- Waardering
- 22.094
Il Principe op netflix reeds gezien, @Arminius?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben eraan begonnen, nog niet afgekeken maar het geeft een bizar goed inzicht in de culturele aspecten die ook een rol spelen rondom het werken en de hierarchie die in Japan nog steeds leeft. Het helpt niet mee dat de overheid tot de dag van vandaag nog steeds redelijk ontkennend is over de situatie, recent was er zelfs nieuws dat ze het besmette water in zee willen gaan 'dumpen'. Voor de lange termijn is dit zeker een onderwerp wat voor mij erg relevant is, dus het is goed dat er wat meer awareness en inzicht(en) voor komen. Ben benieuwd hoe het verdere verloop is en welke invloed dit wellicht heeft op de beslissingen rondom het recente nieuws wat naar buiten is gebracht nu Zuid-Korea zich er ook mee bemoeit.The Days, over de ramp met de kerncentrale in Fukushima, vind ik tot dusver ook wel een goede serie. Al kan die niet tippen aan de hbo serie Chernobyl
Vond 'm ook leuk, zijn goed omgegaan met het bron materiaal/setting. Zeker zover dat kan in het moderne hollywood. Serieuze films met die IP zouden ook welkom zijn.dungeons and dragons vond ik echt goed. Vooral door de humor, en de hoofdacteurs.
Bwaaaaa, boeide me niet echt omdat hij overduidelijk schuldig is.
Jammer dat die Hijack enkel op apple tv is precies. Had ik wel willen zien![]()
Idris Elba altijd goed, ook hier weer sterk en ook de rest van de cast valt niet tegen. Was eerst skeptisch, hoe vul je zoveel episodes in een vliegtuig, maar knap gedaan.
![]()
Deze is wat traag, maar heel erg tof als je van psycho killers houdt en de psychologie achter Dissociative identity disorder. Speelt zich af in de jaren 70, toen nog niemand iets wilde weten van dergelijke diagnoses omdat er geen bewijs voor was nog in die tijd.
![]()
Gaat over een groepje verstoten M.I.5 Operatives die in een afgelegen unit met dito verstoten station manager toch nog mee blijkt te tellen.
![]()
Seizoen 1 gezien en is weer eens wat anders. Gaat over de spanningen tussen Israel en Iran over met name het Nucleair programma van Iran, wat ze niet mogen hebben van de rest van de wereld. Wel een beetje een Muricaans sausje erover natuurlijk, maar dat mag de pret niet derven, prettige cast voor het oog en sterke verhaallijnen.
Over een nieuwe technologie die het mogelijk maakt om levensjaren te (ver)kopen, en een Utopia.