AndroidHealthClinic

Sticky Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

Screenshot_20230518_055837_Netflix.jpg

Dit lijkt mij wel iets voor @apfelstrudel
:trollface:
Tnxs voor de tip! :heart:

Verrassend goed en leuk, voor een Franstalige serie.

Schwarzenegger is best een matige acteur. Ik wilde vnl zien hoe hij nu fysiek erbij staat op zijn leeftijd. Valt vlg mij best mee. Ma hij draagt alleen maar oversized shirts enzo en flext misschien 1 x zijn biceps.
Zijn zgn dochter in de serie doet t wel best goed. Verhaal lijn is voorspelbaar.
Ma de serie kijkt best lekker weg. Niet teveel verwachten.
K vond er idd niets aan. Lol.
K ben nu wel die docu over hem aan t bekijken.

Bijlagen

• Screenshot_20230609_120431_Netflix.jpg
    Screenshot_20230609_120431_Netflix.jpg
    90,2 KB · Weergaven: 58
294E0EBC-627B-42D8-AE82-33B26C7DAC57.jpeg

Deze nu aan het kijken. Niet verkeerd totdat ik zag dat Achilles als n*ger wordt vertoond.

Ik heb er niks op tegen maar dat politiek correcte shit begint nu wel irritant te worden.

Colony met moeite uitgekeken, bij vlagen niet onaardig maar over het algemeen net aan matig. Een enigszins vergelijkbaar maar veel betere serie is imo war of the worlds.

Laatst bewerkt:
Wat ik graag zou willen zien zijn alle Generation Iron documentaires. 1 t/m 4 heb ik al gezien, die stonden vroeger nog op Netflix, maar inmiddels niet meer.

Je kan ze op Amazon Prime voor 15 euro per stuk kijken, maar dat vind ik erg duur.

Iemand die een alternatief weet?

1 t/m 4 heb ik trouwens digitaal voor de liefhebber.

Bijlagen

• IMG_0052.png
    IMG_0052.png
    733,4 KB · Weergaven: 41
Altered Carbon is tot nu toe best goed.

dungeons and dragons vond ik echt goed. Vooral door de humor, en de hoofdacteurs.

Renfield....zalig.... Cage op z'n best. De scene in het mooie appartement is een oscarnominatie waardig.

chimp empire!! Geweldig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.056
Prime minister fucking a pig is wel erg bizar 🤣

S6 staat er net op volgens de mail die ik kreeg van Netflix.

The Days, over de ramp met de kerncentrale in Fukushima, vind ik tot dusver ook wel een goede serie. Al kan die niet tippen aan de hbo serie Chernobyl

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.060
Wolf Hall staat op NPO Plus :bow:

Terug
Naar boven