Fitness Seller

Sticky Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

Dat je op een kamp leeft en op een illegale manier geld verdient is inderdaad iets om trots op te zijn.
Weet niet hoe het in russia gaat, maar hier word je anaal verkracht als je niet buiten te lijntjes kleurt. Moet de persoon nog tegenkomen die het niet zou doen mits ze de kans/zelfde positie hebben.

Als men nu nog denkt dat de overheid in NL oprecht het beste met de bevolking heeft geloof je waarschijnlijk ook sinterklaas en de kerstman.

Wat is er mis met op een illegale manier geld verdienen?

Ligt er een beetje aan met wat precies. Een beetje zwartwerken ben ik zelf ook voorstander van, maar in bijv de drugshandel komen vaak ook best wel nare aspecten kijken zoals afpersing, bedreiging, mishandeling, diefstal etc etc. Dat zijn dingen die wat mij betreft niet echt okay zijn.

Overigens beschuldig ik niemand hier ergens van :hahaha: ik zit gewoon een beetje te dollen

Weet niet hoe het in russia gaat, maar hier word je anaal verkracht als je niet buiten te lijntjes kleurt. Moet de persoon nog tegenkomen die het niet zou doen mits ze de kans/zelfde positie hebben.
Ik voel me niet genoodzaakt om buiten de lijntjes te kleuren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.149
Mijn held 😅
20231106_173049.jpg

Oja, en als het geen mensenhandel of pedobear-achtige zaken zijn. 👌🏻

Met stijgende verbazing gekeken naar Escaping Twin Flames. Zelfs sekteleiders zijn niet meer wat ze geweest zijn. Niet het charisma van Jim Jones of complete engnekken zoals Warren Jeffs. Nee, een manlet met de uitstraling van een Škoda automonteur achter een computerscherm met zijn varkentje naast hem.

:gek:

• Haha
Waarderingen: Vonk
Bij Netflix hebben ze soms toch vreemde neigingen. Planet of The Apes II & III toegevoegd, maar I? :dunno:

Heeft iemand nog wat aanraders? De laatste tijd kan ik zelf maar weinig chille shit vinden. Alles is woke of gewoon slecht. Genre maakt niet heel veel uit. Mag ook iets ouds zijn.

Heeft iemand nog wat aanraders? De laatste tijd kan ik zelf maar weinig chille shit vinden. Alles is woke of gewoon slecht. Genre maakt niet heel veel uit. Mag ook iets ouds zijn.
Salvation, manifest, snow piercer, 3%, district 9

Snowfall van Disney en For all mankind van Apple vind ik beiden goed.

Terug
Naar boven