen.

Sweet tooth, wat luchtiger en zeer leuk. Het tweede seizoen is ook net uit.

Lost in space... is ook erg goed.

Scrubs... 9 Seizoenen. het laatste seizoen best negeren... Maar de eerste 7 en zelf het 8ste seizoen zijn geweldig.
The office, de Amerikaanse versie... het beste wat Amerika ooit aan humor in een serie heeft geproduceerd, na Friends.
The English met Emily Blunt.

Dead ringers, met Rachel Weizs. Heel vreemde serie maar het heeft wel iets....

Star Trek Picard.... voor wie fan was van Star trek the Next Generation. Het valt een beetje tegen maar om nostalgische redenen is het voor de ouderen onder ons wel leuk.

Iemand de eerste 5 min van Fubar gezien? Arnold Schwarzenegger die Vlaams praat? :roflol:

Heb hem daarna afgenokt, niets voor mij. Maar vond dat wel een fantastisch stukje haha

Iemand de eerste 5 min van Fubar gezien? Arnold Schwarzenegger die Vlaams praat? :roflol:
Schwarzenegger is best een matige acteur. Ik wilde vnl zien hoe hij nu fysiek erbij staat op zijn leeftijd. Valt vlg mij best mee. Ma hij draagt alleen maar oversized shirts enzo en flext misschien 1 x zijn biceps.
Zijn zgn dochter in de serie doet t wel best goed. Verhaal lijn is voorspelbaar.
Ma de serie kijkt best lekker weg. Niet teveel verwachten.

Terug
Naar boven