- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
Voor de zekerheid in eenOok net gezien en was best een aardige film. Simpel plot en geforceerd einde, maar voor een horror/actie film met dinos wel netjes.
Viel ook mee dat de CGI niet slecht was voor een film met geen enorm budget. (kuch JW4) Denk een moment met animatronic dino gezien te hebben of het leek er op.
Moet er niet in gaan met hoge verwachtingen denk ik maar ze hebben het serieus genomen en hun best gedaan.
Vond het best netjes, maar je kijkt er soms neppig op omdat het licht niet klopt. Bv: de achtergrond komt het licht van rechts en op de animatie het licht van links. De reflectie en de schaduw klopt dan niet. Maar dat is ook gewoon verdomd moeilijk om dat na te bootsen. En veruit het grootste gedeelte klopt het wel.
De manier van bewegen, bijvoorbeeld op die rots wanneer dat beest dat meisje aanvalt, ziet er in mijn ogen juist bijzonder natuurlijk uit.
De manier van bewegen, bijvoorbeeld op die rots wanneer dat beest dat meisje aanvalt, ziet er in mijn ogen juist bijzonder natuurlijk uit.