- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Ja eens, ook wel lekker dat je hem nu kan afkijken.Ik ben nu Snowfall van Disney aan hey kijken en dat is wel een van de betere series vind ik.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja eens, ook wel lekker dat je hem nu kan afkijken.Ik ben nu Snowfall van Disney aan hey kijken en dat is wel een van de betere series vind ik.
Jongens, wat vinden jullie van de Sopranos? Gister afl1 gezien en werd er nog niet erg warm van.
Maar ik denk dat ik Breaking bad over 5 jaar nog steeds goed vind (als voorbeeld)Veel te traag als je de afgelopen 10 jaar niet onder een steen hebt gelegen.
Maar ik denk dat ik Breaking bad over 5 jaar nog steeds goed vind (als voorbeeld)
Ik probeer nog een aflevering en als ik die ook niet trek gooi ik m van de lijst.Het een sluit het ander niet uit. Het is denk ik ook gewoon de tijdsgeest met de Sopranos wat me niet aanstaat.
Ik probeer nog een aflevering en als ik die ook niet trek gooi ik m van de lijst.
Toevallig breaking bad weer aan het kijken en blijft idd goedMaar ik denk dat ik Breaking bad over 5 jaar nog steeds goed vind (als voorbeeld)
Ja staat toch echt wel in mijn serie top5, leuke herinneringen aan.Toevallig breaking bad weer aan het kijken en blijft idd goed
Ja staat toch echt wel in mijn serie top5, leuke herinneringen aan.
Was ik mee gestopt.

Ah ja die heb ik ook nog ergens op een lijst, maar zit nu op zoveel verschillende streaming platforms dat ik t een beetje kwijt ben. Staat Sons op Netflix?
Het is denk ik ook gewoon de tijdsgeest met de Sopranos wat me niet aanstaat.
De pilot was verschrikkelijk! Opgenomen in 1997, terwijl de reeks pas in productie ging in 1999. (als ik me niet vergis)Jongens, wat vinden jullie van de Sopranos? Gister afl1 gezien en werd er nog niet erg warm van.