Enait komt goed over inderdaad.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als je niks meer kan zeggen.
Dan wordt je boos (alle scheldwoorden).
Daarna geef je het op en we kunnen je reactie zien.
Accepteer nou maar gewoon dat je hetgeen da perfect is niet kan neerkrijgen.
Heb eerder het gevoel dat je zelf iemand bent met een kort lontjeJullie hebben een slechte invloed op mij.
Why cant you guys be a bit more mature and less hostile.
Anger breeds anger. You know?

Hoe meer TheDeen onzin verkondigd hoe luider ik de waarheid verkondig.
Daarom een nieuwe profielfoto.
Hij noemt de koran perfect en noemt in 1 adem dat het houden van niet-moslims als slaaf goedgekeurd kan worden en dat wij ongelovigen nog wel gestraft zullen worden voor onze koppigheid. En dan durft hij te vragen of WIJ misschien wat minder vijandig willen zijn.ik zeg hoe atheisten het leven zien.
De meeste mensen zien de mens en alles als het resultaat van kans. Toeval het is er gewoon. Het leven is doelloos = dit is wat de meerderheid van de atheisten gelooft of niet soms?
As they said were just mutated apes who happend to be very smart..
stupid and illogical mindset..
Accepteer gewoon dat je niks kunt claimen over de islam.
Uit de gesprekken die ik met je heb gevoerd is heel duidleijk naar voren gekomen dat je gewoon veels en veels te weinig weet van de islam.
In short je weet niks so stop talking rubbish about islam.
Wees eerlijk tegen jezelf en accepteer het gewoon..
---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------
hahah
nope mocht elhamdullilah gelijk naar de uni.
Volgend jaar insha allah master als alles goed gaat.
Hahah de tijd dat ik op dit forum zit heb jullie mij letterlijk helaas 0% whatsoever kunnen beïnvloeden.
Ben nog steeds 100% overtuigd moslim. Geen graantje twijfel
Als julli nou inhoudleijk op mijn ingingen met daleel, interpretaties, die gedeeld worden door de overgrote meerderheid van de moslimgeleerden.
islam is perfect.
Jullie proberen hetgeen wat juist is recht is keer op keer krom te praten.
Maar mislukken ieder keer dramatisch...
Jullie komen letterlijk niet eens in de buurt.
Sorry wil jullie niet beledigen ofzo.
Zij de ene communist tegen de andere.We zijn allemaal achterlijk en geniaal. Iedereen is gelijk.
A Jew in the JewSA who committed those crimes can get away with it!islam is perfect! [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zucht. Omdat je sprookje aantoonbaar niet klopt en mensen het daarom niet geloven is het leven plots doelloos?ik zeg hoe atheisten het leven zien.
De meeste mensen zien de mens en alles als het resultaat van kans. Toeval het is er gewoon. Het leven is doelloos = dit is wat de meerderheid van de atheisten gelooft of niet soms?
As they said were just mutated apes who happend to be very smart..
stupid and illogical mindset..

Allejezus idd zegHij noemt de koran perfect en noemt in 1 adem dat het houden van niet-moslims als slaaf goedgekeurd kan worden en dat wij ongelovigen nog wel gestraft zullen worden voor onze koppigheid. En dan durft hij te vragen of WIJ misschien wat minder vijandig willen zijn.
Heb eerder het gevoel dat je zelf iemand bent met een kort lontje![]()
En enkele keren kwam het eruit.Zoek de definitie even op, dan hoeven we die discussie ook niet te voeren. Of is de dikke Van Dale gemaakt door haters?
"Asking why w are here is a silly question, it has no meaning. It's not because you can ask a question that it is a valid one. It's like asking "what is the color of jealousy".
Ik ben trouwens blij te zien dat je toegeeft dat de meeste mensen atheist zijn.
"God heeft alles geschapen en hij is er altijd al geweest, heeft dit toen aan engel Gabriel gezegd en hem de opdracht gegeven de boodschap in zijn oor te fluisteren (stukje per stukje de gebeurtenissen in real life goed opgevolgend (how convenient) om dat aan de mensen te zeggen dat ze dankbaar moesten zijn omdat ze anders gestraft zouden worden" JAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa DIT is minder "stupid and illogic.
---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------
Je vertelt onzin, ik toon het je aan met argumenten en bewijzen ne toon de fouten en contradicties in je claims en je reply is: "jij weet niks";
Tja, zoals SAm HArris zegt; you can only use logic and reason if the person you are speaking to is ready to and open to reason and logic. If not, the debate end there.
---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------
100 % overtuigd;
Tja, dat is wat islam en andere religies zo gevaarlijk maakt.