MuscleMeat

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cognitive dissonance is a b*ch.

Hoe meer TheDeen onzin verkondigd hoe luider ik de waarheid verkondig.
Daarom een nieuwe profielfoto.

Idiooti Lees eens een boek en zie hoeveel moslims er zijn gestorven in de strijf TEGEN Hitler!

PS/ absurd hoe iemand als jij, die de holocaust ontkent, dan toch wel dit argument tracht te gebruiken;
Cherry picker, net als The Deen.

Cognitive dissonance is a b*ch.

Allejezus idd zeg :roflol: Hij noemt de koran perfect en noemt in 1 adem dat het houden van niet-moslims als slaaf goedgekeurd kan worden en dat wij ongelovigen nog wel gestraft zullen worden voor onze koppigheid. En dan durft hij te vragen of WIJ misschien wat minder vijandig willen zijn.

ik zeg hoe atheisten het leven zien.

De meeste mensen zien de mens en alles als het resultaat van kans. Toeval het is er gewoon. Het leven is doelloos = dit is wat de meerderheid van de atheisten gelooft of niet soms?

As they said were just mutated apes who happend to be very smart..

stupid and illogical mindset..

"Asking why w are here is a silly question, it has no meaning. It's not because you can ask a question that it is a valid one. It's like asking "what is the color of jealousy".

Ik ben trouwens blij te zien dat je toegeeft dat de meeste mensen atheist zijn.

"God heeft alles geschapen en hij is er altijd al geweest, heeft dit toen aan engel Gabriel gezegd en hem de opdracht gegeven de boodschap in zijn oor te fluisteren (stukje per stukje de gebeurtenissen in real life goed opgvolgend (how convenient) om dat aan de mensen te zeggen dat ze dankbaar moesten zijn omdat ze anders gestraft zouden worden" JAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa DIT is minder "stupid and illogic.

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Accepteer gewoon dat je niks kunt claimen over de islam.

Uit de gesprekken die ik met je heb gevoerd is heel duidleijk naar voren gekomen dat je gewoon veels en veels te weinig weet van de islam.

In short je weet niks so stop talking rubbish about islam.

Wees eerlijk tegen jezelf en accepteer het gewoon..

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------

hahah

nope mocht elhamdullilah gelijk naar de uni.

Volgend jaar insha allah master als alles goed gaat.

Je vertelt onzin, ik toon het je aan met argumenten en bewijzen ne toon de fouten en contradicties in je claims en je reply is: "jij weet niks";

Tja, zoals SAm HArris zegt; you can only use logic and reason if the person you are speaking to is ready to and open to reason and logic. If not, the debate end there.

---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

Hahah de tijd dat ik op dit forum zit heb jullie mij letterlijk helaas 0% whatsoever kunnen beïnvloeden.

Ben nog steeds 100% overtuigd moslim. Geen graantje twijfel ;)

Als julli nou inhoudleijk op mijn ingingen met daleel, interpretaties, die gedeeld worden door de overgrote meerderheid van de moslimgeleerden.

islam is perfect.

Jullie proberen hetgeen wat juist is recht is keer op keer krom te praten.

Maar mislukken ieder keer dramatisch...

Jullie komen letterlijk niet eens in de buurt.

Sorry wil jullie niet beledigen ofzo.

100 % overtuigd;
Tja, dat is wat islam en andere religies zo gevaarlijk maakt.

Islam is perfect!

screenshot_2251.png

ik zeg hoe atheisten het leven zien.

De meeste mensen zien de mens en alles als het resultaat van kans. Toeval het is er gewoon. Het leven is doelloos = dit is wat de meerderheid van de atheisten gelooft of niet soms?

As they said were just mutated apes who happend to be very smart..

stupid and illogical mindset..
Zucht. Omdat je sprookje aantoonbaar niet klopt en mensen het daarom niet geloven is het leven plots doelloos? :rolleyes:

Alsof het enige doel in een mensenleven is om te wachten tot je een tweede leven hebt... Ga aub evolutietheorie bestuderen en stop met over zaken te praten waar je 0 verstand van hebt, voor je jezelf nog meer belachelijk maakt.

Waarom blijven jullie discussiëren met gekkies? Het valt me op dat op DBB de discussies vaak van bedroevend slecht niveau zijn (althans, van de kant van de gekkies), en dat daar dan eindeloos over wordt gediscussieerd. Dit zijn mensen die zwakbegaafd zijn of daar dicht in de buurt zitten, of mensen die neigen naar schizofrenie. Snappen jullie niet dat zo iemand niet openstaat voor rationele argumenten? Ga eens discussiëren over iets met niveau (dus geen slechte conspiracy theories en Islam), dan krijg je tenminste nieuwe inzichten en heb je ook daadwerkelijk de mogelijkheid om de ander te overtuigen. Dit topic is gegaan van oplossingen bedenken voor dit maatschappelijke probleem, naar een eindeloze discussie met een islamgekkie. Man man man.

.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.334
Kan Allah (sws) een dumbbell maken die zo zwaar is, dat hij hem zelf niet kan optillen ?

Allejezus idd zeg :roflol: Hij noemt de koran perfect en noemt in 1 adem dat het houden van niet-moslims als slaaf goedgekeurd kan worden en dat wij ongelovigen nog wel gestraft zullen worden voor onze koppigheid. En dan durft hij te vragen of WIJ misschien wat minder vijandig willen zijn.

“It is not worthy of a speaker of truth to curse people.”

Prophet Muhammad (P.B.U.H)

Ik vraag alleen aan jullie om op een respectvoller manier te communiceren. Niet meer en niet minder (toon eens wat inlevingsvermogen).

"Asking why w are here is a silly question, it has no meaning. It's not because you can ask a question that it is a valid one. It's like asking "what is the color of jealousy".

Ik ben trouwens blij te zien dat je toegeeft dat de meeste mensen atheist zijn.

"God heeft alles geschapen en hij is er altijd al geweest, heeft dit toen aan engel Gabriel gezegd en hem de opdracht gegeven de boodschap in zijn oor te fluisteren (stukje per stukje de gebeurtenissen in real life goed opgevolgend (how convenient) om dat aan de mensen te zeggen dat ze dankbaar moesten zijn omdat ze anders gestraft zouden worden" JAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa DIT is minder "stupid and illogic.

Je ziet wat je wilt zien en laat weer eens zien dat je dingen niet in hun context kan begrijpen.

Ik heb nooit gezegd dat de meeste mensen atheist zijn.

Zucht....

Blindheid, arrogantie of is het koppigheid.

Only Allah (swt) knows.

De antwoord op waarom de dingen zijn zoals ze zijn liggen alleen bij Allah (swt).

If I recall correctly heb je gezegd dat je agnostisch bent en open staat zolang je overtuigd bent. Je weet dus niet of je met zekerheid kan zeggen dat er niets is?

Inshort je weet niks. Net zoals je niks afweet van de islam.

Probeer wat kennis over de islam op te doen mischien dat je dan wat dingen leert.

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Je vertelt onzin, ik toon het je aan met argumenten en bewijzen ne toon de fouten en contradicties in je claims en je reply is: "jij weet niks";

Tja, zoals SAm HArris zegt; you can only use logic and reason if the person you are speaking to is ready to and open to reason and logic. If not, the debate end there.

Gast alsjeblieft kom op man.

Lees je mijn reacties wel. Weet je waarom ik zeg dat je niks weet?

Omdat je keer op keer laat zien dat je de hadith verkeerd interperteert. Kom een keer niet met een vrij misinterpretatie van dingen.

Kom met de daleel en tafseer van meerdere geleerde over een bepaald punt. En zeg dan wat er allemaal wel niet aan klopt.

Tot die tijd blijf ik bij mijn standpunt dat jij HEEL WEINIG VAN DE islam AFWEET. En dus ook niet serieus genomen kan worden op dit punt, omdat je niks weet.

Je kan niet met kinderen over rocketscience praten bij wijzen van.

---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

100 % overtuigd;
Tja, dat is wat islam en andere religies zo gevaarlijk maakt.

Iedereen die weet dat 1 + 1 = 2 is gevaarlijk?

Je bent gewoon bang voor de waarheid. Het is beangstigend om te weten dat je fout kan zitten in iets.

“To spend more time in learning is better than spending more time praying the support of religion is abstinence. It is better to teach knowledge one hour in the night than to pray all night.”

Prophet Muhammad (P.B.U.H.)

Misschien had je in je tijd als moslims wat meer tijd moeten besteden aan het begrijpen en leren van daleel en tafseer. Misschien dat je dan had begrepen waar je in geloofde en wat er wordt beschreven.

Thedeen = allah
open je ogen jongens . word wakker!
Thedeen = de waarheid!!

YqEjeIZ.png

kunnen net zo goed gaan bingo'n, gooi deze even in willekeurige volgorde voor een leuk potje

inb4 iedereen na twee posts volle kaart

• Like
Waarderingen: mat
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven