Fitness Seller

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://www.bndestem.nl/regio/breda/...ar-held-dit-is-toch-je-burgerplicht-1.4700563

Waren geeneens Marokkanen :roflol:
De Bredanaar dacht dat het om Marokkaanse jongeren ging en stapte daarom naar de media om zo te laten zien dat het onterecht is dat deze groep zo vaak negatief in het nieuws komt. Maar in werkelijkheid gaat het om een jongen van Libanese en Indonesische afkomst en een Nederlander.

charlie-losing.jpg

op deze conspiracy onzin ga ik verder niet in maar het punt wat ik probeer te maken is dat een uitzendend land directe verantwoordelijkheid heeft over zijn militairen en dit niet het geval is bij Syrië gangers

Is weinig conspiracy aan hoor.
En ben het wel eens met je punt, kwa verantwoordelijkheid van landen voor militairen.
Al zal ieder individu altijd verantwoordelijk zijn voor zijn eigen daden en keuzes.

op deze conspiracy onzin ga ik verder niet in maar het punt wat ik probeer te maken is dat een uitzendend land directe verantwoordelijkheid heeft over zijn militairen en dit niet het geval is bij Syrië gangers

Ben ik met je eens :)

Al is het in mijn ogen zeker een idee om deze personen minimaal een kans op genezing te geven en streng te controleren. Als de integratie faalt, m.a.w. hij meldt zich niet meer of vertoond geen teken van genezing, dan kan je hem altijd nog terug sturen. Om een geestelijk ziek persoon zomaar ergens te dumpen waar hij sowieso mensenlevens eist is simpelweg barbaars denken. Geef zo'n persoon de mogelijkheid te genezen, het zal mensenlevens redden en daar kan je het simpelweg niet oneens mee zijn.

Kutvolk is het ook.
Iedere buitenlander zonder baan en met strafblad direct het land uitzetten.. does the trick

allah is groot jongens.. maar die word nog veel groter in no time en wij hebben dat allemaal zien gebeuren

Matthijs van Heeswijk zei:
Iemand somde het net heel mooi op bij het filmpje van het schiet incident dat op de fb van geen stijl staat.. Als ik een rechte lijn trek door alle complot theorieën dan is mijn conclusie dat America de oprichter is van IS om zo alle extreem rechtsen bij mekaar te krijgen.
Alle vliegen in 1 klap, want hiermee word ook angst gecreëerd en angst regeert! Stem op ons, wij zullen je wel beschermen hiertegen.
Het wapentuig dat IS hanteert, zijn de in beslag genomen wapens door Amerika in de oorlog met Irak.
Er waren nog 4 landen waar onze bankdirecteuren familie, nog geen bank hadden. Egypte, Afghanistan, Irak en Iran..
Toevallig de landen die nou net niet boteren met Amerika.
En de uiteindelijke cloe van dit complot er komt straks 1 grote opstand tegen de Islam in Europa. Precies waar America ons hebben wil, worldwar3 is born..In het kort gezegd: totale wereld angst.
Om vanuit die angst 1 wereldmacht te creëren, controle over de totale wereldbevolking, de NWO.
Als deze complot theorie klopt, dan is dit filmpje pure propaganda.

Ondertussen op facebook

Dan help je eens iemand, ziet hij je achteraf aan voor Marokkaan.

Potverdegodver!

20arnf4.jpg

Huh, vanwaar heb je die quote van mij??

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

Vrijheidsstrijders riskeren hun leven in naam van de vrijheid en niet in de naam van grote internationale bedrijven en smerige politiek.

Take my karmas, take it all!
(Moet verdelen, bla bla)

Ben ik met je eens :)

Al is het in mijn ogen zeker een idee om deze personen minimaal een kans op genezing te geven en streng te controleren. Als de integratie faalt, m.a.w. hij meldt zich niet meer of vertoond geen teken van genezing, dan kan je hem altijd nog terug sturen. Om een geestelijk ziek persoon zomaar ergens te dumpen waar hij sowieso mensenlevens eist is simpelweg barbaars denken. Geef zo'n persoon de mogelijkheid te genezen, het zal mensenlevens redden en daar kan je het simpelweg niet oneens mee zijn.
Betaal jij het?

Syriestrijders zijn trouwens gwn belgen/hollanders, dus is het de taak van de guberment om over hen te waken.
Gelukkig wordt dat al gedaan, door via -weliswaar onzinnige - contra radicale boodschappen en andere 'linkse' maatregelen zoals vervaardigd door vvd en nva.

Als jij gaat strijden voor een idealistisch doel in een ander land ben je Nederlander-af

Syriestrijders zijn trouwens gwn belgen/hollanders, dus is het de taak van de guberment om over hen te waken.
Gelukkig wordt dat al gedaan, door via -weliswaar onzinnige - contra radicale boodschappen en andere 'linkse' maatregelen zoals vervaardigd door vvd en nva.

Want vvd is links.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven