XXL Nutrition

Aanslag/aanval in Frankrijk, onthoofding-explosies-islamitische vlag geheven/getoond

Normaal gesproken zou Yasmine hier wel even met de vingertjes komen wappen, maar die heeft al genoeg aan zijn hoofd.

tumblr_mpxsjm4LUJ1s90lsko2_400.gif

Toegevoegde waarde sure maar dat geldt voor een klein deel van de groep. Als geheel heeft de groep geen meerwaarde. Dus moet je ze in beginsel ook niet tolereren. Dat schandelijke deel wordt niet hard genoeg aangepakt als dat niet kan dan moet je de hele groep weren. Bij chemo therapie gaan helaas ook gezonde cellen dood. Om maar een vergelijking te maken.

Adolf, ben jij dat?

Toegevoegde waarde sure maar dat geldt voor een klein deel van de groep. Als geheel heeft de groep geen meerwaarde. Dus moet je ze in beginsel ook niet tolereren. Dat schandelijke deel wordt niet hard genoeg aangepakt als dat niet kan dan moet je de hele groep weren. Bij chemo therapie gaan helaas ook gezonde cellen dood. Om maar een vergelijking te maken.

Succes met je incassobureau.

Bestaan er serieus gelovigen met toegevoegde waarde? Waarmee ik niet wil zeggen dat we ze moeten uitroeien of uitzetten, maar een toegevoegde waarde zie ik niet.

Psychiatrische patiënten met waanbeelden hebben toch ook niet veel toegevoegde waarde?

Niet iedereen gaat als een zot tekeer omdat ze een bepaald geloof aanhangen. Je kan ook geloven zonder er al te veel van te laten merken.

Niet iedereen gaat als een zot tekeer omdat ze een bepaald geloof aanhangen. Je kan ook geloven zonder er al te veel van te laten merken.

Natuurlijk, maar precies hetzelfde geldt voor psychiatrische patiënten. Als jij een onzichtbaar opperwezen aanbidt, terwijl er geen enkel bewijs is dat dit bestaat, dan ben je gewoon niet helemaal in orde.

En buiten is het lekker weer, de zon schijnt, iedereen vrolijk.
Een moslima met hoofddoek en 2 kleine kinderen die even een gezellig praatje maakt met de homofile gehandicapte oude man, hier op de hoek.
Had ik dat kut nieuws maar nooit gelezen, leven is te mooi om zoveel aandacht aan negatieve zaken te spenderen.

Een moslima met hoofddoek en 2 kleine kinderen die even een gezellig praatje maakt met de homofile gehandicapte oude man, hier op de hoek.
Had ik dat kut nieuws maar nooit gelezen, leven is te mooi om zoveel aandacht aan negatieve zaken te spenderen.

Zo oud ben je toch nog niet?

Bestaan er serieus gelovigen met toegevoegde waarde? Waarmee ik niet wil zeggen dat we ze moeten uitroeien of uitzetten, maar een toegevoegde waarde zie ik niet.

Psychiatrische patiënten met waanbeelden hebben toch ook niet veel toegevoegde waarde?

Geen fan van blondie maar hij heeft wel degelijk een punt in het gedeelte over praten met kabouters in het bos, geesten, nieuwe aarde en meer flauwekul. (vanaf 4.10).

http://www.youtube.com/watch?v=Q_U8FuCr1FI

Succes met je incassobureau.

Bedankt

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Als ik Adolf was had ik niets hierover gezegd totdat ik in een positie zat dat niemand mij meer kon tegenhouden.

:roflol:

Altijd bij jou om de hoek.

Bedankt

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Als ik Adolf was had ik niets hierover gezegd totdat ik in een positie zat dat niemand mij meer kon tegenhouden.

Gezellig figuur

• Topic Starter Topic Starter
Trouwens de tweede onthoofding in Europa recentelijk een jaartje terug deed die moslim het in Engeland waar hij een soldaat in vrije tijd (meen ik) het hoofd afzaagde.

Hoofddoeken ben ik al aan gewend, burqa's ook.
Aanslagen wat minder maar dat zit wel redelijk snor al.

Onthoofdingen in Europa moet ik echt nog ff aanwennen.

Stap voor stap zal Europa veranderen in het land van oorlog, het land van jihad waar straks miljoenen moslims zullen en al wonen.

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven