XXL Nutrition

Aanslag/aanval in Frankrijk, onthoofding-explosies-islamitische vlag geheven/getoond

De islam weghalen is onmogelijk en tevens niet nodig. Het gaat om die boute gedachtegang van een aantal lieden die niet gehinderd zijn door enig moraal en gezond verstand.

Dit inderdaad.

We vinden het op termijn net zo normaal als een moslima met burqa of hoofddoek of allerlei invloeden van de islamitische vastenmaand ramadhan in de dagelijkse praktijk en halen onze schouders op.

gevaarlijke enge klote hoofddoekjes ook altijd, ook die ramadan manmanman ik schijt in m'n broek!

Overigens vind ik de Ramadan eerder een goed iets.

Nog geen procent van het aantal doden in het Midden-Oosten door Westerse inmenging. Maar dat maakt niet uit, dat is toch ver weg en zijn toch maar rare moslims.

Steen, ik vind je een prima kerel.
Maar dat wegkijk gedrag en het overrelativeren van alles is toch wel erg hinderlijk.
Als je hedendaags nog niet erkent dat een groot deel van de problematiek omtrent moslims gelieerd is aan de Islam dan heb je echt een bord voor je kop van hier tot Tokio.

Je kan de islam weghalen, maar dit betekent niet automatisch dat er geen r**ards/psychopaten meer op deze aardbol rondlopen

Dus maar laten bestaan? Gwn met wortel en tak uitroeien de islam scheelt sws 90% aan anti Nederlandse psychopaten.

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

islamiet: hij die de verlichting gemist heeft. Mss moeten we ze verlichten ik weet wel hoe.

Dus maar laten bestaan? Gwn met wortel en tak uitroeien de islam scheelt sws 90% aan anti Nederlandse psychopaten.

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

islamiet: hij die de verlichting gemist heeft. Mss moeten we ze verlichten ik weet wel hoe.

Héla, vrolijke vriend, in die groep die je hier weg zet zit een grote mensen die wel degelijk van toegevoegde waarde zijn hé. Verval nou niet in zulke extremistische retoriek.

f72e971bc09575625d52a7b83a184603b1fc3f71e3e15d66a71aacc13a34d50f.jpg

Héla, vrolijke vriend, in die groep die je hier weg zet zit een grote mensen die wel degelijk van toegevoegde waarde zijn hé. Verval nou niet in zulke extremistische retoriek.

Toegevoegde waarde sure maar dat geldt voor een klein deel van de groep. Als geheel heeft de groep geen meerwaarde. Dus moet je ze in beginsel ook niet tolereren. Dat schandelijke deel wordt niet hard genoeg aangepakt als dat niet kan dan moet je de hele groep weren. Bij chemo therapie gaan helaas ook gezonde cellen dood. Om maar een vergelijking te maken.

Bestaan er serieus gelovigen met toegevoegde waarde? Waarmee ik niet wil zeggen dat we ze moeten uitroeien of uitzetten, maar een toegevoegde waarde zie ik niet.

Psychiatrische patiënten met waanbeelden hebben toch ook niet veel toegevoegde waarde?

Toegevoegde waarde waar aan?

.

Laatst bewerkt:
rare plaats voor een aanslag eigenlijk

op het nieuws staat dat de boel niet kan ontploffen in de fabriek

Niet goed opgelet bij explosives 101 in de moskee, zal de imam niet blij van worden, gezakt voor het praktijkexamen!

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Dat zou jij toch wel moeten weten

Nee, anders zou ik de vraag niet stellen.

.

Laatst bewerkt:
Steen, ik vind je een prima kerel.
Maar dat wegkijk gedrag en het overrelativeren van alles is toch wel erg hinderlijk.
Als je hedendaags nog niet erkent dat een groot deel van de problematiek omtrent moslims gelieerd is aan de islam dan heb je echt een bord voor je kop van hier tot Tokio.

Maak me soms zorgen om die knul. :(

.

Laatst bewerkt:
Hopelijk sturen de Haantjes grondtroepen naar Raqqa

Laat ik even vooropstellen dat dit niks maar dan ook NIKS met de islam (bewust zonder hoofdletter) te maken heeft.

Terug
Naar boven