AndroidHealthClinic

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zeg hoe atheisten het leven zien. De meeste mensen zien de mens en alles als het resultaat van kans. Toeval het is er gewoon. Het leven is doelloos = dit is wat de meerderheid van de atheisten gelooft of niet soms? As they said were just mutated apes who happend to be very smart.. stupid and illogical mindset..
Wat mij opvalt is dat er hier altijd twee kampen zijn, een grote groep atheisten en een kleine groep "religekkies" (waarvan jij de patroonheilige bent). Ik zit zelf tussen die 2 groepen in. Ik geloof niet in het bestaan van een god, trouwens. Je kan best spiritueel zijn zonder een blinde devotie aan een gedateerd boek te hebben. Dat is ook makkelijker want dan hoef je de inhoud van die mythologische verhaaltjes niet steeds te verdedigen.

Idem bij mij.

Ik begrijp echt niet waarom de mens moeite moeten doen om het bestaan van God te bewijzen. Kijk gewoon naar het leven!

Ik vind het vanzelfsprekend om in een creator te geloven.

Begrijp niet waarom jullie daarwel onderzoek voor nodig hebben?

tumblr_n86l0kSfbI1tfrpzro1_250.gif

Jezus wat een slecht artikel, ook duidelijk een wackjob.

Idem bij mij. Ik begrijp echt niet waarom de mens moeite moeten doen om het bestaan van God te bewijzen. Kijk gewoon naar het leven! Ik vind het vanzelfsprekend om in een creator te geloven. Begrijp niet waarom jullie daarwel onderzoek voor nodig hebben?
Omdat voor sommigen onder ons dat niet valt onder common sense. Mensen twijfelen eraan. Waarschijnlijk zijn die mensen in jouw ogen zo dom als de mensen die het nodig vinden om te onderzoeken of het minder druk op het terras is als het koud is, maar dat is hun recht. Jouw waarheid is niet die van anderen, en wie ben jij om dat op te leggen en mensen bang te maken dat ze eeuwig branden als ze het niet geloven?
Prima dat je wat gelooft, maar dring het niet op. Je verspreidt er haat mee. En nee, don't give me that ''but allah will avenge whateverthe f**k he said (swt) vers zoveel in de koran..

Idem bij mij.

Ik begrijp echt niet waarom de mens moeite moeten doen om het bestaan van God te bewijzen. Kijk gewoon naar het leven!

Ik vind het vanzelfsprekend om in een creator te geloven.

Begrijp niet waarom jullie daarwel onderzoek voor nodig hebben?

Hoe kun je je bachelor bijna af hebben(althans dat maak ik op omdat je zei dat je insshallah een master ging doen) en de waarde van wetenschappelijk onderzoek zo ondermijnen. Zal wel het bewijs zijn dat je op de university of applied sciences of mohammed zit met nog een paar van die trisomie 21'ers.

Dat kan je wel zeggen, maar het is niet zo dat het ter discussie staat. We weten zo ongeveer wel hoe die evolutie eruit heeft gezien.

De mens heeft 95-98% dezelfde genen als een chimpanzee.

Er zijn fossielen gevonden die perfect in het plaatje passen. Hoe verklaar jij die overigens?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Human-familytree.jpg

Maar nee, jij zegt: Evolutie klopt wel. Planten, dieren etc. evolueren dmv natuurlijke selectie. Als ze dood gaan, dan zijn ze dood. Maar MENSEN, nee die zijn hier neergezet door de creator van het universum en als wij doodgaan dan gaat onze eeuwige ziel* naar een plek waar je eeuwig gelukkig bent, behalve als je je niet houdt aan de regels van de creator van het universum (wat hij continue van iedereen in de gaten houdt), en als je je misdraagt dan wordt je gestraft en ga je naar de eeuwige verdoemenis.

En jij vindt dat niet krom?

* Over de eeuwige ziel: Is jouw ziel gemaakt door God bij jouw geboorte, of bestond je ziel al? Indien jouw ziel al bestond: Er zijn nu 7miljard mensen, een aantal duizend jaar geleden waren dat er 1miljoen. Wat deden die zielen toen? Indien God jouw ziel heeft gemaakt bij jouw geboorte: God is dus continue bezig met elke seconde 2 zielen te maken?

Een banaan is 60% mens!

Mensen zijn neergezet. Er zijn genoeg redenen/bewijzen om dit aan te nemen.

Alles bij elkaar genomen moet je wel gewoon concluderen dat de mens niet van deze wereld kan zijn. Kijk maar naar dieren en naar jouw. De verschillen zijn veels en veels te groot en anders. Ziel wordt gemaakt zodra je begint te leven in je moeders buik.

Allah (swt) is de grootste.

Wij kunnen onszelf niet vergelijken met hem. Hij kan alles en niks van zijn creatie lijkt op hem.

Wat jij moelijk vindt komt daar niet eens in de buurt.

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Wat mij opvalt is dat er hier altijd twee kampen zijn, een grote groep atheisten en een kleine groep "religekkies" (waarvan jij de patroonheilige bent). Ik zit zelf tussen die 2 groepen in. Ik geloof niet in het bestaan van een god, trouwens. Je kan best spiritueel zijn zonder een blinde devotie aan een gedateerd boek te hebben. Dat is ook makkelijker want dan hoef je de inhoud van die mythologische verhaaltjes niet steeds te verdedigen.

Ik zeg alleen dat wij als mensen moeten waarheden geloven.

Volg wat jij weet.

En doe niks blind.

Blinde devotie is geen devotie.

Kies de juiste keuzen en niet voor de "makkelijke" keuze.

Niet lui zij maar eerlijk tegenover jezelf.

Allah (swt) knows best.

Hij heeft de onwetende, slechten gemaakt en de goede en alleen hij weet wie naar Hemel of hel gaat.

Volg je hart en leer jezelf kennen en kies voor de waarheid.

“Learn to know thyself.”

“The acquisition of knowledge is a duty incumbent on every Muslim, male and female.”

Prophet Muhammad (P.B.U.H.)

Een banaan is 60% mens!

Alles bij elkaar genomen moet je wel gewoon concluderen dat de mens niet van deze wereld kan zijn. Kijk maar naar dieren en naar jouw. De verschillen zijn veels en veels te groot en anders. Ziel wordt gemaakt zodra je begint te leven in je moeders buik.

Wij kunnen onszelf niet vergelijken met hem. Hij kan alles en niks van zijn creatie lijkt op hem.

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Volg wat jij weet.

En doe niks blind.

Allah (swt) knows best.

Hij heeft de onwetende, slechten gemaakt en de goede en alleen hij weet wie naar Hemel of hel gaat.

“Learn to know thyself.”

“The acquisition of knowledge is a duty incumbent on every Muslim, male and female.”

en wel gewoon de geleerden volgen zonder twijfels

The Deen, waarom is iedereen die het niet me je eens is fout? Waarom wil jij enkel en alleen geloven dat jouw waarheid de juiste is?

Een banaan is 60% mens!

Volg wat jij weet.

En doe niks blind.

Allah (swt) knows best.

“Learn to know thyself.”

God is dus een incompetente haatvolle hypocriete kl***zak?

en wel gewoon de geleerden volgen zonder twijfels

De overgrote meerderheid volgen is een veilig en verantwoord keuze.

Dit doet iedereen toch?

Niet alleen luister naar een onderzoek, maar naar de meerderheid van de uitkomsten van de onderzoeken.

Alleen als je weet waar je over praat kan je dingen zelf claimen en volgen. Zolang je niet genoeg weet moet je de meerderheid volgen.

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

The Deen, waarom is iedereen die het niet me je eens is fout? Waarom wil jij enkel en alleen geloven dat jouw waarheid de juiste is?

Ik weet dat 1 + 1 = 2

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

God is dus een incompetente haatvolle hypocriete kl***zak?

Waarom denk je zo over God (SWT)?

Misschien is er een plek voor je in Hemel.

Allah (SWT) Knows best.

Je moet niet zomaar haten..

Waarom denk je zo over God (SWT)?

Misschien is er een plek voor je in Hemel.

Allah (SWT) Knows best.

Je moet niet zomaar haten..

Jouw posts laten zo blijken :).

Nu ik weet dat je wel mijn posts leest:

Ben je te lui of te dom om het woordenboek te gebruiken?

Of heb je het wel opgezocht en bent tot de conclusie gekomen dat de koran complete lulkoek is en dat je dat niet wil zeggen omdat je dan een flater slaat?

Kan je nu dan iets uit de koran halen dat geen allegorie, bewering of dreigement is?

+ geen drogredenen aub

Om het nog enigzins thread related te houden

Terreurverdachten Harelbeke vrijgelaten
Bij een nieuwe antiterreuractie werden tijdens de nacht van maandag op dinsdag drie personen opgepakt, maar inmiddels werden ze vrijgelaten. Ze hebben geen banden met extremistische groeperingen.

De drie terreurverdachten die maandagnacht zijn opgepakt in Harelbeke zijn dinsdagmiddag opnieuw in vrijheid gesteld. Uit onderzoek van het parket West-Vlaanderen, afdeling Kortrijk, bleek dat ze geen banden hebben met extremistische groeperingen. De drie stonden gewoon een kennis op te wachten aan het politiecommissariaat.

De drie mannen, van 19, 21 en 24 jaar, werden opgepakt wegens verdachte handelingen. De drie, afkomstig uit Kuurne en Ingelmunster, hielden vanuit hun wagen het commissariaat in de gaten, maar uiteindelijk bleken ze gewoon te wachten op een kennis die binnen was voor een verhoor.

De politie trof wel een keukenmes en twee valse vuurwapens aan in het voertuig. Het parket kon niet kwijt waarom ze daarvan in het bezit waren. In de woonst van een van de vrijgelaten mannen in Kuurne werden nog valse wapens gevonden, net als boeken en documenten over de islam.

Niets wees op banden met terroristische groeperingen. De verdachten werden ondervraagd in Harelbeke en Kortrijk. Omdat de zaak vrij snel duidelijk was konden ze dinsdagmiddag het commissariaat verlaten. Het parket spreekt niet van overhaasting, gezien het verhoogde terreuralarm en de getroffen veiligheidsmaatregelen aan politiekantoren.

Oproep
Maandag verscheen op het internet wel een video van IS waarin de woordvoerder van de terroristische groep de Belgische jihadstrijders roemt. Vermoedelijk is die boodschap een reactie op de antiterreuractie in Verviers, enkele weken geleden. De IS-man noemt de twee jihadisten die zijn gedood in de Waalse stad zijn Belgische broeders, en roept aanhangers op hun voorbeeld te volgen en aanslagen te plegen in het Westen.

‘Richt jullie tegen de kruisvaarders, waar ze ook te vinden zijn’, luidt de boodschap nog. 'Of dat nu met explosieven is, met kogels, of een vuist.’ Al-Adnani zegt ook dat de Belgen nog lang met schrik moeten leven.

IS heeft voorts twee foto's gepubliceerd van de terroristen uit Verviers. Daarop zou te zien zijn dat zij meededen aan de jihad in Syrië. ‘Dit zijn de martelaren uit België die sjeik Adnani in zijn toespraak heeft vermeld’, staat bij de foto’s. ‘Moge Allah hun een hoge plaats toekennen.’

Er werden documenten over islam gevonden :roflol:
Tegenwoordig is da precies voldoende aanleiding om verdacht te zijn :roflol:

Waarom denk je zo over God (SWT)? Misschien is er een plek voor je in Hemel. Allah (SWT) Knows best. Je moet niet zomaar haten..
Misschien denkt hij zo over god omdat diezelfde god iedereen die niet moslim is voor eeuwig wil laten branden in de hel. Zie je niet hoe krom dit is? Welke god gaat zo met zijn creaties om.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven