MuscleMeat

Sticky Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

Ook net gezien en was best een aardige film. Simpel plot en geforceerd einde, maar voor een horror/actie film met dinos wel netjes.

Viel ook mee dat de CGI niet slecht was voor een film met geen enorm budget. (kuch JW4) Denk een moment met animatronic dino gezien te hebben of het leek er op.

Moet er niet in gaan met hoge verwachtingen denk ik maar ze hebben het serieus genomen en hun best gedaan.
Voor de zekerheid in een
Vond het best netjes, maar je kijkt er soms neppig op omdat het licht niet klopt. Bv: de achtergrond komt het licht van rechts en op de animatie het licht van links. De reflectie en de schaduw klopt dan niet. Maar dat is ook gewoon verdomd moeilijk om dat na te bootsen. En veruit het grootste gedeelte klopt het wel.

De manier van bewegen, bijvoorbeeld op die rots wanneer dat beest dat meisje aanvalt, ziet er in mijn ogen juist bijzonder natuurlijk uit.

Voor de zekerheid in een
Vond het best netjes, maar je kijkt er soms neppig op omdat het licht niet klopt. Bv: de achtergrond komt het licht van rechts en op de animatie het licht van links. De reflectie en de schaduw klopt dan niet. Maar dat is ook gewoon verdomd moeilijk om dat na te bootsen. En veruit het grootste gedeelte klopt het wel.

De manier van bewegen, bijvoorbeeld op die rots wanneer dat beest dat meisje aanvalt, ziet er in mijn ogen juist bijzonder natuurlijk uit.
Belichting is moeilijk inderdaad, hoewel ze daar ook juist wat unieks mee deden op sommige momenten waar het een belangrijke rol speelde zoals de raptor die verborgen in de planten achter haar zat, de t-rex in de regen en de grotdino. Zoiets hebben we van JP volgens mij niet eens gezien.

Ja bewegingen en interactie met de acteurs was goed. Precies wat in JW4 zo slecht was. Je kunt hele mooie raptors tekenen maar als ze rondrennen als een tekkel ziet het er niet uit.

Vond het ook grappig dat 65 raptors van historisch accurate grootte had en er als eerste aanval mee kwam waarin die snel uitgeschakeld was. Om een punt te maken tegen JP? (maar die waren gemengd met ander DNA natuurlijk)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.103
Nowhere op Netflix.

Spaanse film

Echt goed 👌

Lupin deel 3

• #1.108
The Walk-in met Stephen Graham

@Arminius

Past wel mooi in de huidige tijdsgeest ja. Hij is wel wat traag en taai.

Gunpowder Milkshake kijkt lekker weg. 👌🏻

Laatst bewerkt:
Reptile gekeken op Netflix.
Niet slecht.

Benicio blijft een intense mofo.

Alicia Silverstone blijkbaar terug opgevist uit de vergetelheid.

• Like
Waarderingen: horn
Voor de mensen met Streamz, Green Room staat nu onder horror. 👌🏻

Laatst bewerkt:

Voor wie ook graag stand up kijkt: met Bill Burr

• #1.120
^^ prachtig kijk het nu. Ik heb een keen interest in pleistoceen megafauna

Terug
Naar boven